לא בטוח לגבי זכותי הצרכנית...
שלום רב, רכשתי מכשיר סלולארי בתאריך 07-12-06 מרשת אורנג' ובמקביל המסלול שיחות שלי השתנה. למחרת התחרטתי! חשוב לציין: העיסקה נעשתה בהכרה מלאה. פשוט התחרטתי. התקשרתי לאורנג' והסברתי שהתחרטתי ושאני מעוניין לבטל את העיסקה ולחזור למצב הקודם. התשובה שקיבלתי כמובן שלילית. המכשיר עדיין חדש ולעיסקה מלאו פחות מ- 24 שעות. גרתי בעבר בארה"ב ושם זה לא היה קורה. השאלה שלי היא: יש איזה חוק שמגן על צרכנים מהסוג שלי או שבאמת כך הדבר וברגע שרכשתי משהו מהסוג הזה אין דרך חזרה ? אשמח לקבל תגובות. תודה.
שלום רב, רכשתי מכשיר סלולארי בתאריך 07-12-06 מרשת אורנג' ובמקביל המסלול שיחות שלי השתנה. למחרת התחרטתי! חשוב לציין: העיסקה נעשתה בהכרה מלאה. פשוט התחרטתי. התקשרתי לאורנג' והסברתי שהתחרטתי ושאני מעוניין לבטל את העיסקה ולחזור למצב הקודם. התשובה שקיבלתי כמובן שלילית. המכשיר עדיין חדש ולעיסקה מלאו פחות מ- 24 שעות. גרתי בעבר בארה"ב ושם זה לא היה קורה. השאלה שלי היא: יש איזה חוק שמגן על צרכנים מהסוג שלי או שבאמת כך הדבר וברגע שרכשתי משהו מהסוג הזה אין דרך חזרה ? אשמח לקבל תגובות. תודה.