לאיזה מקצוע אני מתאים?

  • פותח הנושא polop
  • פורסם בתאריך

polop

New member
לאיזה מקצוע אני מתאים?

סיימתי לימודי BA בפסיכולוגיה.אני כבר כמעט שנה לא מוצא עבודה. הבנתי שעם BA אין מה לעשות וחייבים מקצוע מקצועי כדי למצוא עבודה. החלטתי שאני רוצה ללכת ללמוד מקצוע פרקטי (ובהחלט לא קשור דווקא לתחום הפסיכולוגיה). אשמח אם תייעץ לי : ל-מה אתה חושב שאני מתאים, על סמך כתב היד שצירפתי פה. תודה רבה
 

ב ן ח ו ר י ן

Member
מנהל
הכוונה מקצועית

כתב ידך מוגדר ככתב שלדי בעיקרו. אתה אדם שיודע להתמקד בעיקר ולכן הייתי בהחלט מציע לך לפנות לתחום המחשבים. תחום אחר שאתה יכול בהחלט להתאים לו הוא תחום הניהול לסוגיו. בקרת איכות גם כן יכול להתאים לך.
 

polop

New member
תודה בן חורין

היי! ראשית תודה על התגובה. 1. חשבתי ללכת ללמוד את המקצוע QA- במחשבים. בדיקות תוכנה- אתה חושב שהוא ה- מקצוע ה- מתאים לי ? 2. לא עבדתי מעולם עדיין (אני מקווה שזה לא נשמע רע מידי). ואני חושב שאני מעדיף לעבוד באופן ייחדני ולא בעבודת צוות. על סמך זה איזה מקצוע מקצועי אתה חושב שמתאים לי? 3. סתם לידע כללי מה זה כתב שלדי? 4. האם איש QA במחשבים עובד בעבודה ייחדנית? האם זה נכון שיש בזה הרבה עבודה ? האם זה נכון שמרויחים בזה היטב וזה אחד המקצועות המבוקשים ביותר בהיי-טק? 5. מה אתה חושב על כתב ידי ועל תחום עיסוק טיפולי ? פסיכולוג חינוכי? **בעיקרון ההתלבטות היא בין התחום הטיפולי-פסיכולוג חינוכי לבין תחומי המחשבים- QA או טכנאי PC וניהול רשתות** תודה רבה לך!!!
 
למעלה