כתוביות ו SVCD

joe blow

New member
כתוביות ו SVCD

שלום לכולם ובהצלחה לפורום החדש. האם יש דרך לצרוב דיסק SVCD עם כתוביות? אני משתמש ב Nero בגירסה עדכנית. תודה.
 

שרונקאם

New member
כן יש...!

ראשית, עליך להפוך את ה-SVCD שלך לקובץ AVI כלומר DivX. לאחר מכן הורד תוכנה קטנה ופשוטה לאללה בשם "AVISubtitler" ושמור את הקובץ בחזרה כ-DivX. אחרי ששמרת את הקובץ כ-DivX תמיר אותו ל-SVCD ו... זהו. אם אתה לא יודע להמיר מ-DivX ל-SVCD, כנס ל"מאמרים" בפורום ותמצא מדריך שיסביר לך איך להפוך את הסרט שלך ל-SVCD. תעדכן אותי איך הולך לך ואני ישתדל לעזור בכל שלב. :) שרון.
 

שרונקאם

New member
אהה שכחתי לומר!

ישנה תוכנה פשוטה ש"מתלבשת" על נגן המדיה של חלונות ומוסיפה לו אפשרות להציג כתוביות מקובץ כתוביות חיצוני כמו בנגן DivX רגיל. היתרון פה זה שהיא יכולה להציג לך כתוביות על גבי תצוגת מסך מלא של נגן המדיה ללא קשר לפורמט של הסרט. החיסרון הוא, שאם תכניס את הדיסק שלך לנגן DVD רגיל שיודע לנגן SVCD הוא לא ינגן את זה עם הכתוביות ושיש סיכוי שאם תצרוב את הכתוביות לדיסק יחד עם הסרט אז ה-DVD לא יזהה את הדיסק... יכול להיות! לא בטוח. אני ממליץ לך בכלל לא להתלהב כל כך מ-SVCD ולצרוב ללא הכרה כי יצאו ממש עכשיו נגני DVD שמסוגלים לקרוא DVD, VCD, SVCD, MP3 ו... נכון מאוד... DivX... זה עוד כלום, יש כאלה שמשולב בהם וידאו! ונלך יותר רחוק... בארץ חברת פיוניר החלה לשווק נגן עם אפשרות להקליט... יענו נגן-צורב שכזה... משהו מדהים... אז שווה לחכות טיפה, או מקסימום לצרוב ב-DivX ולראות במחשב... כי יש כבר נגנים בייתיים, וזו שאלה של זמן עד שגם לך יהיה אחד כזה. :) שרון.
 

joe blow

New member
נגני DVD

עוד רחוק היום שבו יהיה תקן אחיד לגבי צורבי DVD. צורבים אלו קיימים בשוק למעלה משנתיים אך בכל זאת אין תקן. לגבי נגנים שידעו לנגן DivX, שמעתי על זה אבל עדיין אין מוצרים כאלו ומי יודע כמה הם יעלו. חוץ מזה רק לפני חודש קניתי DVD חדש (Toshiba SD-220E) אז לא נראה לי שאני אחליף אותו בזמן הקרוב. בכל אופן תודה על העזרה.
 

שרונקאם

New member
שיו הוא מ-ה-מ-ם-!

איזה אלווווווף! תגיד יש לך אותו?!? מה המחיר שלו? שרון.
 

kingkung2002

New member
לא

אבל לא הייתי מתנגד. אבל בנתיים אני חיי מצויין עם סרטי divx שמשודרים מהמחשב ישירות אל הטלויזיה 34 שלי.
 

שרונקאם

New member
פששש יפה יפה...

מעניין כמה דבר כזה עולה... אני מאמין שכמו כולם גם הוא יתחיל במחיר מופקע של איזה 2500$ ואז ירד ל-150$ בדיוטיפרי הטכנולוגיה פשוט קופצת ואי אפשר לעמוד בקצב... אתה יודע שמבחינת טכנית DivX יכול להגיע לאיכויות יותר טובות משל DVD? פשוט מדהים... לא הספקנו למצמץ וכבר יצא XviD שזה פורמט מתחרה וממש קשה למצוא הבדלים בניהם... אתה יודע מה ההבדל? מבחינתי שניהם אותו הדבר, לא? שרון.
 

kingkung2002

New member
אם בא לך

לקרוא אז צירפתי קובץ עם ההבדלים לגבי האיכויות אני לא יודע אם divx יכול להגיע לרמה גבוהה מאשר dvd אבל אפשר לחיות עם הרמה הנוכחית אבל הסאונד בdvd לפעמים גורם לך לחזור לכיף המושלם של סאונד מ 5 רמקולים +סאב . מבחינת ההבדלים אני לא זיהיתי הבדלים גדולים
 
למעלה