החזרתי לו את הכסף
בהתכתבויות בינינו הוא אמר שהוא מאמין בסחר הוגן והתחייב שיחזיר לי את הפריט כשיגיע אליו.
כמו כן קבלתי מייל מאיביי שהם מאוד מעריכים את העובדה שאיכפת לי מהלקוחות שלי בלה בלה בלה, אבל הקייס הזה מבחינתם אינו תקף כי ניפתח אחרי ה -30 יום.
הוא קייס רק לידיעה, כך הם אמרו.
הלקוח לא היה יכול לעשות אסקלציה.
בכל מקרה, היות ואני גם דוגל בסחר הוגן, לא הייתי משאיר את הלקוח בלי מוצר ובלי כסף, על אף שאני בטוח שהמוצר יגיע בסופו של דבר.
מקווה שהמילים של הלקוח אינן ריקות מתוכן.