טרול מכוער
New member
ברור שמכוער.
אחרת לא הייתי טרול. אין סכוי שאצליח ללמד את ילדי לבד. (מה לעשות, אולי אם לא הייתי מכוער ..). בכל מקרה, מה שמפריע לי בשאלות מסוימות בפורום זה שאנשים שואלים על דברים שהם צריכים לדעת היטב בעת הלמודים. היתכן שבחלק מהמכללות לא מלמדים לכתוב תח"י? (כן, יתכן, ואותן מכללות בהן לא מלמדים את המורות לעתיד כיאות, צריכות להסגר כמובן). לפגוש בביה"ס מורות שאינן יודעות את שעליהן לדעת (ולצערי כמותן של אלו עולה ועולה משך הזמן), מעורר בי חשש שהילדים שלי יזדקקו להשלמת למודים מאסיבית ע"ח שעות השינה שלהם ושלי. כן, אני יודע שיש מורות שיודעות ומשקיעות. רובן סימו את לימודיהן לאחר מספר שנים של עבודה קשה, יזע ולעתים גם לילות של עבודה במשרה כלשהי .. אבל יש לא מעט מורות במערכת, שלפי הידע שהן מציגות, הן למדו בהתכתבות במכללת ברבי, וגם שם סימו על תנאי. כאשר מערכת החנוך אינה מתגמלת מורים על הצטינות, אלא על "מזל" בהתקבלות לעבודה בכלל, מה הסכוי שלכן, המורות היותר טובות (לילדים) לקבל תמורה על השקעתכן בילדים? על מה תקבלו גמול כספי - על הילדים שעזרתן להם "לשרוד" במערכת החנוך הרגילה? שהעברתן מהכתה הקטנה למסלול כדוגמת מב"ר (או אפילו ללמודים רגילים), או על השתלמות (נניח "השפעת קרני התיש על ביצי הירח") שעברתן כמעט מבלי להגיע להרצאות, רק כדי שתרשמנה 400 שעות חוג כלשהו? (לצערי, מורותי הנכבדות, התשובה היא ההשתלמות, ולא הילדים שלנו שבהשקעתכן הרבה זכו לתעודת בגרות וידע). מכאן נובע, שכדאי יותר לחפף, לא לבדוק עבודות, לא להשקיע כיאות בהכנת תח"י ושאר דברים נפלאים שעוזרים לילדים, ולהשקיע את הזמן בהשגת תעודות חסרות תוכן. ודרך אגב, אני שחצן למדי גם בחיי היום יומיים. (לפי תלונות השכנים - שנמאס להם לחלוף על הגשר בכניסה לשכונה).
אחרת לא הייתי טרול. אין סכוי שאצליח ללמד את ילדי לבד. (מה לעשות, אולי אם לא הייתי מכוער ..). בכל מקרה, מה שמפריע לי בשאלות מסוימות בפורום זה שאנשים שואלים על דברים שהם צריכים לדעת היטב בעת הלמודים. היתכן שבחלק מהמכללות לא מלמדים לכתוב תח"י? (כן, יתכן, ואותן מכללות בהן לא מלמדים את המורות לעתיד כיאות, צריכות להסגר כמובן). לפגוש בביה"ס מורות שאינן יודעות את שעליהן לדעת (ולצערי כמותן של אלו עולה ועולה משך הזמן), מעורר בי חשש שהילדים שלי יזדקקו להשלמת למודים מאסיבית ע"ח שעות השינה שלהם ושלי. כן, אני יודע שיש מורות שיודעות ומשקיעות. רובן סימו את לימודיהן לאחר מספר שנים של עבודה קשה, יזע ולעתים גם לילות של עבודה במשרה כלשהי .. אבל יש לא מעט מורות במערכת, שלפי הידע שהן מציגות, הן למדו בהתכתבות במכללת ברבי, וגם שם סימו על תנאי. כאשר מערכת החנוך אינה מתגמלת מורים על הצטינות, אלא על "מזל" בהתקבלות לעבודה בכלל, מה הסכוי שלכן, המורות היותר טובות (לילדים) לקבל תמורה על השקעתכן בילדים? על מה תקבלו גמול כספי - על הילדים שעזרתן להם "לשרוד" במערכת החנוך הרגילה? שהעברתן מהכתה הקטנה למסלול כדוגמת מב"ר (או אפילו ללמודים רגילים), או על השתלמות (נניח "השפעת קרני התיש על ביצי הירח") שעברתן כמעט מבלי להגיע להרצאות, רק כדי שתרשמנה 400 שעות חוג כלשהו? (לצערי, מורותי הנכבדות, התשובה היא ההשתלמות, ולא הילדים שלנו שבהשקעתכן הרבה זכו לתעודת בגרות וידע). מכאן נובע, שכדאי יותר לחפף, לא לבדוק עבודות, לא להשקיע כיאות בהכנת תח"י ושאר דברים נפלאים שעוזרים לילדים, ולהשקיע את הזמן בהשגת תעודות חסרות תוכן. ודרך אגב, אני שחצן למדי גם בחיי היום יומיים. (לפי תלונות השכנים - שנמאס להם לחלוף על הגשר בכניסה לשכונה).