לא הייתי כאן הרבה זמן...
והנה, נגמרה לי החופשת לידה, חזרתי לעבודה, וביחד עם זאת , לפורום. אני מחנכת בכיתה של ילדים אוטיסטים עם פיגור בינוני עד קשה בני 10-12. ואם אני חוזרת לפורום, אני כבר אשאל שאלה... 3 מהתלמידים שלי בתהליך גמילה מטיטולים. עם אחד מהם, התחלנו כבר בשנה שעברה, אך נראה שכל פעם שהוא יושב על האסלה, הוא ממש מתאפק - וברגע שקם - עושה. מאחר ולא היתה לנו הזדמנות לתת לו חיזוק על עשיית צרכים בשירותים, ניסינו לתת לו חיזוק כל רבע שעה שעבר שהיה יבש, ובמקביל להמשיך להושיב אותו כל רבע שעה בשירותים. גם התכנית הזאת לא ממש עובדת. ניסינו לשלב שירים (הוא מאד אוהב מוסיקה), ותמונות (התפיסה החזותית שלו טובה), ועדיין שום דבר לא עוזר. מה עושים?
והנה, נגמרה לי החופשת לידה, חזרתי לעבודה, וביחד עם זאת , לפורום. אני מחנכת בכיתה של ילדים אוטיסטים עם פיגור בינוני עד קשה בני 10-12. ואם אני חוזרת לפורום, אני כבר אשאל שאלה... 3 מהתלמידים שלי בתהליך גמילה מטיטולים. עם אחד מהם, התחלנו כבר בשנה שעברה, אך נראה שכל פעם שהוא יושב על האסלה, הוא ממש מתאפק - וברגע שקם - עושה. מאחר ולא היתה לנו הזדמנות לתת לו חיזוק על עשיית צרכים בשירותים, ניסינו לתת לו חיזוק כל רבע שעה שעבר שהיה יבש, ובמקביל להמשיך להושיב אותו כל רבע שעה בשירותים. גם התכנית הזאת לא ממש עובדת. ניסינו לשלב שירים (הוא מאד אוהב מוסיקה), ותמונות (התפיסה החזותית שלו טובה), ועדיין שום דבר לא עוזר. מה עושים?