לא הבנתי מה תקציב הרכבת לשנת 2005

מצב
הנושא נעול.
זו בדיוק הבעייה שהכל בתיכנון

בהתייחסות לדבריך
3) לא יהיו פקקים צפונה מת"א בגלל שחצי מהרכבות ימשיכו לכ"ס ויהיו מספיק מסילות עד האוניברסיטה לשרת אותן. באיילון יהיה צינור גדול מתחת ל"מילוי" (בנוסף לצינור השפיכה דרך יפו) והדרך שם עדיין תהיה משוקעת אז עדיין יצתרכו את הגשרים שם. 1) אם אתה מתכוון להכפלת הקו מהקריות לנהריה אז אוטוטו מתחילים לעבוד על הזה. שאר "קו החוף" כבר מוכפל. 2) קו העמק נמצא בהליכי תכנון מפורט מתקדם. אי אפשר לבנות מסילה בלי תכנון מפורט. 3) אני קצת מסכים איתך כאן, לפחות את העמודים עצמם אפשר כבר להקים. 4) למה חשמל בת"א-י"ם קודם לפני באר שבע - כי הקו לי"ם עובר במנהרות עמוקות וארוכות וזה לא כל כך טוב לרכבות דיזל מזהמות עם נוסעים עליהן. לב"ש יש מספר עצירות נמוך יחסית לעומת קווים אחרים ולכן העניין של תאוצה לא כל כך חשוב אז מסתפקים בדיזל. 5) כמו שאני מבין גם הקו לכרמיאל נמצא בתכנון.
זו בדיוק הבעייה שהכל בתיכנון
ובשטח שום דבר לא זז. בקצב הזה אין שום סיכויי לרכבת ישראל לעמוד בתוכנית החומש שלה . מה אתם חושבים ?????
 
אולי אחד מהאנשים בפורום שיש לו

זו בדיוק הבעייה שהכל בתיכנון
ובשטח שום דבר לא זז. בקצב הזה אין שום סיכויי לרכבת ישראל לעמוד בתוכנית החומש שלה . מה אתם חושבים ?????
אולי אחד מהאנשים בפורום שיש לו
קשרים ברכבת (חן מילנג) יעשה איזה טבלה לכל הפרוייקטים שצפויים לקום (בו נגיד) בעשור הקרוב ויכתוב באיזה מצב עומד כל פרוייקט של הרכבת . נכון להיום , מצב תיכנוני , תקוע , או שיצאו מיכרזים כאלו ואחרים לביצוע , או שהוא במצב עבודה בפועל ועם כן מתי סיום העבודות .
 

fireman

New member
אני חושב שאם תעבור על איזה 20

אולי אחד מהאנשים בפורום שיש לו
קשרים ברכבת (חן מילנג) יעשה איזה טבלה לכל הפרוייקטים שצפויים לקום (בו נגיד) בעשור הקרוב ויכתוב באיזה מצב עומד כל פרוייקט של הרכבת . נכון להיום , מצב תיכנוני , תקוע , או שיצאו מיכרזים כאלו ואחרים לביצוע , או שהוא במצב עבודה בפועל ועם כן מתי סיום העבודות .
אני חושב שאם תעבור על איזה 20
עמודים כאן בפורום ותחרוש את השנה האחרונה במבזקים\חדשות\מעקבים באתר חדשות הרכבת תוכל לקבל תמונה ברורה פחות או יותר היום בביצוע מספר פרוייקטים עיקריים: בניית ב"ש האוניברסיטה שדרוג הקו לדימונה הקמת תחנת כ"ס סוקולוב קו הרכבת לאשקלון הוספת מסילה שלישית באיילון ושדרוג התחנות קו הרכבת לירושלים שנמצא בבעיה מסויימת מכרזי ביצוע להכפלת ב"ש - ת"א בכל הקטעים אם שכחתי משהו אשמח אם ישלימו.
 
שוב פעם הכל בקווי רכבת שכבר

אני חושב שאם תעבור על איזה 20
עמודים כאן בפורום ותחרוש את השנה האחרונה במבזקים\חדשות\מעקבים באתר חדשות הרכבת תוכל לקבל תמונה ברורה פחות או יותר היום בביצוע מספר פרוייקטים עיקריים: בניית ב"ש האוניברסיטה שדרוג הקו לדימונה הקמת תחנת כ"ס סוקולוב קו הרכבת לאשקלון הוספת מסילה שלישית באיילון ושדרוג התחנות קו הרכבת לירושלים שנמצא בבעיה מסויימת מכרזי ביצוע להכפלת ב"ש - ת"א בכל הקטעים אם שכחתי משהו אשמח אם ישלימו.
שוב פעם הכל בקווי רכבת שכבר
היו קיימים . הקו החדש היחיד שניבנה הוא הקו למודיעין . תגידו מה שאתם רוצים אבל זו האמת מה לעשות . בשבילי מהפכה ברכבת זה בניית קווים חדשים בפריפריה במקומות שלא היו אף פעם רכבת (בתקופת המדינה) . הרכבת עשתה לעצמה חיים קלים ואולי זה גם הגיוני לשפץ ולשדרג קווים ישנים ותחנות כי שם נתיב הרכבת קיים ולא צריך לחכות לאישורים וכל מיני בירוקרטיות . זו גם מטרת תוכנית החומש לקרב את הפריפריה למרכז ולכן הממשלה אישרה כזו תוכנית , אתה מדבר על שיקולים כלכליים לרכבת עם אתה צודק ויש כאלו שיקולים אז אנחנו בבעייה . הרי קו מכרמיאל לעכו ולתל אביב בטוח לא יכול להיות כלכלי כמו קו לבאר שבע מתל אביב , אבל המטרה של הקו הוא לא להיות כלכלי אלא שמי שגר בכרמיאל והאיזור יוכלו להגיע ביותר קלות למרכז , ובעיקר המטרה הוא להעביר תושבים מהמרכז לצפון ולדרום כי שם הדיור יותר זול ויש יותר איכות חיים אבל הבעייה היא המרחק שפה הרכבת ניכנסת ויכולה ליפתור את הבעייה . הדוגמה הטובה ביותר היא בינימינה שנהרו אליה מלא תושבים מהמרכז ומחירי הדיור בה קפצו פלאים . אותו הדבר לדעתי יקרה לעפולה כשתחובר לרכבת . אתם צריכים להבין הרכבת היא "הקטר" שיכול להביא לפיזור האוכלוסיה שזו הבעייה הגדולה ביותר למדינה עכשיו .....הדמוגרפיה...... בצפון אנחנו כבר קרובים לשיוויון בין ערבים ליהודים ובתוך כמה שנים יהיה כבר רוב יהודי . את הדרום יש כבר אנשים שהספידו שם הבדואים עושים מה שהם רוצים ויש חריגות בנייה כמו במדינות העולם ה-3 . זה מה שצריך להוביל את הרכבת ולא שיקולים כלכליים .
 

fireman

New member
לאחר חישמול של חלק מהקווים

בהתייחסות לדבריך
3) לא יהיו פקקים צפונה מת"א בגלל שחצי מהרכבות ימשיכו לכ"ס ויהיו מספיק מסילות עד האוניברסיטה לשרת אותן. באיילון יהיה צינור גדול מתחת ל"מילוי" (בנוסף לצינור השפיכה דרך יפו) והדרך שם עדיין תהיה משוקעת אז עדיין יצתרכו את הגשרים שם. 1) אם אתה מתכוון להכפלת הקו מהקריות לנהריה אז אוטוטו מתחילים לעבוד על הזה. שאר "קו החוף" כבר מוכפל. 2) קו העמק נמצא בהליכי תכנון מפורט מתקדם. אי אפשר לבנות מסילה בלי תכנון מפורט. 3) אני קצת מסכים איתך כאן, לפחות את העמודים עצמם אפשר כבר להקים. 4) למה חשמל בת"א-י"ם קודם לפני באר שבע - כי הקו לי"ם עובר במנהרות עמוקות וארוכות וזה לא כל כך טוב לרכבות דיזל מזהמות עם נוסעים עליהן. לב"ש יש מספר עצירות נמוך יחסית לעומת קווים אחרים ולכן העניין של תאוצה לא כל כך חשוב אז מסתפקים בדיזל. 5) כמו שאני מבין גם הקו לכרמיאל נמצא בתכנון.
לאחר חישמול של חלק מהקווים
דבר שמבורך מאוד מבחינתי אני אשמח מאוד אם הקו לבאר שבע יהיה ה"דיזלי" היחיד בארץ.. מאחר ות מערכי הIC3 לא ניתן לשדרג למערכת חשמל מאחר ומדובר במערכים עם תמסורת הידראולית הרכבות הללו יתפסו את הקו לבאר שבע באופן קבוע. זה יבטיח נסיעות בIC3 במהירות מקסימלית
בכדי לקיים את משך הנסיעה המובטח 47 דקות ת"א - ב"ש
 

mucool2

New member
IC3 יכול לנוע גם על מסילה "חשמלית"

לאחר חישמול של חלק מהקווים
דבר שמבורך מאוד מבחינתי אני אשמח מאוד אם הקו לבאר שבע יהיה ה"דיזלי" היחיד בארץ.. מאחר ות מערכי הIC3 לא ניתן לשדרג למערכת חשמל מאחר ומדובר במערכים עם תמסורת הידראולית הרכבות הללו יתפסו את הקו לבאר שבע באופן קבוע. זה יבטיח נסיעות בIC3 במהירות מקסימלית
בכדי לקיים את משך הנסיעה המובטח 47 דקות ת"א - ב"ש
IC3 יכול לנוע גם על מסילה "חשמלית"
בלי להתחבר לכבל למעלה. ראיתי גם קטרים חשמליים שמאיצים לא רע. בכלל, IC3 נראה לי תמיד כמו "רכבת חשמלית לעניים" (שקט ומהיר, אבל על דיזל).
 

fireman

New member
כמובן שהם יכולים לנוע

IC3 יכול לנוע גם על מסילה "חשמלית"
בלי להתחבר לכבל למעלה. ראיתי גם קטרים חשמליים שמאיצים לא רע. בכלל, IC3 נראה לי תמיד כמו "רכבת חשמלית לעניים" (שקט ומהיר, אבל על דיזל).
כמובן שהם יכולים לנוע
אבל ספק אם ייעשה שימוש בדיזל בקו חשמלי בעיקר בגלל כדאיות כלכלית. מבחינתי שהבובו יאיץ גם ב15 שניות ל100 קמ"ש....אני עדיין מעדיף את הIC3 ולא את המחלת ים של הדאבל דק.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה