לאחר עדכון חבילה הוט נט , קיים ניתוקים מהאינטרנט באמצעות
גלישה דרך הראוטר.
אתמול שיניתי עדכון חבילה , 3 שעות אח"כ קיים ניתוקים באמצעות גלישה דרך הראוטר ( אליו מחוברים 2 מחשבים נייחים ומחשב נייד ) ניסיתי לבצע את המהלכים הבאים:
הוצאת כבל החשמל של הראוטר ושל המודם – כאשר אני מבצע זאת , המחשב מצליח לגלוש למשך 2 דקות ואז חוזר הניתוק.
הראוטר שברשותי הוא של חברת אדימקס מדגם br6524n , מאחורי המכשיר קיים לחצן לאיפוס המכשיר להגדרות היצרן – גם שאני מבצע זאת זה לא עוזר , מה גם אני חש שהוא לא חוזר להגדרות היצרן שכן הסיסמא המקורית לכניסה לנתב לא תקפה, אלא זאת ששיניתי לפני מס' שנים , נדמה לי שהמכשיר ברשותי קרוב ל 3 שנים.
במידה ואני עוקף את הראוטר ומחבר את המחשב הנייד ישירות למודם של ספק התשתית הוט, אני מצליח לגלוש ( אולי אני חש טיפה ירידה במהירות , אבל לא משהו רציני)
בנוסף אציין כי:
1.כאשר הראוטר מחובר אני מצליח להעביר קבצים ולסנכרן ממחשב אחד לשני, כלומר בתוך הרשת הביתית אין בעייה להעביר קבצים אלא רק לגלוש באמצעות הרואטר.
2. במידה ואני עושה דרך שורת הפקודה ping לכתובת הנתב, אין בעייה של איבוד נתונים. יחד עם זאת כאשר אני רוצה להתחבר לראוטר כאשר הוא מחובר , אני לא מצליח להגיע אליו , אני מגיע אליו רק ב 2 דקות הראשונות של הוצאת החשמל והחזרתו.
במצב נורמאלי כנראה לא היה לי ספק שמדובר בבעיה בראוטר אבל היות ושיניתי חבילה יש לי חשש שלא מדובר בראוטר , וזה גם מכיוון שתמיד שמבוצע שינוי בחבילה אם מיזמתי או מצד החברה קורה מצב של ניתוק. ביום שלראשונה רכשתי את הראוטר הסבירו לי לאר שהיו לי בעיות גלישה שאני לא יכול לגלוש דרך חייגן, אלא רק דרך חיבור ישיר דרך ספק התשתית. כמו כן מס' שעות לפני עדכון החבילה הכל עבד רגיל וכבר תקופה ארוכה שהכל עבד רגיל.
בכל המחשבים מותקן win7
אודה מראש תשובות שיובילו לפיתרון.
גלישה דרך הראוטר.
אתמול שיניתי עדכון חבילה , 3 שעות אח"כ קיים ניתוקים באמצעות גלישה דרך הראוטר ( אליו מחוברים 2 מחשבים נייחים ומחשב נייד ) ניסיתי לבצע את המהלכים הבאים:
הוצאת כבל החשמל של הראוטר ושל המודם – כאשר אני מבצע זאת , המחשב מצליח לגלוש למשך 2 דקות ואז חוזר הניתוק.
הראוטר שברשותי הוא של חברת אדימקס מדגם br6524n , מאחורי המכשיר קיים לחצן לאיפוס המכשיר להגדרות היצרן – גם שאני מבצע זאת זה לא עוזר , מה גם אני חש שהוא לא חוזר להגדרות היצרן שכן הסיסמא המקורית לכניסה לנתב לא תקפה, אלא זאת ששיניתי לפני מס' שנים , נדמה לי שהמכשיר ברשותי קרוב ל 3 שנים.
במידה ואני עוקף את הראוטר ומחבר את המחשב הנייד ישירות למודם של ספק התשתית הוט, אני מצליח לגלוש ( אולי אני חש טיפה ירידה במהירות , אבל לא משהו רציני)
בנוסף אציין כי:
1.כאשר הראוטר מחובר אני מצליח להעביר קבצים ולסנכרן ממחשב אחד לשני, כלומר בתוך הרשת הביתית אין בעייה להעביר קבצים אלא רק לגלוש באמצעות הרואטר.
2. במידה ואני עושה דרך שורת הפקודה ping לכתובת הנתב, אין בעייה של איבוד נתונים. יחד עם זאת כאשר אני רוצה להתחבר לראוטר כאשר הוא מחובר , אני לא מצליח להגיע אליו , אני מגיע אליו רק ב 2 דקות הראשונות של הוצאת החשמל והחזרתו.
במצב נורמאלי כנראה לא היה לי ספק שמדובר בבעיה בראוטר אבל היות ושיניתי חבילה יש לי חשש שלא מדובר בראוטר , וזה גם מכיוון שתמיד שמבוצע שינוי בחבילה אם מיזמתי או מצד החברה קורה מצב של ניתוק. ביום שלראשונה רכשתי את הראוטר הסבירו לי לאר שהיו לי בעיות גלישה שאני לא יכול לגלוש דרך חייגן, אלא רק דרך חיבור ישיר דרך ספק התשתית. כמו כן מס' שעות לפני עדכון החבילה הכל עבד רגיל וכבר תקופה ארוכה שהכל עבד רגיל.
בכל המחשבים מותקן win7
אודה מראש תשובות שיובילו לפיתרון.