לא הייתי כאן הרבה זמן...

א תי

New member
לא הייתי כאן הרבה זמן...

והנה, נגמרה לי החופשת לידה, חזרתי לעבודה, וביחד עם זאת , לפורום. אני מחנכת בכיתה של ילדים אוטיסטים עם פיגור בינוני עד קשה בני 10-12. ואם אני חוזרת לפורום, אני כבר אשאל שאלה... 3 מהתלמידים שלי בתהליך גמילה מטיטולים. עם אחד מהם, התחלנו כבר בשנה שעברה, אך נראה שכל פעם שהוא יושב על האסלה, הוא ממש מתאפק - וברגע שקם - עושה. מאחר ולא היתה לנו הזדמנות לתת לו חיזוק על עשיית צרכים בשירותים, ניסינו לתת לו חיזוק כל רבע שעה שעבר שהיה יבש, ובמקביל להמשיך להושיב אותו כל רבע שעה בשירותים. גם התכנית הזאת לא ממש עובדת. ניסינו לשלב שירים (הוא מאד אוהב מוסיקה), ותמונות (התפיסה החזותית שלו טובה), ועדיין שום דבר לא עוזר. מה עושים?
 

Diana M

New member
ברוכה השבה אתי יקרה../images/Emo140.gif

וברכות חמות להולדת הבן/בת?
היות ולא עסקתי בנושא לא אוכל לסייע. אך אני מצרפת קישור לשירשור אשר עסוק בנושא. בצלחה דיאנה
 

א תי

New member
תודה!

לצערי, כל מה שהוצע שם כבר נעשה. נמשיך לנסות. ואני אעדכן אתכם. ואגב, נולד לי בן - נדב!
 
אתי מזל טוב ../images/Emo77.gifויש לי שאלות אלייך

לגבי בית הספר. האם הוא לאוטסיטים או למפגרים? האם הוא קשור לאלו"ט או לשירות למען המפגר או לשניהם? מבחינה תקציבית, האם הוא מתוקצב יותר ממסגרות חנ"מ אחרות (שמיועדות רק לאוטיסטים או רק לפיגור). האם האבחנה הראשית של הילדים שלומדים בו היא פיגור או אוטיזם? איך אפשר לקבוע מנת משכל של ילד אוטיסיט ולהחליט שהוא מפגר בגלל מנת משכלו ולא בגלל שהוא מנותק. תודה.
 
למעלה