לא יעצרו את הרגאיי?

Ras Arbel

New member
לא יעצרו את הרגאיי?

זה נחמד להגיד ששום דבר לא יעצור אותנו. אבל במציאות זה לא באמת ככה. כל תושבי הצפון מחיפה צפונה "עצורים" כבר למעלה משבוע. אני לא בטוח שאנחנו בכלל קולטים - הם פאקינג גרים במקלטים כבר 10 ימים כמעט. ראש הממשלה אומר "שיהיו עוד עליות ומורדות" שזה פוליטיקאית ל"אנחנו שוב פעם עמוק בחרא". שני מסוקים מתנגשים שוב בלבנון. הנזק מרגיש קטן יותר אבל בתאוריה זה אותו דבר. המלחמה הזו נראית אבסורדית בצורה מפחידה בכל יום שעובר. נאסראללה, יימח שמו וזכרו, צוחק עלינו. אשכרה צוחק עלינו. ועם כל זה... אני "צריך" ללכת למסיבות, להנות ולרקוד? "נאסראללה לא יעצור אותנו" זו שטות. אנחנו נפסיק את הרגאיי כמו גדולים אם חס ושלום יפול טיל על תל אביב. אבל כל עוד זה בחיפה ואיפה שזה אחרי מה שאחרי חיפה זה בסדר מבחינתנו.... נקווה לשבת שקטה מלאה בשלום, אמן אהבה אחת, שלום ראס ארבל נ.ב. לכל החיילים שלנו - אנחו אוהבים אתכם ותומכים בכם! תמשיכו לעשות עבודה נהדרת ותנו לחיזבאללה בראש! טבסקו - דיר באלאק! אוהבים אותך הרבה!
 

mr dude101

New member
מי שזה לא הגיע אליו לא יודע

איזה כואב זה ומתסכל לצאת למרכז העיר ולראות את כל החנויות סגורות ובקושי אנשים מסתובבים ברחובות. "אין חדש תחת השמש שוב פצצות שנוחתות להן לפתע אין חדש תחת השמש שוב מלחמה שוב קוברים עוד פרח אין חדש תחת השמש שוב מלחמה שוב אותו הסרט אין חדש תחת השמש שוב אמיצים נופלים תחת החרב" בזוקה מאן ! אבל יהיה טוב בעזרת אלוהים יגמר מהר !
 

OceaND

New member
נכון! אני מסכים עם ההודעה הזו

כל מי שמהמרכז וכותב "נאסראללה לא יעצור אותנו" זה חוצפה כי מי שלא תחת שטח האש לא יודע את הסבל והמצוקה. אני מקרית ביאליק ומיום ראשון אנחנו סובלים מכל זה אז קשה לי לתאר איך אנשים מנהריה ומשאר האזרוים הצפונים יותר מחזיקים מעמד כשלהם יש הרבה יותר מטחים. כל צפירה שנשמעת פה מפחידה בפני עצמה. לא יוצאים כמעט החוצה וכמו שנאמר - נאסראללה יימח שמו שימות אמן צוחק עלינו ומשפיל אותנו. אני מקווה שבסוף תצא ידינו על העליונה לפני שהעולם ימשיך ללחוץ ותהיה הפסקת אש. כי אם תהיה הפסקת אש בלי נצחון שלנו זו תהיה תבוסה רצינית לצה"ל ולמדינה שלכו תדעו איזה השלכות יהיו לה
 
למעלה