לאיתו כמנהל הפורום

לאיתו כמנהל הפורום

כשבא לפה כותב , ומספר על רצון בעבר או בהווה להתאבד, הדבר גורם לכם משפחות המתאבדים כאב רב. לדעתי במקום להכנס להגדרות, או כעס על הכותב שממילא נמצא במצוקה, וזקוק לתמיכה, ובמקום להכאיב לעצמכם תפנה אתה כמנהל הפורום, כל מי שכותב בנושא לשני האתרים האלה, וכך יטב לכולם.
 

סרפד

New member
באמת הודעה חשובה

וגם אני ממליצה מאד למנהל הפורום להפנות את הכותב במקרה כזה לפורומים מתאימים כדי שיוכל אולי לקבל משוב ולא רק לבקש ממנו להמנע מלכתוב על כך כאן. כאן הוא באמת מכאיב למשתתפים, אבל אולי אפשר לעזור לו, ולמנוע מבני משפחתו את הגיהנום שעוברים משתתפי הפורום הזה. ולכן חשוב שלא ``ישאר באוויר``, להפנות תמיד למקומות בהם יוכל לדבר ולקבל מענה. בנוסף לקישורים המוצלחים שהביאה רחל-נשמה, אני ממליצה גם על הפורום של דני דורי ביואל, שאתה בטח מכיר אך ליתר בטחון אוסיף את הכתובת. הוא נקרא אמנם ``בריאות הנפש`` מסיבות היסטוריות, אך אינו מוגבל לאנשים המוגדרים ע``י החברה כפגועי נפש.
 

איתן ג

New member
תודה לרחל על ההפניה לפורומים

המתאימים. המילה התאבדות מושכת כנראה לכתיבה בפורום אנשים עם מצוקות או שחוו מצוקות נפשיות. מנסיוני בנהול פורום גם בפורטל אחר אין אפשרות לחסום את הכתיבה. אשתדל בעזרתכם לשמור על מסגרת הפורום ובעדינות והתחשבות להפנות לפורומים המתאימים. תודה לך רחל .
 
למעלה