לאחר עדכון חבילה הוט נט , קיים ניתוקים מהאינטרנט באמצעות

aoded4

New member
לאחר עדכון חבילה הוט נט , קיים ניתוקים מהאינטרנט באמצעות

גלישה דרך הראוטר.
אתמול שיניתי עדכון חבילה , 3 שעות אח"כ קיים ניתוקים באמצעות גלישה דרך הראוטר ( אליו מחוברים 2 מחשבים נייחים ומחשב נייד ) ניסיתי לבצע את המהלכים הבאים:
הוצאת כבל החשמל של הראוטר ושל המודם – כאשר אני מבצע זאת , המחשב מצליח לגלוש למשך 2 דקות ואז חוזר הניתוק.
הראוטר שברשותי הוא של חברת אדימקס מדגם br6524n , מאחורי המכשיר קיים לחצן לאיפוס המכשיר להגדרות היצרן – גם שאני מבצע זאת זה לא עוזר , מה גם אני חש שהוא לא חוזר להגדרות היצרן שכן הסיסמא המקורית לכניסה לנתב לא תקפה, אלא זאת ששיניתי לפני מס' שנים , נדמה לי שהמכשיר ברשותי קרוב ל 3 שנים.
במידה ואני עוקף את הראוטר ומחבר את המחשב הנייד ישירות למודם של ספק התשתית הוט, אני מצליח לגלוש ( אולי אני חש טיפה ירידה במהירות , אבל לא משהו רציני)
בנוסף אציין כי:
1.כאשר הראוטר מחובר אני מצליח להעביר קבצים ולסנכרן ממחשב אחד לשני, כלומר בתוך הרשת הביתית אין בעייה להעביר קבצים אלא רק לגלוש באמצעות הרואטר.
2. במידה ואני עושה דרך שורת הפקודה ping לכתובת הנתב, אין בעייה של איבוד נתונים. יחד עם זאת כאשר אני רוצה להתחבר לראוטר כאשר הוא מחובר , אני לא מצליח להגיע אליו , אני מגיע אליו רק ב 2 דקות הראשונות של הוצאת החשמל והחזרתו.
במצב נורמאלי כנראה לא היה לי ספק שמדובר בבעיה בראוטר אבל היות ושיניתי חבילה יש לי חשש שלא מדובר בראוטר , וזה גם מכיוון שתמיד שמבוצע שינוי בחבילה אם מיזמתי או מצד החברה קורה מצב של ניתוק. ביום שלראשונה רכשתי את הראוטר הסבירו לי לאר שהיו לי בעיות גלישה שאני לא יכול לגלוש דרך חייגן, אלא רק דרך חיבור ישיר דרך ספק התשתית. כמו כן מס' שעות לפני עדכון החבילה הכל עבד רגיל וכבר תקופה ארוכה שהכל עבד רגיל.
בכל המחשבים מותקן win7
אודה מראש תשובות שיובילו לפיתרון.
 

aoded4

New member
התקשרתי כרגע לתשתית הוט יש תקלה ארצית בנתבי אדימקס, משום מה

לא ידעו לומר זאת אתמול בשעה שהתחילה הבעייה בסביבות 18:00 , וגם לא אצל הספק שאליו פניתי לפני מחצית השעה.
לא ברור למה צריך גם ספק וגם תשתית ויד ימין לא יודעת מיד שמאל באותה החברה
לטענתם עובדים על זה עם התמיכה של אדימקס בתקווה שהתקלה תיפתר במהרה.
 

cheif

Member
מנהל
זו נשמעת תשובה הזויה לחלוטין

תקלה ארצית בנתבי EDIMAX? מי שנן את התשובה הזו נמצא ב-HANGOVER מטורף מסילבסטר.

לא רשמת מאיזה מהירות לאיזה מהירות עברת ומי הספק שלך. יתכן שיש בעיה עם הגדרת החיידן בנתב שלך.

תרשום את כל הנתונים החסרים ונתקדם. תרשום גם את סןג המודם שיש לך מהוט.
 

yogevk

New member
אני מסכים שזאת תשובה הזויה,אבל..

הוא לא הראשון שמתלונן על תקלה בנתבי אדימקס החל מיום שישי. וגם לא רק עם הוטנט.
יכול להיות מאוד שיש באג בקושחה של הנתבים שלהם שגרם לתקלה החל מתאריך מסויים. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה עם רכיבים אלקטרוניים.
 

eladts

New member
השאלה היא אם זה באג 2000 באיחור

או באג 2037 שהגיע מוקדם מדי.
 

backbencher

New member
אולי הם ביצעו עידכון firmware מרחוק, והעידכון חשף bug

או הכניס bug, וכעת יקח זמן עד שיכתבו patch לכך ?
 

cheif

Member
מנהל
זה לא קרה

עדכון קושחה בנתבים הללו מתבצע רק כפעולה יזומה של המשתמש - EDIMAX לא "דחפה" לנתבים הללו קושחה באופן יזום.
 

rafid1

Active member
מנהל
אם מדובר בהוט, תבדוק שאתה לא מתחבר עם חייגן בנתב.

במהירויות גבוהות הוט לא ממליצים/מבטלים את השימוש בחייגן. יש לקנפג את הנתב כל DHCP/דינאמי
 

aoded4

New member
אכן הייתת תקלה בנתי אדימקס וזה לא קשור לתשתית בזק/הוט , היות

ורציתי להאמין לאנשי התמיכה של הוט כי משהו בעניין לא עשה לי שכל , מה גם עקפתי את הראוטר והתחברתי ישירות למודם והיו ניתוקים לאחר מס' דקות אלא אם אני מנתק את הראוטר לגמרי מהחשמל ( יש מצב שהכרטיס רשת עדיין שהראוטר בחשמל ללא חיבור נייח עדיין הממשק האלחוטי חיפש את הרשת)
, התקשרתי בבוקר לתמיכה של אדימקס ואכן הם הודו שקיימת בעייה ( קשה להאמין אבל כל הכבוד על היושרה) והם עובדים על זה. היות והייתי בעבודה ולא ליד המכשירים קיבלתי המלצה 'לפיתרון ודו' : ניתוק המודם והראוטר בו זמנית מהחשמל , חיבול כבל התקשורת ביניהם , חיבר החשמל של המודם המתנה 30 שניות שיעלה המודם, חיבור הראוטר 30 שניות . לאחר עבודה של שעה עד עכשיו אין ניתוקים והכל תקין.
 
למעלה