לא טוב לכם הפורום של "רשת הדייג" ?!

dayag

New member
לא טוב לכם הפורום של "רשת הדייג" ?!

לפני כחודש נפתח הפורום החדש של "רשת הדיג" שהחליף את קודמו פשוט מכיוון שבקודמו נוצרו בעיות של הצפות של משתמשים ופרסומות. הפורום החדש לא מאפשר דברים שכאלה. כתובתו של החדש: http://demo.ort.org.il/ortforums/scripts/forum.asp?pc=568000572 אלון פס ואוריא - אני מופתע מאוד על האנוכיות שהופגנה על ידכם בפתיחת הפורום הזה ב"תפוז". אין מדובר כאן בתחרות "איזה פורום הכי טוב" אלא ברצון שלנו הדייגים במקום מפגש אינטרנטי שבו נוכל לדבר על חוויות הדייג שלנו, ציוד וכו´, ואין צורך בשניים כאלה. בפורום זה אין משהו שב"אורט" אין. מהדייג.
 

אוריא

New member
הים גדול, ויש הרבה דגים לכו-לם.

דייג נכבד (וגם פילוטה), קהילת דייג בתפוז לא באה להחליף שום פורום, בשום מקום. פנינו אליך, כמו לכמה אחרים, באופן אישי על מנת שתעזור לנו להפוך את המקום הזה לקהילה האינטימית שאתה רוצה להיות שותף לה. נשמח אם אם תעזור לנו בזה, על ידי שיתוף האחרים בידע שאנחנו יודעים שיש לך. אם בכל זאת תבחר לא לעשות זאת, אנחנו מאחלים לך דייג מוצלח.
 

dayag

New member
על מה אתה מדבר ?!

ומה הקשר לכך שהים גדול ?! אליי אף אחד לא פנה באופן אישי, ולגביך ולגבי אלון פס - שניכם ידעתם שנפתח פורום חדש ב"אורט" ולפתוח את הפורום כאן בתפוז היה מעשה אנוכי וטיפשי שנעשה מאגואיזם נטו, מהרצון לנהל פורום, ולא החשיבה על טובת הדייגים. טובת הדייגים היא שיהיה מקום מפגש אחד שבו כולנו נוכל להפיגש ולדבר ברצינות וללא הפרעות על ענייני הדייג שלנו. מהדייג.
 

paluta

New member
רק לא עוד ויקוחים והתנצחויות

בבקשה לא לריב ! - אני מבין את מטרת הפורומים ושמח שיש כלים שבהם כל אחד יכול להשתתף ולשתף אלא שנראה לי שכדאי אם אפשר להתאאגד ולהתאחד מכיוון שבסופו של דבר אחד הפורומים יהיה הפעיל מבינהם לי אישית אין בעיה להכנס ל 2 הפורומים אולם באיזה שהוא שלב אאלץ להחליט על אחד מהם רבותי איחוד וליכוד המידע יביא תועלת לכל הדייגים בהצלחה
 

alonps

New member
../images/Emo110.gifמטרת הפורום

כפי שאמר ידידי המלומד אורי א., מטרת הפורום ליצור קהילה מעניינת ומעשירה. ראו כמה פורומי ואתרי דייג יש בעולם - יש מקום לכולם. נשמח אם תשתתפו ותתרמו לפורום בשאלותיכם ובידיעותיכם. אלון פס.
 
למעלה