לא ידעתי! לא חשבתי! .. בהמשך לטיפים של שגב. שאלתי את

שמוליקל

New member
לא ידעתי! לא חשבתי! .. בהמשך לטיפים של שגב. שאלתי את

שאלתי את עצמי מתי יש מצב שבו תהיה שריפה במנוע? אם שומרים על נקיון חיצוני, טיפולים בזמן אין סיבה לכך. אתמול לאחר הנחיתה הנוסעת מראה לי סימני התכווצות וחריכה בקצה הצעיף שלה! מסתבר שהצעיף נשאב לכוון הפרופלור והתחמם מהמנוע ויכול היה לעלות באש (תוך כדי טיסה, כשהרוח מלבה את האש...) . לאחר שיחה עם שגב הנה סיבות נוספות לבקרה לפני המראה:
שאיבת צעיף ארוך לפרופלור, כריכה סביבו והתוצאה-חנק. שאיבת שיער ארוך לפרופלור-תוצאה דומה.
לסיכום: כחלק מבדיקות טרום המראה עלינו לוודא שלא יהיו צעיפים סביב הצוואר וכן לאסוף לנוסע/נוסעת שיער ארוך מתחת לקסדה ובנוסף לבקשם לאבטח את כל החפצים הנמצאים בכיסים..
טיסות בטוחות.
 
מזכיר מה שאירע לרקדנית איזדורה דנקן

היא נהרגה בשנת 1927 בתאונת דרכים בניס שבצרפת, לאחר שהצעיף שלה נלכד בגלגלי מכוניתה הנוסעת (ויקיפדיה).
 
למעלה