לא ידעתי שמתוכנן נמל תעופה בין לאומי "גליל". זה באמת יהיה?

Yarenn

New member
לא ידעתי שמתוכנן נמל תעופה בין לאומי "גליל". זה באמת יהיה?

 

XrayCharlie

New member
אולי עוד 20, 30 שנה

היה סעיף כזה בחוק התקציב לשנת 2015 (שלא עבר). לא יודע אם זה מופיע בחוק התקציב החדש (שעוד לא אושר) ואם אין סעיף בחוק ההסדרים שמסרס אותו.
&nbsp
 

אבישי ק

New member
משום מה הנושא נעלם ולא מדברם עליו

אין ויכוח
יש בעיה
נתב"ג הפך למונופול
ובלי קשר צריכים עוד שדה תעופה גיבוי כדי שלא יקרה מה שקרה בצוק איתן
ומי שחושב שזה לא יקרה שוב כדי שיתעורר
הצפון ישמח לשדה תעופה שיעזור להוציא את המקום מהדשדוש הכלכלי שעובר עליו
הדרום ישמח לשדה תעופה כי זה יקדם תשתיות ירים את הכלכלה ואין ספור יתרונות.
שורה תחתונה
נתב"ג הוא מונופול
 
עד שייפתח שדה תעופה "גליל", מעניין מה שמתכננים בראש פינה

חברת התעופה הקטנה "עיט תעופה" שכבר טסה למשל בין ראש פינה (מחניים) לשדה דב (ת"א) ומשדה דב גם לערד (דרום ים המלח ומצדה) ומבאר שבע לאילת מעוניינת להעשיר את קווי התעופה הפנים ארצית שלה. בשלב הראשון מתוכנן בעצם לחבר חלק מטיסותיה (בימי ראשון וחמישי) מראש פינה לתל אביב לטיסותיה מתל אביב לאילת כך שתוך 80 דקות טיסה מראש פינה (כולל עצירה קצרה בשדה דב) יגיעו נוסעיה לאילת. בהמשך מעוניינת להוסיף קווי טיסה נוספים לים המלח ומצדה, למצפה רמון ובאר שבע. בנוסף חולמת להוציא טיסות ישירות מחיפה לפאפוס בקפריסין ויש מי שחולם (סגן השר איוב קרא למי שחשוב לדעת) על טיסות ישירות (בעיקר לערביי ישראל) ליעדים קרובים כמו חלק ממדינות המפרץ, ירדן ואולי אפילו טיסות ישירות למכה לעלייה לרגל המוסלמית. נחיה ונראה. בכל אופן לא מדובר במטוסים למעבר ל20 נוסעים בטיסות הפנים.
 
למעלה