לאנשים שיודעים לתכנת לפאלם.....
האם הקוד הבא אומר לכם משהו? האם הייתם יכולים לשלב אותו בתוכנה? בעקרון הקוד אמור לאפשר למשחק על הפאלם לקבל פקודות משלט bluetooth ולא ע"י מנגנון הevent שבמערכת ההפעלה של הפאלם אלא ע"י חיבור ישיר של הbluetooth לפורט טורי if (g_bt_gamepad && bSerPortOpened) { UInt8 bytes[16]; UInt32 check = 0; int i; Err err; // A fire // B run // C use // D change weapon // START menu UInt8 arrKeys[16] = {0, '/', KEY_DOWNARROW, KEY_RIGHTARROW, KEY_LEFTARROW, KEY_UPARROW, '.', ',', ' ', KEY_RCTRL, KEY_RSHIFT, KEY_ESCAPE, 0, 0, 0, 0}; stub_SrmReceiveCheck(nSerPortId, &check); if (check > 0) { UInt16 count = stub_SrmReceive(nSerPortId, bytes, (check > 16) ? 16 : check, 0, &err); for (i=0; i<count; i++) { if ((bytes & 0xf0) == 0x00) { event.type = ev_keyup; event.data1 = arrKeys[bytes & 0x0f]; D_PostEvent(&event); } else if ((bytes & 0xf0) == 0x40) { event.type = ev_keydown; event.data1 = arrKeys[bytes & 0x0f]; D_PostEvent(&event); } } }
האם הקוד הבא אומר לכם משהו? האם הייתם יכולים לשלב אותו בתוכנה? בעקרון הקוד אמור לאפשר למשחק על הפאלם לקבל פקודות משלט bluetooth ולא ע"י מנגנון הevent שבמערכת ההפעלה של הפאלם אלא ע"י חיבור ישיר של הbluetooth לפורט טורי if (g_bt_gamepad && bSerPortOpened) { UInt8 bytes[16]; UInt32 check = 0; int i; Err err; // A fire // B run // C use // D change weapon // START menu UInt8 arrKeys[16] = {0, '/', KEY_DOWNARROW, KEY_RIGHTARROW, KEY_LEFTARROW, KEY_UPARROW, '.', ',', ' ', KEY_RCTRL, KEY_RSHIFT, KEY_ESCAPE, 0, 0, 0, 0}; stub_SrmReceiveCheck(nSerPortId, &check); if (check > 0) { UInt16 count = stub_SrmReceive(nSerPortId, bytes, (check > 16) ? 16 : check, 0, &err); for (i=0; i<count; i++) { if ((bytes & 0xf0) == 0x00) { event.type = ev_keyup; event.data1 = arrKeys[bytes & 0x0f]; D_PostEvent(&event); } else if ((bytes & 0xf0) == 0x40) { event.type = ev_keydown; event.data1 = arrKeys[bytes & 0x0f]; D_PostEvent(&event); } } }