לא להאמין: ה"דיילי שואו" של ג'ון
סטיוארט נתפסת על ידי הצופים האמריקאים כשוות-ערך למהדורת חדשות רגילה! במחקר אקדמי רציני, ראשון מסוגו, שנערך באוניברסיטת אינדיאנה וחקר את סיקור הקמפיין לנשיאות של 2004, מעלה כי הצופה האמריקאי מתייחס באותה מידה של רצינות וחשיבות לחדשות שמסוקרות בידי מהדורות החדשות הרגילות ברשתות הארציות ולמהדורת החדשות הפיקטיבית של ג'ון סטיוארט וצוותו ב"דיילי שואו".
סטיוארט נתפסת על ידי הצופים האמריקאים כשוות-ערך למהדורת חדשות רגילה! במחקר אקדמי רציני, ראשון מסוגו, שנערך באוניברסיטת אינדיאנה וחקר את סיקור הקמפיין לנשיאות של 2004, מעלה כי הצופה האמריקאי מתייחס באותה מידה של רצינות וחשיבות לחדשות שמסוקרות בידי מהדורות החדשות הרגילות ברשתות הארציות ולמהדורת החדשות הפיקטיבית של ג'ון סטיוארט וצוותו ב"דיילי שואו".