לאודי-שאלתו של-jas899 מ-5/7 ונסיון הנתוח שלי-

מתלמד8

New member
לאודי-שאלתו של-jas899 מ-5/7 ונסיון הנתוח שלי-

עם מעט הידע שלי בנושא נתוח מפות ניסיתי להשיב לשאלה.

א.אשמח אם תחווה דעתך על תשובתי לבחור.
ב. תן נתוח קצר שלך למפתו.
הבולטות של שבתאי,מרס ופלוטו נראים חזק גם במפת הלידה וגם במעבר בימים שהבחור התחיל ללמוד אומניות מלחמה(בדיוק מרס במעבר נצמד לפלוטו לידתי וכנראה הפעיל היבטי לידה).
 

מתלמד8

New member
ל-899 ראשית תודה,שנית לאודי יש"מעט" ידע יותר ממני-

בטח במפה הכוללת זויות חשובות בין 3 כוכבים חזקים במיוחד בתחום המאבקים והכח,
דלגתי בכדי להיות בטוח שאודי רואה את פנייתי .
 
לכבוד המתלמד שביקש ממני התייחסות,

אכן מתלמד אתה 'מסתכל נכון על דברים'.
כאן אני מגיב לך ברצינות ובעקיפין ל- jas899

ותמצאו את היידע שלי "שקניתי מתפוז" ביחד עם ניהול הפורום כולל גם את "התעודה " שלי רכשתי מהם...ככה במכרז...פומבי.
טוב סליחה שעסקתי בטיהור האווירה בפורום והזנחתי אותו, קצת.

(נא לגלגל קצת במורד הדף הנוכחי)
תאריך:
05/07/2016 00:20
שם:
jes899
נושא:
אומנויות לחימה ומרס
תוכן:
שלום, יש לי שאלה שמתחלקת ל2 שאלות.

1. האם אומנויות לחימה זה משהו בונה עבור המפה שלי ?
איך המרס שלי? קלאסי עבור אומנויות לחימה, על מה עוד מסתכלים חוץ ממרס?

2. החודש התחלתי ללמוד אומנויות לחימה, ואני מקבל את המכות של החיים, כל כך כואב לי, אבל אני מרגיש שזה MUST, ואני גם מרגיש שאני גודל.
השאלה: מה במעברים כרגע במפה מצביעים על התהליך? פלוטו ב-2? כירון על השמש?



את השאלות שעל הפרק.
ובכן יפה מתלמד 8 כאשר באת לפרש מה 'ומי הפעיל את מה' בנושא שאלותיו של הנ"ל.
ראשית בבואנו לפרשן דברים ולענות על שאלת האגרסיות הכמעט לא רצוניות בתקופה האחרונה (לאור הטרנזיט שלפנינו) כדאי שנשים לב למפה הפנימית המהווה את מפת הלידה. ומה אנו רואים שם?!

במפת הלידה:

רואים את פלוטו 90 מעלות לירח, לשבתאי ולמארס שהם בכלל 180 לירח גבול בית 8- יצרים וקרוב לאזור הרחבת האופקים והלימוד, כולל שפלוטו בבית 12 מול בית הבריאות והעבודה...שם אנו צופים בתאומים ביחד עם שור. (אלה העיקריים בהם אנו מסבירים את הנטייה הבסיסית לבין 'המפעיל' את הילוד (בעל מפת הלידה- ומן הסתם... גם הקידום) כיום'-בעקרב בית 12 וב- 03.08. יכנס למזל קשת (יקבל משנה תוקף-שבמוצהר- לרצון לרכוש יידע כללי ולימוד - ( מרס ברדיוס במעבר להווה + מינוס חודשיים ימים לאחור וקדימה בשינויי – מזלות – הנ"ל - קדימה)
פירוק לגורמים- בקצרה:
פלוטו = רנסנס (תקומה באשר הוא נמצא – באשר הוא נמצא או סיום של תקופה, יש אומרים מוות, אבל בבדיקה יסודית שלי רוב חוקרי המיתולוגיה חושבים שהוא אל המוות כאשר הוא בסך הכול...בעיקר, שומר המתים)
שבתאי – ובקצרה כמה נקודות לצורך ההסבר בלבד = סדר, ארגון מחדש + רצון ללמוד משהו, וללמד.
מארס הידוע לנו – כמפעיל (עתיק היומין – המיתולוגי)
תאומים – אנרגיות חשיבה, תנועה מהירה...חשיבה מהירה, קושי להחליט בעיקר בגלל רגישויות יתר. בדרך כלל ובעיקר אינטליגנציה גבוהה.
שור – בדרך כלל בריאות טובה, צוואר, התנגחות עיקשת (פיזית ומנטלית)
ירח אריה 8 – תת ההכרה, הדמיון נמשך מאוד לתהילה, למרכזיות ולקריירה אישית חדשה- מזיגה בין 'תת ההכרה' (הירח) עם השמש שהיא 'המודע' (...אריה).
אם כן כשאנו מצוידים בכבודה הנ"ל ובהסתמך בזוויות החיצוניות ובמיקומי הכוכבים כיום ובהתאם למכלול הנ"ל נוצרת התייחסות- או 'התכתבות' בין כול האלמנטים – (אם נשתמש 'בשפה - אמנותית')

פלוטו במעבר בצמוד לנפטון (דמיון ובלבלול גם יחד ערפול ואי ידיעה 'אם זה בסדר ואם פניתי למקום הנכון?! ולאוראנוס בגדי – מראה את רצון הכמעט בלתי נשלט לחדש בחייך את הנמרצות, הרצינות ולקיחת אחריות- בפרט, ליצור סדר ולגלות כוון חדש בחיים – ככלל. יש בך שאיפה ללמד את מה שאתה מתמחה בו – בעתיד, אם אכן תסיים את מה שהתחלת לא מזמן.
מארס במעבר בבית 12 בית ההרס העצמי...אך 'מתכתב יפה' עם 60 מע' עם פלוטו בית 2 (רגשות וכספים)
לא ארחיב בעוד נתונים, כי בכול זאת... אנו לא בייעוץ אישי – למרות שהשקעתי כאן זמן ומחשבה ונידבתי כאן בשמחה מבאר ידיעותיי.
ובכן מארס כרגע 'מבטא' במפה המקודמת רצון ללחימה עד כדי הרס עצמי....וכך אתה מתאר זאת... "מקבל מכות"...
נכון יש בך נטייה מודחקת לפיזיות ולהוציא לחצים בצורה של להפעיל את הגוף בכול מיני דרכים. כיום הכול מודגש על ידי פלוטו (רצון להיוולד מחדש עד כדי הפעלת הרגליים בעיקר (וחלק הגוף העליון - ידיים) לעיתים עד כדי 'גלישה ל...מזוכיזם'...זמני. אגב... אין ספק שאתה אוהב את הטבע ואת הים (המים) אז...בהצלחה לך...
מצאת סוף סוף את המקום בו תוכל להוציא את הכעסים, את הרצון 'השוורצנגרי'...לפתח את הגוף, ללמוד אולי אמנות לחימה, אך אם אכן תעשה זאת תוך נחישות והתמדה, דע לך שתוכל לממש את דרכך העצמאית עד כדי להתפרסם, כולל גם ליהנות מחיי- חומר נוחים יותר.

בהצלחה בדרכך החדשה !
 

jes899

New member
לאודי-

תודה רבה על הניתוח המעמיק, רק אני בכלל לא חושב על אומנות לחימה כדרך להתפרנס אלא כתחביב שדרכו אני משיג איזון נפשי וחוסן מנטלי.
שאלה צדדית, יש לי במפה אינדקטורים לעושר?
תודה
&nbsp

 
אפשר לנסות?

לדעתי ולפי מה שאני רואה, המפה שלך מעידה יפה על השאלה שלך. יש כאן רצון לעושר, חלומות על שפע, על רווחה חומרית, על מעמד וסטטוס. אבל הדרך לחלום עוברת דרך המציאות. מבחינה חומרית המפה הזאת דורשת עבודה רצינית, יכולת התמדה ואורך רוח, יכולת לחסוך והכי חשוב - יושרה אישית וכבוד לכסף של אחרים. יש פה גם עניין משפחתי. המשפחה יכולה לעזור ואתה מצפה באופן טבעי למעורבות שלהם, אבל כל מה שנאמר קודם נכון גם להתנהלות מולם.
לדעתי כמובן.
המון בהצלחה. חלומות גדולים יכולים להוביל רחוק
 

jes899

New member
לראש הסוס

קודם כל לא מובן לי מאליו העזרה החינמית הזאת, אני מאמין שכל הכוונה שאתה נותן לאחרים, אתה מקבל מהיקום בחזרה הכוונה בשטחים שעדיין לוטים בערפל בחייך האישיים. המציאות היא מראה. אז תודה רבה.
אני מרגיש שנדרשת עבודה באמת בשביל עושר ושפע, אבל אני נתקל בלא מעט ספרים ואנשים שדיי טוענים זו אמונה מגבילה, שבתקופות שהם עבדו 3 פעמים בשבוע היו התקופות שהרוויחו הכי הרבה, הנקודה שלי זה לא איך אני עושה כסף בלי לעשות כלום, השאלה שלי, אם מצאת אינדיקטורים לשפע, איך אני מפעיל אותם, מקדם אותם, לאיזה תחום הם קוראים, לאיזה תדר הם רוצים שאני אתחבר, אני מאמין שהמציאות היא מראה, ואם אני מתחבר לתודעת שפע אני אמשוך לחיי שפע.
יש לי צורך בהכרה, ורצון להשפיע על מסות של אנשים, ולהיות עשיר לא כדי לחיות ללא מחסור, אלא כדי להגשים עוד רצון אישי שלי והוא להיות פילנתרופ.
פגשת פעם בן אדם בגיל 24 שרוצה להיות פילנתרופ כשהוא אהיה גדול? חחח
 
זה חלום ראוי ואני מאוד מעריך אותו

תראה, מפה זה מבנה של צרכים ופוטנציאלים. זה סיפור מסגרת. מה המוטיבציה שלך, מה רמת ההתפתחות שלך, את זה אתה מביא ולא המפה. המפה רק תשקף לאיזה אפיקים זה יופנה, מה הסגנון, עם מה תצטרך להתמודד. כשאני מנתח מפה בלי להכיר את הבן אדם, אני מנתח על עיוור, אני לא יודע איזה מהכיוונים המצויים במפה הוא נוטה לבחור, לכן אני רומז על כולם. אני מאוד שמח לשמוע אותך אומר שהכסף עבורך הוא אמצעי ולא מטרה. אתה מעיד שהמטרה שלך היא לתת מעצמך וזה ראוי לכל הערכה.
בכל מקרה, אני רק חובב אסטרולוגיה ולא אסטרולוג מקצועי ויכול מאוד להיות שאני טועה. אבל ממה שהבנתי מהמפה שלך, ואני מנסה לומר את זה בעדינות:
אני רואה כאן תמרור אזהרה מפני כסף קל, מפני פיתויים מהסוג שהזכרת. אתה צריך לעבוד בשביל הכסף שלך, ובלי קיצורי דרך. זה מה שאני רואה לפחות. אולי אני טועה. מאוחר יותר כשיהיה לי זמן אכתוב בדיוק איך ולמה.
בכל מקרה, מאוד מעריך את מה שאני שומע ממך
 

jes899

New member
תודה

אז אתה אומר לזנוח את הרעיון של ''הכסף עובד בשבילך'' לטובת ''לעבוד למען הכסף''.
קצת קשה לי לקבל את הרעיון הזה, מבחינה אינטואטיבית, אני מרגיש לא לזנוח את הרעיון הזה לגמרי, אלא להמשיך לחקור אני אגב קורא המון ספרים פיננסים-פסיכולוגים. כמו אבא עשיר אבא אני, רוצים שתהיו עשירים, IQ פיננסי. ספרים מעולים, שמסבירים את כל המניעים מאחורי כסף, מה הבעיות בתפיסות לגבי מחסור, שפע, כסף, אובר-חומריות. מרתק לדעתי. אני חושב שזו נחלת כניסתו של פלוטו ב-2.
בכל אופן, ימים יגידו.
&nbsp
אני מחכה לפיענוח המורחב שלך, תודה רבה,
אם בא לך אפשר לעבור לחליפת מיילים.
&nbsp
 
ניתוח מורחב

ובכן, מפה של אופק בקשת, שמש בדגים בבית 3 וירח באריה בסוף בית 8, על הסקאמפ של בית 9 כמעט, כששליט האופק בבית 9. זו מפה של חלומות גדולים, של חזון, של אמונה בעצמך, של אופטימיות, של נדיבות. בגדול אתה רוצה להאמין שהחיים יעבדו בשבילך, שהם יובילו אותך לאן שצריך, והרבה פעמים בצדק. כמו כל מפה, יש פה הרבה מאוד עניינים שאפשר לדבר עליהם, אבל מאחר ושאלת על כסף, אני אתמקד בכיוון הזה.
בית 2 שלך מרתק. הוא נפתח בגדי ומכיל די בתחילתו את הצמידות הדורית של אורנוס ונפטון ולקראת סופו הוא מכיל את שבתאי בדלי, כאשר שבתאי הוא שליט הבית ואורנוס כאן הוא שליט שבתאי. כלומר הכל (כמעט) מתחיל ומסתיים בגבולות בית 2. צמידות אורנוס נפטון בגדי אופיינית לכל בני הדור שלך ואצלך היא נמצאת בבית 2 - בית החומר, המשאבים וההשרדות. הצמידות הזאת פורצת את הגבולות הגדאיים הקשוחים וממסמסת אותם. היא מאפשרת לראות את הדברים אחרת. בצורה חכמה יותר, אינטואטיבית יותר, אלטרנטיבית, לא לתת לידע הקודם, למסורת להצמית אותך. וכשזה בבית 2, זה קשור בין היתר לעניין של הכסף והרכוש, של המאשבים הפיזיים (וגם לערכים שלך,אבל זה נושא לשאלה אחרת). הצמידות הזאת מראה על כשרונות רבים ועל תפיסה אחרת של כסף ושל שפע. לכן לא פלא שהגישה הכלכלית של "אבא עשיר אבא עני" דיברה אליך. כמו שואמרים: מי שעובד, אין לו זמן לעשות כסף
. אני לא מציע לך לזנוח את הגישה הזאת, אבל - שים לב לבית 8 ממול, בית שגם מתקשר לכסף ובעיקר לכספי אחרים. הירח באריה שנמצא שם עושה זוויות של 150 מעלות לצמידות המדוברת ומולות לשבתאי, בקיצור הוא עושה זוויות לכל מה שנמצא בבית 2, כולל לשליט בית 2. ירח באריה בבית 8 הוא ירח עם המון דרמה, המון אנרגיה. זה יכול להיות ירח עם המון נתינה. הוא מכיל את הנדיבות של האריה ואת הנתינה העצמית של בית 8. הבעיה שירח כמו ירח, בטח באריה ובטח שבבית 8 , הוא לא גורם מאוד אובייקטיבי. הוא פועל על סמך אינטואיציות, על סמך רצונות פתאומיים, על סמך רגשות, על סמך תחושת מחוייבות, בטח ובטח לאנשים שהוא אוהב. והירח על הסקאמפ של בית 9, מעלה אחת לפניו. כלומר גם הגישה האידיאולוגית של בית 9 עשויה לשחק פה. הזווית של 150 מעלות לצמידות אורנוס נפטון בבית 2 היא זווית שיש לתת עליה את הדעת. 150 היא זווית של מתח, של תסכול. היא דורשת מודעות עצמית גבוהה, עשייה נכונה, מניעים נקיים. 150 אורנוס לירח אומר לא לפעול מרגש טהור. לתת מקום לשכל, להגיון, להיות מסוגל להתנתק, להסתכל על הדברים מהצד, להיות קר ואובייקטיבי כשצריך גם אם זה עלול להתיפס כניכור. 150 ירח נפטון אומר לשים לב למה שמפעיל אותך, למצפן הרגשי שלך ומאיפה הוא מגיע. למה אתה מרגיש את מה שאתה מרגיש ועושה את מה שעושה וסומך על מי שאתה סומך. ואם נתרגם את זה לכיוון הכספי - עם מי אתה עושה עסקים ומה אתה בוחר לעשות עם הכסף שלך ולמה. לבדוק בשבע עיניים כל השקעה וכל מהלך. ירח בבית 8 יכול להיות מאוד חשדן ושומר סוד וזו תכונה שיכולה להועיל לפעמים אם היא לא נעשת בהגזמה. כשאתה נפגע ממישהו, כמישהו מועל באמון שלך, אתה שורף את הגשרים בניכם. זה יכול גם לגלוש לעניינים אחרים שאני רואה במפה ושאני לא אכנס אליהם עכשיו, אבל אתה צריך את הצלילות הזאת של הראייה - לראות את עצמך כמות שאתה ולראות אחרים כמות שהם על כל הטוב והרע בלי להיכנס לאינטריגות רגשיות. פשוט לראות את מצבך לאישורו. ועכשיו אני מגיע לשבתאי. הוא יושב לו בסוף בית 2 ויוצר מולות לירח. ושבתאי בבית 2 זה שבתאי בבית 2. הוא דורש הרבה עבודה מגיל צעיר, עצמאות ויכולת לפרנס את עצמך ולעמוד על הרגליים בזכות עצמך. שבתאי לא סובל קיצורי דרך. הוא דורש חריצות, התמדה ולכלכל את צעדיך בתבונה, להיות מסוגל לדחות סיפוקים והעיקר - אחריות אישית. לקחת אחריות על מצבך הכלכלי ולהתרחק מחובות. שבתאי הוא שליט בית 2 והוא זה שקובע את התנאים והנסיבות שבהם התחום הכספי יקבל את הביטוי אצלך. שבתאי בבית 2 לא בהכרח מונע עושר, הוא פשוט דורש ממך להיות ראוי לו, "להתחיל מלמטה" ולבנות דבר יציב עם שורשים אמיתיים ולא מגדלים באוויר. ושבתאי כאן הוא במולות לירח. הירח במיקום הרגיש הזה מול שבתאי - זה אומר כל כך הרבה דברים, אבל כאמור אנחנו מתעסקים עכשיו בתחום החומר. ירח בבית 8 עוסק בכספים, בכספי אחרים, בירושות, בנתינה עצמית. שבתאי ממול "סוגר את הברז". כל נתינה עלולה להיתקל בביקורת או להתברר כלא נכונה בדיעבד. כל בקשה או הלוואה עלולה להיתקל בכתף קרה. שוב פעם, להיזהר מחובות. בעלי החוב שלך לא יבואו לקראתך ואנשים שיהיו חייבים לך לא בהכרח ימהרו להחזיר את חובם. אם אתה מתכוון לעסוק בפילנטרופיה, תבדוק בשבע עיניים למי אתה תורם. תרומה לא נבונה עלולה לסבך אותך. יש פה עניין נוסף. נוגה בדגים(בבית 3), ואם אני מסתכל על נוגה מהכיוון החומרי, נוגה בדגים זה קצת כמו נפטון בבית 2 (שיש לך). יש כאן סוג של חתימה כפולה. היחס לכסף לפעמים לא ריאלי. הולך אחרי החלום, אחרי הרגש. ויש את צדק ממול בבית 9. נכון שצדק בבתולה, אבל עדיין צדק. בהיבט כזה יש להיזהר מהיסחפות, להיזהר מבזבזנות, להיזהר מנתינה ללא הכרה, לשמור כסף בצד ליום סגריר, להתנהל עם הכסף יותר בתבונה. נכון שמותר וכדאי להנות מהכסף שעבדת בשבילו כל כך קשה - אבל עד גבול מסויים. צריך גבולות. "כסף בא וכסף הולך" הוא משפט נכון, אבל רצוי שהוא יבוא וילך במתינות. כירון בבית 8 עושה זווית של 150 לנוגה - שוב, לדעת לאסוף את עצמך, לצלול לפרטים, לנהל את הכסף בצורה מיטבית ולהיות בערנות מתמדת. פלוטו עושה סקוויר לנוגה, ומהכיון החומרי - לבוא ממניעים נקיים, לא להסתבך עם כסף ובטח לא כסף של אחרים. אם אתה מאבד כסף, לדעת לשחרר, לדעת להפסיד. לא לרדוף את מי שלקח לך עד חורמה אלא לדעת להתחיל מחדש. ולא לקחת מאחרים את מה ששלהם (סומך עליך
).
לסיכום - יש בך המון כשרונות ותפיסה אחרת מיוחדת לכסף, לשפע ועושר לצד רצון לנתינה. זה טוב, זה אפשרי בהחלט, אין מניעה לעושר. אבל - עם אחריות, עם זהירות ובלי להיסחף. אני ממליץ לך ללמוד את זה היטבולא מספרים, אלא מאנשים. להתייעץ עם רואי חשבון, עם אנשים שבניית מערכות כלכליות זה מקצועם, אולי גם להשקיע וללמוד את זה קצת, אולי לקחת יועץ או לעבוד צמוד עם אדם שמבין בזה או שיכול ללמד אותך.

זה מה שראיתי. שוב מזכיר, זה לא ניתוח אסטרולוגי מקצועי, זה נסיון של חובב. אשמח לפידבק, ממך ומחברי הפורום.
 
תיקון קטן

במבט שני, הסקוויר של פלוטו לנוגה הוא עם אורב של 10 מעלות ובנוסף זה היבט מתרחק. לא הייתי מתייחס אליו (שונא את האורבים המוגזמים של אסטרו).
 

jes899

New member
אהממ...

חיים ארוכים בדיוק חשבתי אם להכנס לפני שאני הולך לישון לפורום אולי יש כבר ניתוח, והנה 1:10 פורסם, נכנסתי ב1:12. שמע, יש פה יד מכוונת, כאילו אני באמת צריך לקרוא את זה.
&nbsp
ובכן, קראתי בשקיקה את דבריך, והן נפלו על אוזניים שומעות. אני עושה קופי פייסט למסמך וורד ושומר את זה אצלי במחשב האישי ברשותך.
&nbsp
שתזכה לכפל כפליים משמיים.
&nbsp
ובכן קצת פידבק,
&nbsp
הזווית שלדעתי אני הכי נעזר בה לאור מה שאתה כותב, זה ירח 150 אוראנוס, היא טבעית אצלי, אם היא אומרת שניה להתנתק ולא להחסף ולחשוב מבחינה אובייקטיבית על כסף והשקעה, ובכן אני משתמש בה כל הזמן, לא מזמן הציעו לי לעבור לגור באילת, לעשות כסף, הבעלים של חוף מוכר ''ריף הדולפינים' חבר טוב של ההורים, והציע לי ללכת לעבוד אצלו, ובכן, במקום להיסחף אחרי החוויה ואחרי ה'וואוו'. מאוד מהר, הסתכלתי על המגרעות, שכר הדירה, אוכל, מן הסתם אני אכיר שם חברים בגילי ונרצה לבלה, ופסלתי את זה. האמת שזה בא לי בטבעיות.
&nbsp
אני לא נסחף כמו בעבר, אחרי אשליות ופתרונות שווא, בהרגשה האישית אני מחפש שתהיה תחכום בדרך בה אני עושה כסף, שתהיה עשיה שיש בה ערך מוסף, לצד אפשרות תכנון לטווך ארוך - אני מצליח להכיל בתוכי את נפטון אוראנוס ושבתאי דיי בהרמוניה למען האמת.
&nbsp
רק מה, אני חושב שפיספת כאן זווית לא פחות קלה ודי מכרעת.
&nbsp
שמש מולות MC
&nbsp
אבא שלי כבר עשרים שנה בחובות, והגענו למצב שאני מנהל עם אבי חשבון בנק משותף בחשבון בנק שלי, זה מצחיק, הכרטיס אשראי שלי, אצלו, אבל אני מדי פעם מסתכל בבקרה, לפעמים הוא עושה שטויות וקשה לי עם זה, שהוא לא מחושב עם הכסף שלו, (הוא בעל יופיטר ב-2), לקחתי הלוואה על סך 50,000 שח מהבנק כדי שהוא יסגור איחוד תיקים הוצאה לפועל עיכולים, כמובן שהם משלמים את ההחזרים, אבל כל זה בחשבון שלי, הידיים שלהם בחשבון שלי, קצת אין לי שליטה כל כך שם..
&nbsp
לדעתי זה נפטון ב-2.
&nbsp
אבל לא היה לי מה לעשות זה אבא, ובאמת המצב היה די חסר ברירה, עיכולים, בעיות.
פשוט הסכמתי.
&nbsp
אני חושב ששבתאי היא הצלה במפה שלי, ואני מודה לשבתאי ואני תמיד מחבק מעברי שבתאי.
&nbsp
הבעיה שאני מתמודד איתה כיום היא חוסר מודעות.
אני רוצה לדעת מרמת המיקרו אורגניזם מה זה כסף ועד איך עושים ואיך משקיעים. פשוט לא לפספס משבצת בנושא. לפתח בהירות בנושא.
מצד אחד, אני לא מאמין בפתרונות מהירים, למרות, שאם כמו רעם ביום בהיר, תצוץ לי המצאה, הברקה, אני ארוץ על משקיעים בכל הכוח, (ראה אחד שמכר פטנט לקולגייט בעבור 2 מליון דולר.... הוא פשוט אמר להם להגדיל את הפתח של המשחה...)
אני רוצה לדעת כל כסף ובמקביל גם למצוא את ה ת ש ו ק ה שלי.
והמוח שלי אומר לי שאם אני לא אחפש לעבוד לדוגמה בהייטק כי סתם עושים כסף
אלא אני אלך עם התשוקות שלי, גם הכסף יגיע, והכסף הוא רק בונוס.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
על האבא לא חשבתי

וכן, השמש צמודה ל IC ונפטון השליט בבית 2. מסביר את המצב. אם החשבון שלך, השליטה צריכה להיות אצלך. הכי חשוב כאן זה לשלוט על העניינים, לקחת אחריות אישית למצב.
תודה על הפידבק. שמחתי לקרוא מה שכתבת ושאתה מבין את דרישות המפה בצורה אינטואטיבית. הראש שלך במקום הנכון
 
למעלה