לא הייתי כאן הרבה - קבלו פינוק!.

eviaman

New member
חחח הם כאלה גרמנים- NICE STYLA

להקה חזקה , מוזר הריקודים האלה והלבוש... יפה לראות אותם סוף סוף תודה על הלינק גבר
 

eviaman

New member
בעייני זה הביצוע ...

הביצוע של סיד לרידמ הזה הוא הביצוע הכי טוב שיש השאלה שלי של מי הרידמ הזה במקור?
 

Jah 3

New member
לא יודע אבל הוא מופיע גם ב...

שיר- אני לא ציפיתי של סוליקו ואמ סי קרולינה.
 

Chenipeper

New member
בכיף בכיף.

פשוט מאז שיצאתי מהצבא עד עכשיו בעצם אני עובד 6-7 ימים בשבוע אז אני לא רואה מסך ומקלדת כמעט ...אז עכשיו שזה התחיל להתסדר לי בדיוק אני נהנה לשוב ולכתוב כאן :)
 

fleaboy

New member
לא יודע של מי במקור

אבל הרידם נקרא doctor's darlling ויושבים עליו כמה טיונים שורפיייייים sizzla - pure love Junior Kelly - Korruption tenya stephans - it's a pitty ועוד ועוד
 
אאאההההההההההההההההה......

בואנה.. אנ'לא יכולה לשמוע ת'רידים הזה יותר! בשום ביצוע!! נראה לי שקרוליינה הזו וסוליקו הוציאו מהאף (לי בכל אופן..) ת'רידים הזה!! יש מלא רידמים אחרים!! המון!! רק לא זה!!!! -כשף!
 

ZeusMan

New member
עכשיו אתה יודע, של סיד...

אני ממליץ גם על זה על הדרלינג... Luciano - Stay Away
 

Nechi Nech

New member
הרידים במקור הוא של סייד בשיר משותף

עם אנתוני בי, אבל אם אני לא טועה גם סיייד חידשו את הרידים הזה, במקור זה טיון ישן (רמי ניגן אותו בתחילת הדאנס האחרון בסלואו משה).. ונכון, באמת Doctor Darling יצא מכל החורים אבל יש עליו טיונים שורפים כמו: Luciano - Stay Away - מדהים! Capleton - Bun Dem שריפה המונית Generag Degree - It Mo Matter כמו תמיד, הביא סטייל של מלך. Junior Kelly - Corruption - הטיון הראשון ששמעתי של ג'וניור קלי, שורףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!! רק עשו לי טובה, אם אתם מורידים את הרידים הזה, בשום פנים ואופן על תשמעו את הטיון של ביני מאן... אחד הדברים הגרועים ששמעתי מיימי על הרידים הזה. זוועה.
 
למעלה