בני, כל אחד יכול לבדוק שירות טוב!!!
בני, אנה תקרא את הקטע הסופי של ההודעה שלי עם הכותרת Ynet- כתבה שטחית. תקח לוח עם נייר ; תבחר נקודת מפגש מרכזית עם הרבה אוטובוסים ותבחר תחנה. במשך 4 שעות תציין כל פעם שאוטו עוצר את מספר הקו , מס האוטו וזמן ההגעה. תחזור על התהליך מספר פעמים בימים ושעות שונות. השווה את הממצאים עם לוח הזמנים. Rocket Science??? לא!! זה בדיוק מה שהרשות המפקחת בלונדון עושה!! ואחרי כל כך הרבה שנות נסיון, שיטת ה carrot & stick היא היחידה שעובדת: מי שלא עומד בלוח הזמנים נקנס באחוז מסוים של התשלום החדשי מהרשות. מי שמצטיין מקבל בונוס. המנגנון הזה לא חשאי ,וכל הדברים האילו קבועים ומצוינים בחוזה ההפעלה. האם משרד התחבורה עושה דברים כאילו???? Yoram in London.
בני, כל אחד יכול לבדוק שירות טוב!!!היי אורן
נעזוב לרגע בצד את נושא הפערים החברתיים, למרות שהורדת מחיר הנסיעה באוטובוס דווקא מצמצמת פערים. ברור שנסיון ראשון בתחום חדש מלווה גם בטעויות. וברור שיש טעויות , אבל ברור גם שהרפורמה הזאת הולכת לסדר היטב את התחבורה הציבורית כאן. אל תשכח שמי שלא עושה לא שוגה. מאידך, אלה שצועקים "אגדן" הם טועים בצורה בסיסית. אז קרא שוב את המחקר הרציני היחיד שנעשה, דו"ח המבקר, ותראה שישנה התקדמות (נכון ל 2002) אבל יש גם טעויות.
בני, אנה תקרא את הקטע הסופי של ההודעה שלי עם הכותרת Ynet- כתבה שטחית. תקח לוח עם נייר ; תבחר נקודת מפגש מרכזית עם הרבה אוטובוסים ותבחר תחנה. במשך 4 שעות תציין כל פעם שאוטו עוצר את מספר הקו , מס האוטו וזמן ההגעה. תחזור על התהליך מספר פעמים בימים ושעות שונות. השווה את הממצאים עם לוח הזמנים. Rocket Science??? לא!! זה בדיוק מה שהרשות המפקחת בלונדון עושה!! ואחרי כל כך הרבה שנות נסיון, שיטת ה carrot & stick היא היחידה שעובדת: מי שלא עומד בלוח הזמנים נקנס באחוז מסוים של התשלום החדשי מהרשות. מי שמצטיין מקבל בונוס. המנגנון הזה לא חשאי ,וכל הדברים האילו קבועים ומצוינים בחוזה ההפעלה. האם משרד התחבורה עושה דברים כאילו???? Yoram in London.