כתבה על הקושי של רנין בעיתון "מעריב".

BeN ShaDe

New member
כתבה על הקושי של רנין בעיתון "מעריב".

עכשיו קיבלתי את "מעריב" ובעמוד האחרון יש כתבה על רנין. ביותר דיוק - כתבה על סימני השבירה שלה אחרי ימים אחדים. בכתבה כתוב שלרנין קשה ביצירת קשרים עם שאר דיירי הבית (אף על פי שעל פני השטח הכל נראה בסדר גמור). היא גם טוענת שנמאס לה לדבר עברית ושהיא לא מסתדרת עם הדיירים האחרים בוילה. בשיחה שלה עם "האח הגדול" (היה לזה פרומו אתמול בערוץ 2) , רנין אמרה ש"מאז הכניסה לבית , היא חשופה לשאלות מקניטות וחלק גדול מהשיחות שלה עם הדיירים האחרים נסה סביב שונותה , שמתבטאת בשפה והרקע שממנה באה". רנין נכנסה לחדר הוידויים ואמרה ש"קשה לה מדי ושיש פה אנשים שאומרים עובדות לא נכונות וקשה לא להתווכח איתם". היא אמרה ש"נמאס לה לדבר עברית כי היא לא השפה שלה והיא לא טובה בזה". ולסיום היא אמרה - "אנחנו שונים , גדלנו אחרת". מ"קשת" נמסר בתגובה : "רנין עוברת תהליך התאקלמות בבית. האח הגדול עוקב אחרי ההתפתחויות ויתערב במידת הצורך".
 
זה היה דיי צפוי ../images/Emo185.gif

אבל חבל שזה קורה לרנין, מקווה שתצליח להתגבר על זה כי היא בנתיים מסתמנת כאחת לא רעה בכלל.
 
לא קראתי עדיין אבל

אני מניחה שהיא צפתה את זה מראש...גם את לאון מקניטים,מדברים על השוני שלו ודרך חייו.זה לגיטימי מאוד שאם היא הערביה היחידה ומדברים על מצבינו עם העם הפלסטיני-היא תרצה להגן עליהם. נכון,זה לא נעים להיות אינדוידואל ולהצטרך ליצג עם שלם אך היא איננה טיפשה וידעה שזה יהיה חלק משמעותי.
 
../images/Emo207.gif כרגע כתבו שהסיכום היומי בVOD ../images/Emo185.gif

כל יום בחינם. יופי, כי אני רוצה לראות ת'סיכומים האלה אבל לא תמיד יוצא ב23:00, הוט שליטה
 

Angel Of Moon

New member
רנין מקסימה

אני מקווה שהיא תפסיק להרגיש ככה. כי היא נראית בנאדם ממש נחמד. היא חמודה ומתוקה וטובה עם כולם וזה שהיא ערבייה עוד יותר נותן לה אקזוטיות מסויימת . יש לה קלאסה! רנין, אוהבים אותך פה
 

jaycom

New member
זה כל הקטע לא?

מה זאת אומרת שאח הגדול "יתערב במידת הצורך"? כל הקטע זה שהאנשים לא מסתדרים ואמורים להיות שבורים נפשית בגלל געגועים ו/או אי מחלוקת עם האנשים האחרים. רנין ידעה בדיוק על מה חתמה ואם לא טוב לה שתפרוש מה הקטע?
 

יניבל1

New member
עצה לכל חובבי האח הגדול האמיתים

על תקראו כתבות בעיתונים ובערוץ 2 על האח הגדול , הן צהובות , הן מגמתיוות הן דמגוגיות ,אפילו שקריות בחלקן . אמרת ידיעות ומעריב אמרת הכל אם אתם רוצים לראות מה הולך שם באמת ומי הנפשות פשוט תמשיכו לצפות בשידורי האינטרנט . העיתונים הגדולים אלה סתם צהוהובנים שמחפשים כותרות בדרכים לא כשרות (ואני מוציא את הארץ מהמשוואה)
 

omer719

New member
../images/Emo45.gif לא יודע בקשר לעיתונים האלה.

אבל באופן כללי עוד מעט יתחילו לחפש איך להפיל אותם, כמו שעשו להישרדות, וכמו השטויות שכתבו על קרן ורנין שחיפשו דברים רציניים ומצאו רק את השטויות ההם. זה כ"כ צפוי שזה יקרה ככה שכבר מעכשיו בחרתי להתעלם מזה ולנסות להנות מהתוכנית כמו שהיא
 

יניבל1

New member
אני מעדיף לא קלבל הודעות כאלה

בסוף בגלל דברים כאלה עוד יאדימו אותי בפורום (והאדמה היא חותמת רשמית לזה שאני חסר חיים)
 
למעלה