כתבה על המשפחה של אור

Thumpers

New member
אני מאוד מחבבת את אור, אבל...

כתבה על המשפחה זה לא קצת... חדירה מטורפת לפרטיות?
 

elcool

New member
לדעתי לא

כי המשפחה החליטה להתראיין ולהצטלם. זאת לא כתבת תחקיר כלבוטק שמביאים מצלמה נסתרת, או פפראצי. אני מניח שהכל בתיאום עם ההפקה. כמו שאח שלו אמר: מי שרוצה להשפיל את עצמו... שיהנה!
 

Thumpers

New member
לא הבנתם!

לא התכוונתי שזה לא בסדר שעשו את התוכנית על המשפחה - התכוונתי שפשוט.... לא יודעת, אני לא מבינה למה אנשים ירצו לדעת על המשפחה של מישהו שהם ראו בטלוויזיה, קצת מוזר לי כל הקטע של ההערצה והסגידה הבלתי נגמרת. לא רק כלפיכם, כמו שטענתי כבר - גם אם בראד פיט/ג'וני דפ/כל מפורסם ברמה כזו יגיע לארץ, אני לא מבינה את כל ההיסטריה. סך הכל בן אדם!
 

גם אני6

New member
אשים את 2 הסנ(טימנ)טים שלי

את מי תזכרי? מישהו אנונימי יותר או מישהו שצפית בכתבה על המשפחה/ציפורן שבורה/ניתוח שעבר בילדותו שלו? ליצור קרבה אל האדם- להוריד אותו קצת יותר לקרקע(בדיוק מה שקורה כאשר מישהו מגיע להתארח בפורום או משוחח עם צופים בתכנית רדיו, לדוגמא) שבירת דיסטנס מסוימת ובזאת- בין אם את חושבת שאותו האדם הספציפי "בסדר"/"לא בדר"(הוא- המעשים שלו- הדרך בה הוא נוהג) הוא כבר לא אדם זר. את מרגישה קרבה והבנה וסוג של קשר(בלי שבאמת יש לך קשר:) אליו. יותר נכון- לך אולי יש קשר איתו, זה לו, שאין לו קשר איתך.. כי לו יש אלף כמוך, לך יש אחד כמוהו) בשורה תחתונה, לדעתי- להטות את לב הצופים אליו.
 

גם אני6

New member
*בסדר

אם תשימי לב, חוץ מירידות שטותיות, הפידבקים הגורפים חיוביים. בדיוק בשביל זה. ככל שתכירי- תהיי יותר "בעד". תת מודע. ככל שתהיי יותר בעד- תרותקי למסך, תציצי בשידור גם אם לא תצפי. תדברי על זה עם עוד מישהו. אולי, אולי, אפילו תשלחי סמס..
 

Thumpers

New member
אני מבינה את מה שאת אומרת...

ועדיין, נורא קשה לי להבין את עניין הציבור בחיי הפרט. אני יודעת שזה עושה אותי מוזרה, אבל... נחייה עם זה :p
 
גם אני רק קראתי מבלי לראות את הסרטון

אני זוכרת שאור אמר פעם (או פה בפורום או במקום אחר), שפעם הוא היה נוהג להתארח במשפחות דתיות בשישי, והצביעות שנובעת מהסתירה בין המצוות לבין הרכילויות שהולכות שם (שלא באו לספר רק בשורות טובות, אלא גם להעביר ביקורת מאחורי הגב)- גרמה לו לסלוד מעט מהעולם הדתי, כי לא הכל טהור בו כמו שזה נראה. עם אמא מקבלת כמו שיש לו, שמוכנה לאהוב את ילדיה באשר הם, גם אם הם לא הולכים בדרכה- אני מבינה למה הוא אמר בזמנו את מה שהוא אמר. זוהי כנות ואמיתיות. זהו כבוד שנותנים לכל אחד. תאמיני לי- הלוואי על רבים מאיתנו אמא כזו (אני ב"ה נתברכתי באמא מקסימה שבאמת מקבלת את כל בנותיה עם כל הפגמים שבהן, ולא חסרים). אני בטוחה שברגע שאור יחליט להקים משפחה- זו תהיה משפחה לתפארת. ילדים אוהבי הארץ, סובלניים ותורמים. אין לי ספק. חסרים ילדים כאלו בישראל של היום (אני גם סומכת שידע לבחור את הפרטנרית הנכונה).
 
זה לא אור, זו אני ../images/Emo140.gif.

אני סיפרתי על הרכילויות בסעודות שבת שיצא לי להתארח שגרמו לי לחזור בשאלה, כן סיפרתי את זה בשיחה עם אור על לשון הרע בפורום. אמרתי שהדבר עורר אצלי סלידה, זה למרות שגם בבית הוריי היה מקובל לאללה לשטוף את עצמות השכנים.
 
טוב...אז נשפץ את הנאום

עזבו אתכם הפסקה הראשונה. בקיצור- אור נגד לשון הרע (מבורך בעיניי. גם אני נגד תחושות שליליות ומעשים שגורמים לתחושות כאלה. יש לי מצפון ואני לא מפחדת להשתמש בו). בכל מקרה- אני בטוחה שהוא יהיה אבא נהדר, ושהילדים שלו יהיו תחת ההגדרה 'מלח הארץ שאין לי בעיה שייגע לי בפצעים'. כל שבת- ישנים בשטח עם אוהל ופויקה. אני אהיה אמא מגניבה כזו, זה בטוח.
 

גם אני6

New member
בייבי, נצל"ש-

אבל זה קשור(סורי) לערכים. לא ליהדות ודת. אני דווקא מקבלת תזכורת בכל פעם שרכילות, לשון הרע- כל ההפוך מד"א זה לא אדם דתי. בדיוק כמו להשפיל או לזלזל במישהו לא מאמין, כמו לזרוק אבנים או לענות בצורה לא ראויה לאדם שנוסע בשבת וכו'. לא שאין מספיק אנשים שנוהגים ככה- אבל זה לא נקרא אדם דתי.
 

גם אני6

New member
כל הטוקבקיסטים הנפלאים שם,

שרובם התרכזו ב"כיצד ייתכן הדבר שדתיים קוראים לילדם לא חנה, גיטל'ה או אהרון יצחק יהושע) חבל שאנשים משמיצים בלי ידע בסיסי או בלי לשאול למה מישהו נקרא איך בשם שנקרא. אבל מידע בסיסי על המקרא ושמות מקראיים וטעמים לשמות(לא כל אדם דתי קורא לצאצאיו בשמות כאלה---- כאן נמחקו שני משפטים סרקסטיים---)- הן אור והן תום מופיעים במקרא ולא רק מופיעים אלא מאחורי שניהם יש משמעות עמוקה ויפה והרבה ציפיה לעמוד בה(מבחינת השם, שאמורים להיות ראויים לו). גם בפשט וגם בדרש(וזה רק מה שאני יודעת). ואני לא חושבת שמישהו הלך ובדק האם אלה שמות "דתיים". אני חושבת שהמטרה היא לקרוא בשמות "הנכונים".
 
קרע אותי מצחוק ההוא שרשם

"אור הוא בחור נחמד, אבל יעבור לו," והמשיך בנבואה ( וכן סיים בטענה שהוא נביא כי נדרס למוות והבורא הקים אותו לתחייה
) שאור עוד יחזור בתשובה
. על פניו הכל סבבה, אלא שמבחינה תחבירית לחלוטין התקבל שהנחמדות תעבור לאור
. אין על הטוקבקים, תמיד משעשע
.
 

גם אני6

New member
לא כשאת מי שמשתעשעים עליו..

אותי זה פשוט מעציב. וכואב. וגורם לחשוב.. להבין דברים, ללמוד את השיעור שלי בחיים. לקחת צעד הצידה. זה כמו לקרוא כאן הערות בלי להגיב בכתב, אבל להיות אדם טוב יותר בזכותן. זה כמו לקבל תזכורת, שיעור יומי ככה באמצע היום. ובכנות- אני לא חושבת שהייתי רוצה שדברים כאלה ישעשעו אותי.
 
למעלה