לאן נעלם אד ?

Ergil

New member
אני באמת שכמה צ´חצ´חים תפסו אותו

בסימטה.
 

small@ani

New member
...ועכשיו הם בעיקבותיי??

ואחר כך בעיקבותיך? אד, איכה אחי??
 
אני יודע איפה אד!!!

הוא יצא לסייע לפלשתינאים להביא את אנית הנשק לארץ. הוא נלכד ע"י אנשי השיטת, והם מתכוונים להשתמש בו בתור שק אגרוף באימוני הקרב מגע של קורס הלוט"ר.
 
ההומור שלך חסר טעם ומגעיל.

כשזה מגיע לליכודניקים הכל סובב סביב אלימות.
 

small@ani

New member
ממש לא צחקתי, בגיניסט

כנראה שאנחנו באמת מעולמות שונים.
 
העולם שלי: יהודי, ישראלי, ציוני

1. אם אתה לא מהעולם הזה, שיבושם לך. אך זכור: אתה הגדרת זאת. לא אני. 2. כבר הסברתי לך שאתה וחבריך אינכם קנה מידה עבורי. השופטים מבחינתי הם אנשי המחנה שלי, והתגובות שלהן אוהדות מאוד לכל מה שאני כותב. אם תרצה, אשלח לך מסרים שהם כותבים לי, כדי שתשתכנע. 3. אני מבין שעברה עליך שבת עצובה מאוד לאור אניית הנשק שנתפסה. לא נורא, אח שלי. קורה גם שמפסידים.
 
צא מהאקסטזה הפנאטית הליכודניקית

שעוברת בך כל פעם שצה"ל מבצע פעולה נועזת, אתה מתנהג כמו ילד קטן שאכל יותר מידי סוכר בזמן האחרון. כתוב לעניין, אין צורך בציניות, בטיפשות ובהתנשאות בהודעות שלך.
 
מה לעשות? אני פטריוט

בניגוד לשמאל, שלקח מאמריקה רק את הדברים הרעים, אני לקחתי ממנה גם דברים טובים: מבצע מוצלח של צה"ל גורם לי להתרגש ולשמוח, בדיוק כמו ששם יש פרץ של פטריוטיות בימים אלה. אותך מבצעים כאלה מעציבים כי הם ממוטטים את השקפתך הפוליטית? בעיה שלך. תכתוב מכתב תלונה לצה"ל. לגבי התקפתך האישית, אני לא מתכוון להגיב. הליכודניקים כאן אוהבים את מה שאני כותב וזה העיקר מבחינתי. אתה והמחנה שלך גם ככה לא רלבנטיים במדינת ישראל עוד, אחרי ששלשם גילינו איזה אסון היה מתרגש עלינו אילו "תוכנית אוסלו" שלכם היתה מתגשמת.
 
בכלל לא רלוונטים

אנחנו לא קיימים גם ערפאת לא קיים וגם האו"ם, ארצות הברית והאיחוד האירופאי לא קיימים. תתעורר ותריח את אבק השריפה! הגיע הזמן לשתי מדינות.
 
הגיע הזמן ל-22 מדינות

1. 21 מדינות לערבים (מתוכם אחת פלשתינאית, בירדן או בכל מקום אחר), אחת ליהודים. 2. מי אמר: "או"ם שמום"? "לא חשוב מה יגידו הגויים אלא מה יעשו היהודים" ? חשבתי שהשמאל אוהב את בן גוריון.... 3. ארה"ב ואירופה רלבאנטיות בהחלט, אתם וערפאת לא (מבחינה פוליטית כמובן. כולנו שותפים לעם אחד נפלא, שטובי בניו, ימנים ושמאלנים, היו אחראים למבצע האדיר הזה). 4. כל הכבוד לצה"ל. בתקווה שזה לא מעצבן אותך שכתבתי זאת.
 
הגיע הזמן למדינה פלאשתינאית

1. אתה צודק, אכן יש לערבים 21 מדינות, אם תמצא מתוכה מדינה שתסכים לקבל את 3 מיליוני הערבים שחיים בתוך גבולות ארץ ישראל, אני אעשה קעקוע עם שמו של בגין על ידי השמאלית (היד החזקה שלי, אגב) 2. תזכור שגם מילוסוביץ´ היה בגישה של "לא חשוב מה יגידו הגויים אלא מה יעשו היגוסלבים" ותראה איפה הוא היום... 3. אכן, כל הכבוד לצה"ל. בתקווה שלא מעצבן אותך ששמאלני שתומך בהקמת מדינה פלאשתינאית בעזה, שכם וג´נין גאה בצבא.
 
תשובות לידידי

1. נתחיל מהסוף: למה שיעצבן אותי שאתה גאה בצבא? השמאלנים אוהבים את המדינה לא פחות ממני ומשרתים בצבא לא פחות טוב מהימין. ההבדל הוא שהשמאל עד היום מאשים אותי בג´ובניקיות ושין-גימליות, בניגוד אלי. אתה זה שהאשמת אותי בכך שאני שמח לנוכח המבצע. 2. ואם תהיה לפלשתינאים מדינה הם לא יחיו בגבולות א"י? זו בדיוק הבעיה! אם היה איזה ים בינינו לבין יש"ע, שהיה מונע סכנה קיומית לישראל, גם אני הייתי מסכים למדינה פלשתינאית, בדיוק כפי שאני מסכים שהיא תקום בירדן. אבל א"י היא מרחב גיאוגרפי אחד בין הים לירדן, והרי יו"ש שולטים על גוש דן. אז גם אם תהיה מדינה הם יהיו כאן, ולכן הטיעון שלך לא לוקח. 3. אתה לא באמת משווה אותי או את בן גוריון למילוסביץ´, כך אני מקווה. אני בפירוש כתבתי שהעולם כן רלבאנטי. אבל לא כשזה עלול לסכן את קיומנו. כבר סמכנו על העולם שיציל אותנו פעם אחת, גמרנו עם 6 מליון נרצחים. זה הספיק לי. ואם אצטרך לעמוד בפני בימ"ש בינלאומי בגלל שנלחמתי למען קיום ישראל, אעשה זאת בשימחה.
 
למעלה