לאחרונה הגעתי למסקנה

ritarita

New member
דגש על המילה ´לסחוף´....

אם השיטה כל כך טובה.. אם המוצר כל כך מושלם... אז בטח אין לך בעיה למכור לאחרים..ולגייס עוד אנשים אחרים.. וחבל על הזמן שאתה מבזבז עלינו..שאתה יכול לשכנע בו אחרים.. ואם השיטה כל כך טובה.... והמוצר כל כך מושלם... אני כבר אשמע עליו.. דרך חברים.. דרך אנשים פשוטים שקנו..ונהנו.. אם זה כל כך נמכר... לא לפנות אלי לאימייל בהצעות מהסוג הזה.
 

טל33

New member
ופה אתה מתייחס למהות של שר"ש

נשאר רק לסחוף אנשים אחרים שצריכים את זה. אם לא תגייס עוד אנשים - לא תרוויח. להבדיל מצורות מכירה/שיווק אחרות שר"ש תלויה בכך שאתה "תגייס" עוד אנשים. ככל שהם יעבדו וימכרו כך הרווח שלך יגדל.
 

tsveeka

New member
"תצרף" לא "תגייס"

אז בעבודה של שכיר אתה מקבל משכורת שהבוס מחליט, הוא יכול מחר לפטר אותך. יש מינוסים ופלוסים בכל דבר. הנקודה היא האם אתה חושב בצורה חיובית או שלילית?
 

tsveeka

New member
לא עניתי מסיבה קונקרטית

אז אני בשבילך רמאי ולא רציני? אתה יכול לומר כל מה אתה רוצה לומר זו מדינה חופשית. האם זה חכם לומר זאת? ממש לא.
 

tsveeka

New member
אתה מדבר עם אדם הלא נכון

טל וריטה לא מתאימים לשר"ש. האם דחיפת מידע להם כמו גרבר עוזרת לך? אני סבור שלא אבל מברוק.
 

Milo M

New member
שרש עסק של מיון

צביקה שרש הוא עסק של מיון אנשים. 97 אחוז מהאנשים שנכנסים לשרש נכשלים ופורשים בשלב זה או אחר כידוע לך. הדרך היחידה שאני מכיר להקטין את אחוז הנשירה היא להכניס כשותפים לעסק אנשים שיודעים היטב למה הם נכנסים ולמה (זאת גם הסיבה שלעולם אני לא אחתים איש או אישה על טופס הצטרפות לפני הפגישה השלישית). למה כוונתך במשפט "האם דחיפת מידע להם כמו גרבר עוזרת לך?" אני רואה זאת כהעברת אינפורמציה חיונית שעל פיה אדם בוגר יכול להחליט אם להשקיע זמן שלו ושלי בפגישה או שאין טעם לבזבז את זמנינו. בהצלחה ושבת שלום צוות טליה
 

tsveeka

New member
רושם של איש מכירות

השתמשת הסמנטיקה לא נכונה איתם (ריטה וטל) "לגייס", "למכור". מיד נוצר רושם של איש מכירות, שנינו יודעים שהמילים האלה הם רק מילים. לאנשים רבים יש סמנטיקה בכדי לברוח מהניסיון. "למכור","לשכנע","איש מכירות" וכו´. נכון ש-97% לא מצליחים אבל הם לא ייחסו את הכישלון לעצמם אלא לשיטה/חברה/מוצרים/מיתון/ ועוד 20 אלף סיבות. הבחירה בידו של כל אחד ואחת.
 

טל33

New member
למה מי שנכשל הוא אשם ?

יכול להיות שהשיטה הזו לא מתאימה להם. זכור לי לפני כמה שנים שרוב השכבה של אחותי הצעירה נכשלה בבגרות במטמתיקה - האם הם היו אשמים ? לא.בבדיקה שעשו ראו ששיטת הלימוד לא היתה טובה והבחינה לא התאימה לרמת הלימודים. - השיטה נכשלה.אותם אנשים הצליחו אח"כ לעבור בציונים טובים בחינה ברמה זהה לאחר שלמדו שוב בצורה טובה יותר. תפסיק להאשים את כל מי שלא רוצה.מעוניין או מסוגל לעבוד בצורה הזאת. מחר יכולים לפטר אותי - נכון. מחר יכול מצב הכלכלה להיות הרבה יותר גרוע ואז אנשים יחסכו יותר. במצב כזה חותכים כל דבר שהוא לא חיוני,ואם אתה לא מוכר דבר שהוא הכרחי לחייהם (אוכל,ביגוד מינימלי וכו´) גם לך לא תהיה עבודה. אני יודע שלדעתך אתה מוכר דבר מאוד חיוני (ואני מדבר על המוצר כרגע ולא על ההבטחה להכנסה),אבל אם לאנשים אין כסף והדבר לא הכרחי לקיומם - אתה לא תמכור כלום. ולמה אתה מתייחס למילה "מכירות" כאל מילה גסה ? אתה קורה לזה שיווק אבל שיווק הוא חלק בלתי נפרד ממכירה - אתה מפרסם משהו במטרה למכור אותו. בסופו של דבר אתה מעוניין שמישהו יקנה את המוצר שלך.
 

tsveeka

New member
אתה עדיין לא מבין מה בין שיווק

למכירה. אתה משווה שר"ש ללימוד בבי"ס? איפה אתה חי? אנשים נכון שחוסכים עכשיו אבל עדיין חסר להם כסף, חיסכון במוצרים לא יביא להם הכנסה או שיפור חייהם. קרא את "אבא עשיר אבא עני" אולי תבין. אני גם יכול להראות לך שכאשר הם חוסכים פה ושם, הם עדיין משלמים הרבה כסף לעומת העסק של המוצרים, שלא לדבר על איכות ונזק מצטבר לגוף. שר"ש מיועד לאנשים שחסר להם כסף, זה לא מותרות. אבל מה זה משנה? אתה כבר לא רוצה, אין לי דרך להראות לך אחרת, שיכנעת אותי שאתה לא בכיוון. הבטחת הכנסה זה הדבר העיקרי, אתה לא יכול להפריד אותו מהמוצר.
 

tsveeka

New member
באמת?????????? ../images/Emo46.gif

את מתכוונת שאת תהיי ב-97% אז את לא מתחילה בכלל. צ´אנס אחרון, כנסי לקישורית ששלחתי אלייך דרך אימייל. אחרי זה אני כבר לא אתייחס לדברים השליליים שאת אומרת.
 

טל33

New member
אותי מעניין לדעת למה אם יש 97%

שנכשלים,מתייחסים לזה כאילו הם לא מתאימים לשיטה ולא להיפך. שיטה שיש בה אחוז כה גבוה של כשלונות מראה שהיא לא עשויה בצורה שמתאימה לרוב האנשים כפי שמנסים להציג אותה.
 

ritarita

New member
תראה איך הוא מתעצבן...

אחד שמצליח כל כך בעסק..לא צריך אותי.. ובטח לא צריך להתעצבן ממני.. ומזמן היה צריך כבר לזרוק אותי..
 

tsveeka

New member
תיאוריה מעניינת ../images/Emo6.gif

ריטה אני לא מתעצבן מזה שאתם אומרים לא (לא לעצמיכם) אלא מהזילזול שאתם מפגינים. זה בסדר אני מבין אתכם. באתי לעזור, לא רוצה לא צריך.
 

טל33

New member
מי אמר שהוא מצליח ? הרי אפילו על

זה הוא מסרב לענות
 

tsveeka

New member
למה אנשים לא מצליחים?

אתה יכול להאמין ויכול שלא וזה ממש לא מזיז לי. אנשים שלא מצליחים מתייחסים לעסק כהובי, כשלא הולך פעם אחת או שניים הם מתייאשים. אנשים שממציאים תירוצים: "אין לי זמן, אין לי כסף, זה לא עובד, דודה שלי מכרה ולא הצליחה, שמעתי שזה פרמידה... הרשימה ארוכה. זה כל מה שזה, תירוצים. עכשיו יש תירוץ חדש: מיתון!!! יש אנשים שהצליחו ויש שלא. השיטה עובדת למי שמאמין בה ולא ממציא סיבות שהוא ייכשל עוד לפני שהוא התחיל. עכשיו ברור לך? או שיש עוד סיבות למה זה לא עובד? אתה האמת לא חייב להיכנס אבל לפחות אל תעשה צחוק מעצמך עם התירוצים האלה שהשיטה לא עובדת.
 

טל33

New member
מי שעד היום רק נותן תירוצים

וניסוחים ארטילאיים זה אתה. הרי לא נתת אף תשובה ישירה. היחד שענה ואני מכבד אותו על זה היה MILO ואתה טוען שגם הוא לא יודע על מה הוא מדבר ומטעה את כולם. למה אצלך כל מי שנכשל מחפש תירוצים ? אני בטוח שגם אתה אם היית הולך ללמוד או לעבוד במשהו אחר היו לך כשלונות ואז לא היית אומר - אני טמבל שלא מבין את החומר,או תיאוריית הקוונטום היא מעל לרמה שלי וכו´. השיטה עובדת למי שהוא איש שיווק/מכירות מלידה גם אם הוא לא השתמש בזה או מודע לזה עד שהוא פוגש אותך או שותפיך.
 

tsveeka

New member
אתה צודק (אירוניה)

חיפשתי איש מכירות והתעלקתי עלייך ועל ריטה. בנאדם, איפה אתה חי? מה כל היחס השלילי הזה כלפי השיטה? אדם שלילי לא יצליח בשר"ש. אל תנסה לומר עוד פעם שצריך להיות איש מכירות כי זה מתחיל לשעמם. עזוב, אמרתי כבר שזה לא בשבילך. הרגע.
 
למעלה