לא יודע מה קרה, אבל נראה שתפוז סגרו את הפורום

ש מים

New member
לא יודע מה קרה, אבל נראה שתפוז סגרו את הפורום

בלי הודעה מוקדמת. ונראה שזה קרה בכל הפורומים של תפוז. אז ניפגש בפייסבוק. ובהצלחה לכולנו ותודה על ההשתתפות. שי רגב.
 

ashigara

New member
לא יאמן
וחבל


הפורום הזה ליווה אותי במהלך הדרך וההתפתחות שלי בעולם אמנויות הלחימה. הגעתי לכאן בהמלצתו של ידידי nage, שסיפר לי על
ו-
אודות פורום אינטרנטי בעברית שאפשר לקרוא דיונים ולהחליף חוויות על אמנויות לחימה. במהלך השנים הייתי יותר קורא מכותב, אבל הפורום הזה היה אחד המקומות הראשונים כשהייתי פותח דפדפן. בשנים האחרונות הוא הפך להיות הצל של עצמו, כשאפילו הטרולים שנהגו לרדוף אותו, הפסיקו להטריח את עצמם ואותנו ועברו הלאה. ועדיין, היה נחמד פה ושם להמשיך ולפקוד אותו. תודה למנהל האחרון, ש מים ול- amir_aikido שהמשיכו לכתוב כאן, גם כשהרוב המוחלט של הכותבים עבר הלאה ותודה לכל המנהלים והכותבים שהעשירו את הפורום בהגיגיהם, דעותיהם ונסיונם.
 

ש מים

New member
המון תודה!

חבל שלא כתבת וחבל שגם אחרים לא כתבו. הפורום/ים גוועים מאליהם בהיעדר תזונה... סה לה וי, אבל אני מבין את כל מי שלא כתב. זה גם טבעי... בכל אופן, הודות לפורום נוצרו לי כמה חברויות טובות שממשיכות גם היום, מחוץ לגבולות הווירטואליים ואפילו מחוץ לעולם אמנויות הלחימה, אז "תודה לתפוז שהביאוני עד הלום". אבל אחלה, זה הזמן לפרוש כנפיים ולעבור לעולם הרחב והאמיתי (כן, אפילו הפייסבוק אמיתי קצת יותר, מכיוון שאינו אנונימי
). אז ניפגש - שם או על המזרן, או בכל מקום (ועדיף במידבר עם בירה קרה). אני נמצא בפייסבוק, באתר שלי ובחיים.
שי רגב. https://www.dojocaracal.com/ (אגב, נראה שתפוז אכן נטשו את הספינה ולא מדובר ב-"טעות מתכנת". העובדה שהם לא מגיבים ולא מעניין אותם לתכן את הבעייה, הקיימת בכל הפורומים)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הוא לא נטש וצפוי לעלות בעוד שבועות ספורים האתר החדש -

בכוונתם להתחיל, בתחילת השבוע הבא, לחבר את מנהלי הפורומים המרכזיים והמשתמשים שלהם אל מערכת הפורומים החדשה. התהליך יתבצע בתאום ובאופן אישי עם כל אחד ממנהלי הפורום. לאחר העברת הפורום למערכת החדשה, ייסגר לכתיבה הפורום במערכת הישנה ותופיע הודעה נעוצה המפנה את הגולשים לפורום החדש. בשלב זה הועלו למערכת החדשה חומרים חלקיים בלבד לחלק מהפורומים. לאחר השלמת התהליך בפורומים הפעילים המרכזיים, יערך תהליך יבוא נוסף להשלמת חוסרים מהמערכת הישנה למערכת החדשה. אגב, תהיה תצוגת עץ להצגת ההודעות במערכת החדשה, כפי שאתם רגילים
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הפורום לא נסגר וכל התגובות הקודמות הוזזו החל מהדף השלישי -

מה שקרה שהיה כתוב EROR על הודעות על פני בערך 2 דפים, כך שאם היית מוחק את ה-EROR המפורסם, לא היה נוצר חלל, אך הואיל והנהלת הפורומים מחקה לכל הפורומים בו-זמנית, כנראה, באמצעות תוכנה ולא אחד אחד, אז נוצר החלל. אגב, ERROR כותבים עם דאבל 'R' ולא כפי שההנהלה כתבה. אגב2, טוענים שהפעם זה לא היה טרול או האקר אלא טעות של מתכנת.
 
למעלה