"החינוך המיוחד - מקום ללא מוצא": כישלון השילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים - YouTube
האם גם אתם (מי מכם שחווה את השילוב היחידני) חווה כך את הדברים?
מה דעתכם ונסיונכם בסוגיות המועלות בכתבה?
אצלנו (הפיצקי משולב יחידנית בכתה ט') הקושי העיקרי הוא שאין משלבת.
זכינו ובביה"ס שלנו כן "רוצים אותו", מודעים לערך האנושי והחינוכי עבור כל המעורבים, תלמידים ומורים,
בסביבה חינוכית הכוללת מגוון אנושי רחב.
סוגיית המשלבות היא סוגיה מרכזית-
עד שלא יעגנו את מעמדן כצוות חינוכי, עם משכורת ראויה ממשרד החינוך ולא תשלום שמרטף מהעיריה,
עם הכשרות, השתלמויות, הנחיה מקצועית שוטפת- אין מה לדבר על תכנית שילוב אמיתית במערכת החינוך לדעתי.
אגב, חולקת על הטענה שהושמעה בכתבה, שהחינוך המיוחד הוא "מקום ללא מוצא".
כמו תמיד, הכל תלוי בנפשות הפועלות: יש גנים ובתי"ס בהם אנשי חינוך הראויים לתארם
ויש כאלה שפחות, וזה נכון למסגרות חינוכיות "רגילות" ושל חינוך מיוחד.
האם גם אתם (מי מכם שחווה את השילוב היחידני) חווה כך את הדברים?
מה דעתכם ונסיונכם בסוגיות המועלות בכתבה?
אצלנו (הפיצקי משולב יחידנית בכתה ט') הקושי העיקרי הוא שאין משלבת.
זכינו ובביה"ס שלנו כן "רוצים אותו", מודעים לערך האנושי והחינוכי עבור כל המעורבים, תלמידים ומורים,
בסביבה חינוכית הכוללת מגוון אנושי רחב.
סוגיית המשלבות היא סוגיה מרכזית-
עד שלא יעגנו את מעמדן כצוות חינוכי, עם משכורת ראויה ממשרד החינוך ולא תשלום שמרטף מהעיריה,
עם הכשרות, השתלמויות, הנחיה מקצועית שוטפת- אין מה לדבר על תכנית שילוב אמיתית במערכת החינוך לדעתי.
אגב, חולקת על הטענה שהושמעה בכתבה, שהחינוך המיוחד הוא "מקום ללא מוצא".
כמו תמיד, הכל תלוי בנפשות הפועלות: יש גנים ובתי"ס בהם אנשי חינוך הראויים לתארם
ויש כאלה שפחות, וזה נכון למסגרות חינוכיות "רגילות" ושל חינוך מיוחד.