לאחר זכייה במכרז מוכר סיפק מספר מעקב לא תקין, לא עונה

snowy11

New member
לאחר זכייה במכרז מוכר סיפק מספר מעקב לא תקין, לא עונה

לשאלות למה המספר לא תקין ומה קורה.

רעיונות מה לעשות? אני מעוניינת במוצר אבל האם יש מה לחכות לו בכלל? אולי צריך לפתוח דיספיוט ולחפש מוצר חדש?
האם אפשר להתלונן על המוכר לאיביי ישירות שיבדקו אם זאת שיטה שלו?
 

Amiram_e

New member
בלי לחץ. יש מוכרים שמזינים סתם מספר כי פשוט לא שלחו רשום

חושבים שאיביי יתייחסו אל המשלוח כ validated.
רשום או לא, הכל תלוי בכדאיות כלכלית של המוכר. אם מדובר במוצר זול מאוד לא שולחים רשום.
מהיכן המוצר נשלח?
מה שמעניין אותך בלקוחה הוא מתי בפועל המוצר יגיע.אם יגיע באיחור, תפתחי קייס.
מה יש לחשוב עכשיו? אם אני מבין נכון, שילמת לפני מספר ימים לא?
אם מדובר במשלוח מסין, תצפי לחודש וחצי חודשיים עד שהמוצר יגיע. הסינים בהרבה מקריןם מסמנים כ"נשלח" ובפועל שולחים אחרי שבוע.
 

snowy11

New member
הקנייה נעשתה ב-20 לדצמבר ועבר כבר כמעט חודש מאז!

העניין הוא שנראה בגדול שהמוכר התאדה והכל היה תרמית.
אני מנסה להחליט אם לקנות מוצר אחר/חלופי בנתיים.
ומה לעשות בעניין המוכר :(
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מהיכן המוצר? חודש זה לא הרבה, בעיקר בתקופה זאת של השנה.

 

Amiram_e

New member
את שוכחת שאנשים יצאו לחופשת קריסמס וסוף שנה בתאריכים הללו

בין 20 לדצמבר שזה כמה ימים לפני קריסמס עד תחילת ינואר אנשי בחופש. הוא לא חייב לענות. אולי נסע עם המפשחה לתאילנד?
הנושא הוא האם המוצר יגיע בזמן. מהיכן הוא נשלח. אם מסין אז בכלל אין מה לדבר. זה לוקח המון זמן.
לי יש לקוח שקנה אצלי ב 20 לנובמבר מוצר והמוצר לא הגיע עד היום. פתח לי קייס ומבקש החזר. גם לו עניתי שזה ייתכן בגלל הלחץ של החגים.
המוכרים לא יכולים להיות אחראים לדואר בתקופה זו.
 

Avalon11

New member
הבעיה היא

שאם הלקוח הזה שלך יעשה אסקלציה לאיביי - הוא יקבל מהר מאוד את הכסף ואתה תקבל דיפקט, כי מבחינת איביי התאריך האחרון המשוער הוא הקובע ויהי מה (קרה לי כבר).
 

Amiram_e

New member
החזרתי לו את הכסף

בהתכתבויות בינינו הוא אמר שהוא מאמין בסחר הוגן והתחייב שיחזיר לי את הפריט כשיגיע אליו.
כמו כן קבלתי מייל מאיביי שהם מאוד מעריכים את העובדה שאיכפת לי מהלקוחות שלי בלה בלה בלה, אבל הקייס הזה מבחינתם אינו תקף כי ניפתח אחרי ה -30 יום.
הוא קייס רק לידיעה, כך הם אמרו.
הלקוח לא היה יכול לעשות אסקלציה.
בכל מקרה, היות ואני גם דוגל בסחר הוגן, לא הייתי משאיר את הלקוח בלי מוצר ובלי כסף, על אף שאני בטוח שהמוצר יגיע בסופו של דבר.
מקווה שהמילים של הלקוח אינן ריקות מתוכן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 

Avalon11

New member
כוונתך ב "אחרי ה 30 יום"

היא אחרי ה 30 יום שאחרי המועד המשוער האחסון לאספקה?
 
למעלה