לאמיר

hifly

New member
ליוני-מנוע טרטן 50 סמ"ק

לפי התמונה זהו קרבורטור בכלל של מנוע בנזין (יש לי כזה על המנוע בנזין שלי)וגם אחרי מה שאמרת לי על שאפשר להסב אותו לבנזין. אתה צודק צריך בעיקרון להחליף את ראשי הצילנדר בגלל ההברגות לפלגים גדולים יותר,וגם יחס דחיסה שונה,המתאים לבנזין. הקרבורטור אינו צורך כיוון כמו במנועים רגילים.בעיקרון אפשר לעזוב אותו אחרי כיוון ראשוני,וכמעט לא לגעת בו.הקרבורטור הוא של מנוע בנזין רגיל לחלוטין.תשתדל לא לגעת בשני הסיכות יותר מידי כי מנסיוני עם מסורי שרשרת שיש להם בדיוק אותו קרבורטור,ברגע שהשתנה היחס בין שני הסיכות אתה תשב שבועים,רק להניע אותו. יאללה קדימה ,ניראה אותו שבוע הבא?? את הCAP232 החדש
 

hifly

New member
נ.ב ליוני

חלקים לקרבורטורים כאלו לא קונים בחנות טיסנים כי אם בתחנות שרות של גננים,שנותנות שרות תיקונים למסורים,וחרמשים,ממונעים וכו,וכו. וזה עולה גרושים.... אמיר
 
למעלה