לאיזו חנות לא תחזרו יותר?

Katy Cat

New member
לאיזו חנות לא תחזרו יותר?

לכולנו קורה שנכנסים לחנות ולא חוזרים... בגלל המחירים, בגלל המוצרים, בגלל השירות... לאיזו חנות לא תחזרו או לפחות תנסו להמנע ממנה? על מה אתם לא ממליצים?
 

Katy Cat

New member
אני מקפיצה וגם עונה...

טוב כיוון שאני גרה בחולון (ממש הפתעה) אני בדרך כלל הולכת לקניון שם. לקסטרו אני לא כל כך אוהבת להכנס, או לפחות בודקת את השטח טוב טוב לפני שאני נכנסת, וזאת מכיוון שי ששם מוכרת אחת, שממש אבל ממש נדבקת לתחת! חבל על הזמן! לא משנה כמה רמזים תתנו לה שאתם ר וצים שהיא תלך, היא בחיים לא תלך. אני נכנסת, וברגע שהיא רואה אותי או אני אותה, אני יוצאת. בימים שהיא לא עובדת זו ממש חגיגה, אבל כשהיא שם.....בעעעעעע. היא הולכת אחרי כמו זנב, מעירה על כל דבר שאני מסתכלת עליו, עומדת מחוץ לתא המדידה שלי, לפעמים מנסה להציץ לבפנים, שואלת איך המידה , איך הגזרה...וכשאני יוצאת... גם אם אני נראית בזה כמו קרפדה שהלבישו אותה בעלה כתום היא טוענת שזה יפה1 משגע! מדהים! מהמם! ואוחחחח... בדיוק במידה! (לא משנה שזה חונק אותי או לחילופין נראה עלי כמו שק).אז לשם, אני מאד לא אוהבת ללכת. אבל זו רק המוכרת הספציפית הזו. יש עוד כמה חנויות שאני לא אוהבת, אבל פעם אחרונה שסיפרתי מה קרה לי באיזו חנות , הבעל של החנות צלצל אליי באיומים לתביעה, אז אני אשתוק! (אבל היחס בחנות הזו באמת מגעיל, ואני לא אציין איזו חנות).
 

king kazabubu

New member
על הסופר פארם!!!

זה לא הסטה או משהו אבל אני אישית שונא את המקום הזה!!!! השאיפה שלי היא לקנות את המקום כשאני אגדל ולסגור את הרשת כולה!!! לסופר פארם, לסופר מרקט, לזארה, קסטרו, פוקס בהחלט פוקס, כל חנות שקטי סוחבת אותי ולי אין מה לעשות שם חוץ מלחכות לה מחוץ לתא הלבשה עם תיק של בנות וללכת לחפש לה את החצאית במידה יותר קטנה!!
 

Katy Cat

New member
חחחח...

טוב ששאתה לא מתוסכל. בכל מקרה, אני לא אפסיק לגרור אותך למקומות כאלה עד שתשמח. (זו רק אני או שאתה חיי בלי עוד 5 ביקורים בפוקס?!).
 

Absolut May

New member
Big Tom כמובן

יש להם בגדים כ"כ יפהפייים!!! אבל הם מגזימים יותר מדי במחירים!! ממש ממש ממש!!! טי שירט, הכי פשוטה בעולם - 120 ש"ח הגופיות בוקסר - סבא למתקשים - 80 ש"ח הגזמה פראית
 
למעלה