לאלה שכבר ראו את הפרק האחרון

Born To Try1

New member
לאלה שכבר ראו את הפרק האחרון../images/Emo58.gif

חשבתי שכדי לעורר קצת את הפורום נפתח דיון קטן- אם הייתם במקום בלייר ונניח ודן לא היה מתפרץ באמצע עם הסיפור על ג'ני...האם הייתם מסכימים להצעת הנישואים של צ'אק? קדימה תגובות
 

ANTMboy

New member
ברור!

אבל הייתי מציב במקומה תנאים... מספיק עם המשחקים! תתבגר כבר! אז נכון שזה חלק מצ'אק אבל אם הוא רוצה להישאר עם בלייר הוא חייב להעיף *לפחות* מחצית מהמשחקים האלה...
 

Born To Try1

New member
אני למשל../images/Emo58.gif

לא הייתי מסכימה. לא אחרי מה שקרה עם ג'ק וכל זה...הייתי נותנת לנו יותר זמן ביחד כחברים ואז חושבת הלאה.
 

מקורי3

New member
../images/Emo58.gifכן אבל ..

האמת שיכול להיות שאני אומרת שכן, כי אני כ"כ אוהבת את בלייר וצ'אק ביחד שאני רוצה שהיא תסלח לו למרות הכל. אני לא יודעת איך הייתי מתנהגת, אולי הייתי אומרת לא , אבל כשזה מגיע לצ'אק ובלייר אני רוצה שהיא תגיד כן. שהם יהיו ביחד למרות הכל .. אולי מישהו יכול לעלות איזו כתבה או תמונה חדשה על פן ובלייק ביחד? אני כ"F אוהבת אותם כזוג .
 

Born To Try1

New member
גם אני מאוד הייתי רוצה../images/Emo58.gif

שיהיו יחד מאורסים ונשואים. אבל אני חושבת שהם צריכים קצת ספייס מכל הבלגן שהיה להם ולא לקפוץ לתוך זה מהר. ובגלל זה אם אני הייתי בלייר באותו הרגע, לא הייתי מסכימה. (אבל גם כצופה לא הייתי רוצה שהיא תגיד לו כן מאותה סיבה.)
 

Shexy Peanut

New member
../images/Emo58.gif אממ

האמת שלא. הייתי מסכימה לחזור אבל נישואים זה קצת יותר מידי. חוץ מזה שיש תשאלה אם הוא הציע נישואים כ"פיצוי" או ממקום באמת שנובע רק מאהבה טהורה :)
 
למעלה