לא בדיוק בעיה ...אבל אשמח לעצות

לא בדיוק בעיה ...אבל אשמח לעצות

היי אני חוגגת עוד שלושה חודשים יומולדת 18!!!זה דבר שנורא נורא חשוב לי והייתי רוצה לחגוג בצורה נורא כיפית ושהיום הזה יהיה הכי מושלם בעולם אבל לא עולה לי שום רעיון לראש אני מאוד אוהבת בריכות והכל אבל דווקא ביומולדת שלי יש את הסופות והגשמים הכי כבדים:S אשמח לעצות:)
 

second place

New member
אהלן =)

את לא כל כך פירטטת מה את מחפשת ביומולדת ולכמה אנשים מדובר אבל חברים שלי בדיוק חוגגים 18 בזמן האחרון ומה שבדרך כלל אנשים עושים זה סוגרים מועדון ומזמינים את החברים. אם זה יקר לך לשכור מועדון את יכולה לסכם עם בעל מועדון שיסגור לך אותו ושאנשים ישלמו כניסה של 25 שקלים כדי לכסות את ההוצאות ואת לא צריכה להוציא שקל. אם בא לך לעשות משהו יותר אינטימי את יכולה להזמין כמה חברים לבית שלך, להקרין סרט על הקיר או משהו וסתם לשים מוזיקה וכיבוד... אם תגידי יותר פרטים אולי אני אוכל לעזור יותר. אז שיהיה במזל טוב!
 
תודה רבה=]

תאמת יש לי בעיה עם לחגוג בגדול חח תמיד משום מה לא הסתדרתי עם העניין בגלל זה מועדון לא היה נראלי מתאים לגבי שאר הימי הולדת שהיו לאורך השנים הם בד"כ הסתכמו בסרט בבית או בארוחה במסעדה עם החברות והפעם רציתי משו קצת שונה...מה גם שהרוב בד"כ עושים במועדונים..
 

אמה אמה

New member
../images/Emo29.gif

מה התקציב שלך לכל זה? לדעתי קמפינג מגניב לצפון לאיזה יום-יומיים עם הבנות יכול להיות מגניב ביותר, לעשות על האש, להביא אלכוהול, מוזיקה וכל שאר הדברים.. יכול לצאת מגניב. השאלה רק אם את אוהבת את הסגנון הזה D: או שאת יכולה ללכת למלון עם החברות לכמה ימים, ספא וזה, וכל שאר החירטוטים :)
 
למעלה