כתות דו גיליות בחינוך המיוחד- למה?
מה הרציונל מאחרי הכתות הדו גיליות בחינוך המיוחד? בני לומד בכתה שהיא ב-ג דו גילית בח"מ בביה"ס שבו הוא לומד המבנה הוא דו גילי כפי שלמדתי ולא ידעתי קודם לכן. למשל יש כתה שהיא א-ב דו גילי מה הרציונאל? האם זה בשל חסכון במשאבים- מורים וכיתות וכו'.. או שיש הגיון לימודי חינוכי כלשהוא ? נראה לי שתמיד יהיה מי שירויח מזה ומי שלא מבחינת כיסוי החומר הנלמד.
מה הרציונל מאחרי הכתות הדו גיליות בחינוך המיוחד? בני לומד בכתה שהיא ב-ג דו גילית בח"מ בביה"ס שבו הוא לומד המבנה הוא דו גילי כפי שלמדתי ולא ידעתי קודם לכן. למשל יש כתה שהיא א-ב דו גילי מה הרציונאל? האם זה בשל חסכון במשאבים- מורים וכיתות וכו'.. או שיש הגיון לימודי חינוכי כלשהוא ? נראה לי שתמיד יהיה מי שירויח מזה ומי שלא מבחינת כיסוי החומר הנלמד.