לא כל הנוצץ זהב: כך עובדת תעשיית אירועי ההשקה

לא כל הנוצץ זהב: כך עובדת תעשיית אירועי ההשקה

פוסט ב"שיווק זורם": לא כל הנוצץ זהב: כך עובדת תעשיית אירועי ההשקה Nana10, דודי דרעי וליאור תמם, 10.12.10 יותר ויותר חברות משיקות מוצרים באירועים מתוקשרים במקום לקנות דקות פרסום או שטח בעיתון. משרדי יחסי הציבור מקווים שרשימת המוזמנים האטרקטיבית לאירוע תביא את התקשורת ותסקר את המוצר. דרך האירועים הללו אפשר לקבל שיעור קצר גם על חיי המדף בעולם הזוהר תעשיית שיווק המוצרים שמסביבנו מחפשת כל יום את הדרך המהירה אלינו – הקונים. פרסומות היא הדרך המרכזית, אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם. אז למה לא להגיע אלינו דרך התוכן שהתקשורת עצמה משדרת? מדורי הרכילות למשל. במקום לקנות אינצ'ים בעיתון או דקות פרסום בטלוויזיה, משיקים את המוצר באירוע מתוקשר ודואגים שההשקה תהיה מספיק מעניינת עם המוזמנים החמים ביותר בתעשיית הבידור. כל ידוען מתחיל יודע שאם לא יישאר רלוונטי, אין לו מקום בתעשייה. לשם כך, גודשים דוגמניות בהווה ובעבר, שחקני כדורגל ופליטי ריאליטי את מסיבות ההשקה של אירועי יחצ"נות. במסיבות אלו עובדת שיטת ה"תן וקח" – הידוענים מקבלים מתנות בחינם בתמורה להגעתם ומארגני האירוע זוכים לפרסום המוצר במדורי הרכילות והלייף סטייל באינטרנט, בטלוויזיה ובעיתונות
 
למעלה