כתבת הקונספירציות בערוץ 10

Gilliana

New member
כתבה בערוץ 10 בשבועות בנושא קונספירציות

במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 בחג השבועות, תשודר כתבתו של אביב פרנקל שתעסוק בנושא הקונספירציות. Yours truly תרמה את שני הסנטים שלה (או יותר), בעניין.
 

SoMoteItBe

New member
סחטיין על הראיון גילי

לא ידעתי שאת אחות בלשכה עד שראיתי את העז :) כל הכבוד, עשית עבודה טובה, ישר כוח.
 

Gilliana

New member
תודה, אבל תרדו מהתיש הטיפשי

הוא בסה"כ נמצא אצלי בחצר באופן זמני כי השכן שלי רצה להיפטר ממנו וזרק אותו אצלי. התיש נטפל לכל מה שזז ורודף אחרי אנשים, כך הוא גם נדבק אלי ורדף אחרי בזמן הראיון ולא היתה שום דרך להיפטר ממנו. בכל מקרה, בימים הקרובים הוא יעבור למקומו הטבעי, בעדר עזים. מה שמגוחך, הזוי ומטורף לחלוטין, הוא הפרשנות שנתנו לו אנשים מסוימים ברחבי האינטרנט, אבל גם לא מפתיע - כי הרי כידוע, לטירוף אין גבולות.
 

SoMoteItBe

New member
לקח לך יומיים וזסה הכי טוב שיצא?

כמה זמן לקח לך להתעורר מהשוק גילי? אין מה לעשות את עשית עבודה מרושלת בעניין וויליאם קופר זה לא נסלח הרסת את השם שלו. הוא טען שאנשים כמוך שמתעסקים באובססיביות בעבמ"ים ומגנים את העניינים הקשורים באחוות בד"כ משתייכם לצלב-הורד או לבנייה החופשית. הוא נרצח כאשר פתח את הפה על בוהמיאן גרוב, על הבונים, על שרלטנים כמוך, על ה11 בספטמבר, על צימצום אוכלוסיה, ועל זה שעמ"ים כפי שאהב לאמר Is Bull Shit ואני מדבר בתור אחד ששמע אותו לאורך שנות ה90. את עשית את זה? לא כי נתקעת עם קטע שלו משנות ה80 כחוקר עבמ"ים, בשנות ה90 הוא חשף שזה הטעייה מאסיבית. איפה זה בכתבה שלך יא שרלטנית?!? אני אשמח שכולם ידעו את זה. הנה סרטו של ויליאם קופר, למה זה מידע שלא מופיע אצל גילי? http://www.youtube.com/watch?v=l46n7hEtswg או שתורידי את הכתבה הנוראית שלך מNRG או שתחתפי תלונה על שרלטנות שידבוק בך כמו כתם, פשוט מאוד. הכתבה שלך עושה נזק. ואז את עוד עולה לטלויזיה וכפי שקופר היה מציג את החוקרי עבמ"ים דיברת בדיוק לפי הפרופיל שהוא היה מסביר עלייכם. את לא תתחמקי מזה, תקראי לזה קארמה או מה שלא יהיה את צריכה להתמודד או עם זה שאת או משתפית או פשוט חובבנית זה הכל.... SO MOTE IT BE איך זה לרכב על העז בלשכה?
 

Gilliana

New member
מישהו שכח לקחת כדורים היום...

שלא לדבר על זה שמישהולא מעודכן בפרטים רלוונטיים, ולא יודע שקופר חוסל משום שאיים לחשוף ראיות המוכיחות כי הממשל האמריקני מודע לביקורי חוצנים בכדור הארץ. (שלא לדבר על כך שהעיד בפני הסנאט עדות מפורטת לגבי כרך 13 של פרוייקט גראדג'). לא בכדי הולכים בד"כ הטפשות, הבורות והטירוף הולכים יחדיו - כפי שאתה מוכיח באופן קלאסי. אגב, אתה מוציא לשון הרע ואם תעיז לקרוא לי שוב שרלטנית - תמצא את עצמך בבית משפט בקרוב מאד, שם סביר מאד להניח שמעבר ללשלוח אותך בדחיפות להסתכלות, גם יטילו עליך לשלם פיצוי בגובה שאני בספק אם תוכל לעמוד בו.
 

Handy Alley

New member
אפרופו ביל קופר

לא היו לו כמה "סתירות" במהלך הקריירה שלו? בהתחלה הוא דיבר על חייזרים ואז דיבר בלשון כפולה ומרובת מימדים ומשחק ספקולטיבי על טבע הדת ומסדרים דתיים והקשר שלהם ככלי אפשרי להנעה המונית של בני אדם. איך זה בעצם משתלב ביחד? הוא עזב לגמרי את רעיון החייזרים? לא הבנתי, או שהוא בעצמו לא ידע... הוא היה מנחה/ראש קבוצת מודיעין אזרחית מאוד נרחבת, נכון? ובעל תכנית רדיו באזור שלו, אני לא ממש יודע איזה אזור זה היה. אבל הוא בין ה'ותיקים' בתחום, כמו אלקס ג'ונס וג'ורדן מקסוול ואחרים...
 

Gilliana

New member
הערה נוספת - אזהרה רשמית

הודעתך צולמה ונשמרה ועשויה לשמש ראיה בבית המשפט בתביעת לשון הרע. כך שגם במקרה והודעה זו תימחק מן הפורום, הראיה שרירה וקיימת. ראה התראה זו כאזהרה רשמית אחרונה.
 

SoMoteItBe

New member
מצטער שקראתי לך שרלטנית, ובכל זאת את טועה

כי גם אם תלכי איתי לבית משפט אז הנה עדויות שאני יציג: ביל קופר ביום ה11.9.01 מסביר שזה אסון מתוכן שנועד להביא סדר עולמי חדש" וזה קרה ממש זמן קצר לפני שהוא מת באותה שנה, ממש לא בגלל משהו שקשור לעבמ"ים: http://www.dailymotion.com/video/x9t9iv_new-world-order-william-cooper-on-9_news ביל קופר טוען שחוקרי עבמ"ים בד"כ שייכים לבנייה החופשית או צלב הורד, ושכל העניין העבמ"ים הוא תרמית בניגוד למה שהיה אומר בשנות ה80: http://www.youtube.com/watch?v=45aeUdq9Zj0 ביל קופר מציג את תרמית העבמ"ים הרבה אחרי התקריות שאת הצגת: http://www.youtube.com/watch?v=l46n7hEtswg הראיות שאני מביא הם מאמצע שנות ה90 ועד הזמן שמת, הראיות שאת תמצאי מקסימום יגיעו להתחלה של התחלה של שנות ה90 ולא יותר. וזה כיוון שאת כנראה לא מכירה מספיק את קופר, או מישהו האכיל אותך במידע שגוי במכוון, שווה לך לעשות בדיקה. בספרו BEHOLD A PALE HORSE הוא מדבר עוד על תרמית העב"ים וחוקרי העבמ"ים ושמסמכים מהביון של הצי האמריקאי בכוונה שוחרררו אליו ולעמיתיו כדי להפיץ דיסאינפורמציה. גילי הנתונים שהבאת שייכים להיסטוריה, לימים שביל קופר טוען היו טעות! הוא נרצח כפי שDOYEL SHAMLEY וצוות HOTT המכירים אותו הרבה יותר טוטב ממך כי עבדו איתו, מכיוון שחשף אחוות סודיות וסדר עולמי חדש, מה שאת באופן לא מפתיע מתנגדת אליו כ"חושפת קונספירציות" אין לך יותר מה לעשות גילי הקוראים בפורום יכנסו יראו את הסרטים ישמעו את ביל קופר בקולו ולא בכתב ידך אומר את האמת, ומה תעשי אז? רוצה לקחת את זה לדין? יאללה יש לי פה ערמה של הוכחות התומכות בטענות שלי. ואת לא שרלטנית אני מצטער שקראתי לך ככה בצורה דמוקרטית... את פשוט טועה, כנראה זה הקטע, את פשוט טועה וזהו, חבל שהטעות התפרסמה בNRG ועשתה נזק...הייתי מאוד שמח למען האמת שבדברי קופר שהכתבה תרד כמה שיותר מהר.
 

SoMoteItBe

New member
מסתבר שהפסיכי צודק?

עדיין מחכה לך שתודי שטעית, ואגב זה שאמרת ששחכתי לקחת כדורים גם זה מצולם אצלי just in case
 

Gilliana

New member
אני אמרתי שאתה?

אמרתי "מישהו" - כיצד הסקת שהתכוונתי אליך? ולמה אני צריכה להודות שיש לי אחות כשאין לי אחת? כי אתה אומר? נו באמת...
 

SoMoteItBe

New member
מה את עושה?!

מה את מנסה להגיד? איזה מין תגובה זאת? הטענות המופנות כלפייך הם רציניות. את צריכה לעשות את הדבר הנכון וזה להוריד את הכתבה אחרת את לוקחת יד בהפצת שקר המעלילה על אדם שנפטר, וזה אינו דבר מוסרי בכלל! את מלכלכת את זיכרו של האיש הדגול הזה עם הכתבה הלא נכונה שלך. מחכה לתגובה רצינית, ולא למשחקי ילדים.
 

Blutige Erde

New member
מה את מנסה לעשות בדיוק?

מה את מנסה להגיד? מה זו התגובה הזו? למה את מגיבה בכלל? איך את מעזה לנצל את חופש הביטוי? להציג את דעותייך בפומבי? חוטאת שכמוך, בזמני הכנסיה כבר הייתה שורפת אותך מזמן, מכשפה, כמו שצריך! כל הדור המחורבן שלכם, עם הטרנזיסטורים והמידע והזכויות. מה זה זכויות. בזמני לא היו זכויות. דיקטטורה. כמו שצריך. במדים אחידים, עם כוכב מסודר עליהם כדי שנזהה כל אחד מרחוק. צהוב זה הכי, אחי. איך את מעזה להיות לא מוסרית בכלל, ולספר אודות דעותייך?? את אישה, לא? מהר למטבח, למטבח!
 

SoMoteItBe

New member
מניפולציה זולה...

אחי.. היא כתבה שקר, לא דעה שקר, לך תלמד להבדיל בין השניים לפני שאתה עושה מעצמך צחוק, זה היה ממש עלוב.... היא כתבה שויליאם קופר נרצח בגלל שחשף עדויות על עבמ"ים. הוא חשפף את אותם עדויות בשנות השמונים לאחר מכן הצטער על כך ונרצח עשר שנים לאחר מכן אחרי שדיבר על אחוות סודיות 11 בספטמבר דילול אוכלוסיה ואילומינטי, דברים שגילי טוענת שייך למחוז ההזויים, ובכל זאת הוא נרצח לאחר שאמר את הדברים הללו, ולא כפי שהיא הציגה באופן שיקרי!!! שאין לו שום קשר לדעה. לך תחפש לעשות מניפולציות בשקל למישהו אחר....
 

Blutige Erde

New member
תשמע,

אני מבינה שאתה מרוגז, אבל למה להגיב בכזו חריפות באופן מיידי? רק נקודה למחשבה: זה לא פורום ריבים, זה אמור להיות מיועד לדיונים, והמרקם שלו רעוע גם כך, לא חבל להיכנס לריבים מיד ולהשתמש במילים פוגעניות...? ככלות הכל, יחס גורר יחס, ולדעתי לא היה מזיק אם היית מדבר בצורה נימוסית קצת יותר. באשר לויכוח, אין לי שום עמדה בעניין, כי באמת שזה לא הנושא שלי, ולא התכוונתי למתוח ביקורת על דבריך, אלא רק על האופן בו הם נאמרו. מצטערת אם פגעתי.
 

SoMoteItBe

New member
התנצלותך מתקבלת

מצטער על היחס אבל מה שהיא עשתה מקומם אותי ובצדק. עקבתי אחרי האיש הזה קופר לאורך שידוריו בשנות ה90 והוא איש מדהים שפתח אצלי אפיקים אשר הכתבה של גילי פשוט סוגרת! אני חושב שבגלל שהיא עשתה טעות אדירה בכתבה שהיא ממש בגדר של שקר מחובתה למען המהימנות שלה כעיתונאית להוריד את הכתבה מיד, ואני לא יניח לה עד שהדבר יתבצע, הצגתי מספיק עדויות שמראות שהיא כתבה כתבה שגויה והיא פשוט מתעלמת, זה פשוט מעשה מכוער בלשון המעטה.
 

SoMoteItBe

New member
גיליאן הזמן שלך אוזל

אם את לא מורידה את הכתבה אני אפנה לאנשים שאני מכיר במערכת NRG והם כבר יטפלו בכתבות שלך, לאחר שיראו במו עינייהם את העובדות המצביעות על השקר הגס שפורסם, או על הבורות המוחלטת בנושא, תעשי את הדבר הנכון אני מבקשר ממך. יש לך עוד את היום, אם מחר ב7 בבוקר את לא עושה דבר בנידון, אני מעביר את המידע לגורמים שיטפלו בעניין.
 
למעלה