כתבה על שירלי ב"סגנון" בעיתון "מעריב"

Summer Savory

New member
זה ה"מייקאובר" הכי דורסני ואלים שראיתי אי פעם

הסטייליסטית למשל, שמכריזה "ברור שבגלל שהיא כל כך קטנה, היא צריכה לנעול נעלי עקב, בגובה של 10 ס"מ מינימום". ג'יזס, היא רצינית, הסטייליסטית הזאת? באופן אישי אני דווקא חובבת עקבים, מסיבותיי שלי, אבל הטון המאשים (!) שבו היא דורשת מאישה להתהלך בעקבים בגובה 10 ס"מ לפחות, כאילו שאין לאישה הזו שום זכות להחליט שהיא לא מוכנה לשאת את הכאב, אי הנוחות והנזק הבריאותי הנלווים.... לא יודעת. לי זה עשה קצת צמרמורת.

גרועה לא פחות היא הדרישה המעליבה (שוב, דרישה, לא המלצה) ששירלי "תתאפר תמיד", והאבחנה המפוקפקת של המאמנת האישית (זה באמת מקצוע?) ששירלי היא לא גאונה ולא מחוננת אלא סתם חנונית.

זו רק אני, או שחרף כל הכוונות הטובות (ואני מאמינה שהכוונות באמת היו טובות), המומחים בכתבה הפגינו בסופו של דבר בעיקר הרבה פולשנות, ביקורתיות לא בונה, ומשהו שפה ושם מתקרב בצורה חשודה לסתם רוע?
 

Thumpers

New member
פאק

מזל שלא קראתי את הכתבה, אחרת סביר להניח שהייתי משנה את דעתי לגבי המראה שלה :\
 

NosferatuHelge

New member
כל מה שהיא צריכה...

זה פשוט להוריד איזה 20 קילו... כן אולי אני נשמע ממש שטחי כרגע, אבל אני מבסס את זה על הניסיון שלי.

אני, לדוגמה, לפני שנתיים וחצי שקלתי 112קילו... ואז בוקר אחד התעוררתי ואמרתי לעצמי "אתה רציני? מה אתה עושה???" סגרתי את הפה, התחלתי לאכול פעם אחת ביום (מה שאני רוצה, אבל), התחלתי ללכת שעה עד שעה וחצי הליכות כל יום. תוך 4 חודשים הורדתי 42 קילו, אני שומר את זה כבר שנתיים. (אגב אפשר לראות סימני הרזיה בפנים בתוכנית, כרגע זה הצתמצם בהרבה וכנראה עוד איזה שנה ייעלם לגמרי).

אז מה הנקודה שלי? לפני שעשיתי את זה - הייתי יותר ביישן מאדי. אחרי שעשיתי את זה, הבנתי שאני יכול לעשות דברים, ושאני נראה הרבה יותר טוב ממה שנראתי חצי שנה לפני וזו רק ההתחלה. קיבלתי תחושה של ביטחון. הרגשתי טוב עם עצמי.

וזה בדיוק מה ששירלי באמת צריכה... היא צריכה לקחת את עצמה בידיים ולעשות את זה. היא ביישנית בגלל שהיא מודעת לכך שהיא לא אטראקטיבית והיא כן רוצה להיות מושכת - היא מדברת על זה המון. כן, אני בטוח שכרגע יגיבו כאן המון אנשים ש"מה פתאום! היא מהממת, מותק וכו'." אבל שורה תחתונה אני מסתכל על הגישה הזאת כסוג של וותרנות בקטע של "אין מה לעשות, בוא נוציא את המקסימום ממה שיש" ולדעתי, זאת גישה לא נכונה בעליל.

ברגע שהיא תעשה את זה - העולם כולו שלה. היא רק צריכה להגיע לנקודה שהייתי בה לפני שנתיים כשקמתי בבוקר והבנתי שצריך לקחת את עצמך בידיים ולעשות מעשה.

כמו ששמעון אומר - "הכל בראש"
 

memee2

New member
מסכימה


נעלי עקב זה בטח ובטח לא מה שעושה נשים ליפות.
 
זאת פשוט כתבה נוראית

החל מהציטוטים הכל כך מפורטים, הן של שירלי והן של "המומחים", וכלה בדרישות המופרכות שכבר ציינת.
אם נניח את הטקסט בצד, היא נראית מדהים, חבל שהם לא סגננו אותה בפרק המייקאובר.
 

Summer Savory

New member
מסכימה

אם מניחים בצד את הדרישות המופרעות שהיא תצא מהבית רק בעקבים בגובה 10 ס"מ ולא תעז להראות את פניה בציבור מבלי להתאפר - הסטיילינג עצמו באמת מצוין. הבגדים היו מחמיאים ונחמדים גם בתכנית עצמה, אבל השיער, הו השיער.... יש לשירלי רעמת שיער ג'ינג'י שופע ומדהים, והסטייליסט בכתבה השכיל לפזר ולסדר אותו בגלים רכים ויפים, בדיוק כמו שמתבקש לעשות.

רק אלוהים יודע מה חשב מעצב השיער הקיקיוני של התכנית כשהחליט לגזור, לבלגן, לנפח, ואז להשטיח לעובי של דף A4 את רעמת השיער המפוארת הזאת.
 

NosferatuHelge

New member
טוב אמרתי את זה במפגש (מי שלא היה הפסיד)

המהפך של שירלי הוא תוצאה של פאק של הפקה נטו. הם בנו לו"ז לא ריאלי שלא עמדו בו, ככה שלתספורת של שירלי נשאר משהו כמו איזה 40 דקות במקום שעתיים. רצו לעשות ממש יפה, אבל פשוט לא נשאר זמן לזה אז אמרו "יללה יהיה מה שיהיה" וזה מה שיצא.
 

Summer Savory

New member
ברצינות?

וואו, חבל שהפקשוש נפל דווקא על כתפיה של שירלי, שנראתה כאילו היא רוצה את המייקאובר הזה יותר מרוב הבנים, וגם גילתההרבה יותר שיתוף פעולה.

אז... פיספסתי עוד משהו מעניין במפגש..? :)
 
למעלה