לאכול לביבי את הלב.

אור גינאל

Well-known member
resizedimg144574.jpg.jpg resizedimg144566.jpg.jpg

בתמונות חזיר קוף ותרנגול יושבים במעגל ומחכים לראש הממשלה

תמיד חשבתי שהביטוי "אל תאכל את הלב" או "נאכל לו את הלב" הוא רק מטאפורה ולא ממש, באמת, שלוקחים ממש לב חי, צולים אותו על האש ואוכלים ממנו חתיכות.

אומרים גם שהפילוסוף היווני פיתגורוס השתמש באמירה "אל תאכל את הלב", במשמעות של "אל תבזבז את חייך בדאגה". במקור -

`do not eat your heart out', meaning `do not waste your life worrying'.

כל זה היה נראה לי די סביר והגיוני עד שראיתי את התמונות של המחאה מול ביתו של ראש הממשלה.
המפגינים, כולם רזים וצעירים, חלקם הגדול אפילו צימחוניים או טבעוניים. הם אומרים שהם כועסים מאוד על כך שאין להם מה לאכול ובגלל זה הם נזקקים לתרגילי מדיטציה כדי להדחיק את הזעם.
על ידי תרגילים של דמיון מודרך הם נכנסים למעין סרט פנימי במהלכו הם שוברים את כל מה שבסביבתם ופוצעים את כל מי שנקרה בדרכם, נעצרים על יד פרשי המשטרה, משתחררים על ידי עו"ד ושוב חוזרים לנקודת ההתחלה.
אפשר לנשום עמוק, כל זה לא במציאות, הכל בתוך סרט פנימי, במדיטציה, לאף אחד לא נגרם שום נזק.

עוד אני יודע, שהסיבה שהם בחרו להיות צמחוניים או טבעוניים היא בגלל שהם מאמינים באבולוציה: חיידקים אוכלים חיידקים והופכים לדגים. דגים אוכלים דגים והופכים לזוחלים. זוחלים אוכלים זוחלים, מצמיחים כנפיים והופכים לציפורים. ציפורים אוכלים ציפורים והופכים לקופים, שיכולים לעוף מענף לענף. ורק קוף שהצליח לאכול קוף, רק אז הוא יכול להפוך להיות גבר אמיתי.

בוודאי שהם אינם אוכלים בשר, אבל השמועה אומרת שבסתר הם אוכלים לבבות של בעלי חיים כדי לקבל את כוחם ותכונותיהם. העזות של האריה, הביישנות של ארנב או ערמומיות השועל .

אחד מהם אפילו אכל לב של כלב כדי לקבל את תכונת הנאמנות עד כדי אך נאמנותו חוצת גבולות וארצות שהוא מסוגל להיות נאמן לאוייביו של אדונו בינתיים אף אחד לא אוכל לו את הלב, כל עוד ישאר נאמן.

אבל את כל אוכלי הבשר הם לא מחשיבים ואפילו בזים להם, נחשבים בעיניהם כזוחלים, שאיפת חייהם היא לקבל רק חתיכה קטנה מהלב של ראש הממשלה, שהם אפילו לא מצליחים להבין מהו סוד כוחו ועוצמתו הגדולה שעזרה לו לשרוד כבר שלוש קדנציות. ואז, כשיאכלו לו את הלב, יקבלו את עוצמתו, כך הם מאמינים, ואז יתנו לאחד מהם להנהיג את כל הטבעוניים והצימחוניים .

לכן, על אף המחלוקת החריפה ביניהם אם דגים וביצים הם בשר, התאגדו ומדי ערב הם עומדים במעגל עם לפידים סמוך לפתח ביתו של ראש הממשלה וקוראים לו שוב ושוב כדי שיצא . לא תמיד הקריאות עוזרות לכן הם משתמשים בכל מיני פיתויים ואמירות אוהבות ויפות שיגרמו לו לצאת, בחורות חושפות את גופן הצעיר, בחורים רציניים ונחושים מתחפשים לחיות מניפים תמרורים ושלטי הטעיה, כל זאת כדי שלא תחשף הכוונה שלהם ואז ברגע השיא של האקסטזה, הראויים ביותר יושבים סמוך למרכז המעגל ומחכים שראש הממשלה יכנס לתוכו כדי שיוכלו לאכול לו את הלב .
 

חורזת באהבה

Well-known member
מנהל
מה שלא הולך בקלפי, מנסים דרך הפגנות.
הזמן יגיד אם דרך ההפגנות יצליחו במה שנכשלים בקלפי.

ומי יאכל את ליבו.
 
למעלה