לא בטוח אם זה הפורום
ואיך לשאול בלי "לחשוף" פרטים שאסור. (אז אם אני חורג - מנהל הפורום בבקשה מחק ...). בגן של הבת שלי עובדת כסיעת גננת בחורה הלוקה בתסמונת דאון עם פיגור קל. היא עושה עבודתה נאמנה. הבת שלי הזמינה אותה אלינו, והיא באה לבקר לעתים קרובות. לאחרונה, היא משחקת בעקר עם הבן (בסוף כתה א, חינוך מיוחד - אוטיזם קל), ושמנו לב שהיא מחבקת אותו באופן שאם היא היתה אדם בוגר הייתי מעיר לה על כך ולא בעדינות. (כשהוא מנסה ללמד אותה שחמט, היד שלה כל הזמן מלטפת לו את הגב, כשהם משחקים במחשב, או שהיה מחבקת אותו - יד מעל לכתף, או שהוא יושב מכורבל עליה). שוב - אם היא היתה אדם בוגר, הייתי מעיר לה (לא היתה שליחה של ידיים למקומות אישיים, אחרת הייתי מעיר לה ללא כל קשר אחר). אם הילד היה "רגיל" בתפיסה החינוכית שלו, סביר שהיה מעיר לה בעצמו (ילד בכתה א אמור כבר לדעת מספר דברים על איך מותר ואסור לגעת בו, אבל כאמור - הילד מיוחד). האם להעיר לה? לגננת? לברר מי המלווה שלה (לא צמודה, אלא מן הסתם של משפחתה) ולשוחח איתה? (*) הכנוי נרשם בתפוז ספציפית לצורך שאלה זו, כך שאין טעם לשלוח הודעות אישיות (*) אני.
ואיך לשאול בלי "לחשוף" פרטים שאסור. (אז אם אני חורג - מנהל הפורום בבקשה מחק ...). בגן של הבת שלי עובדת כסיעת גננת בחורה הלוקה בתסמונת דאון עם פיגור קל. היא עושה עבודתה נאמנה. הבת שלי הזמינה אותה אלינו, והיא באה לבקר לעתים קרובות. לאחרונה, היא משחקת בעקר עם הבן (בסוף כתה א, חינוך מיוחד - אוטיזם קל), ושמנו לב שהיא מחבקת אותו באופן שאם היא היתה אדם בוגר הייתי מעיר לה על כך ולא בעדינות. (כשהוא מנסה ללמד אותה שחמט, היד שלה כל הזמן מלטפת לו את הגב, כשהם משחקים במחשב, או שהיה מחבקת אותו - יד מעל לכתף, או שהוא יושב מכורבל עליה). שוב - אם היא היתה אדם בוגר, הייתי מעיר לה (לא היתה שליחה של ידיים למקומות אישיים, אחרת הייתי מעיר לה ללא כל קשר אחר). אם הילד היה "רגיל" בתפיסה החינוכית שלו, סביר שהיה מעיר לה בעצמו (ילד בכתה א אמור כבר לדעת מספר דברים על איך מותר ואסור לגעת בו, אבל כאמור - הילד מיוחד). האם להעיר לה? לגננת? לברר מי המלווה שלה (לא צמודה, אלא מן הסתם של משפחתה) ולשוחח איתה? (*) הכנוי נרשם בתפוז ספציפית לצורך שאלה זו, כך שאין טעם לשלוח הודעות אישיות (*) אני.