לא לצאת החוצה!!!!

לא לצאת החוצה!!!! ../images/Emo18.gif../images/Emo178.gif

יש עכשיו בחוץ יותר מ42 מעלות ולקראת אחר הצהריים זה יהיה גבוהה יותרר
 

dafgol

New member
בר כל כך סובל עכשיו מסטרידו

יאללה מספיק שרב......רוצים אוויר...רוח...גשם.... לא יכולה לסבול את זה יותר, ומי שהכי סובל זה בר עם התקף סטרידו קשה מאוד
 

frige

New member
תכניסי לו את הראש

לפריזר קצת זה טוב. איזה קטע היה היום בסופר. חבל לא נשארתם. הייתם נקרעים מצחוק.
 

Julan

New member
קטעים...

ספרי כבר יא מלעונה....מה את משאירה אותנו במתח....
 

frige

New member
אז ככה,

עד לפני כמה חודשים הייתי הולכת לשחות בבריכה בנהלל. בחודשי הקיץ הבריכה המחוממת נסגרה למתרחצים מבחוץ מפני שפתחו בריכות רגילות בכל המקומות. עוד חודש מתחילה שוב לשחות. אני יוצאת בחמש וחצי מהבית, בשש מתחילה לשחות, שוחה 40 בריכות וחוזרת הביתה להכין את הראל לגן. בנתיים אלי בבית, הילדים ישנים, אבא שלי מגיע בשש וחצי בכדי להיות עם הילדים במידה ויתעוררו ושאלי יוכל ללכת לעבודה. אני חוזרת, מכינה את הראל לגן ואבא שלי לוקח אותו ואז נשארת עם הילדים. עכשיו לסיפור היום. בסופר אני רואה מישהו שגם הוא שוחה שם. ואז אני פונה אליו ושואלת אותו: "אתה שוחה בבריכה בנהלל, נכון?" הוא ממשיך להסתכל ועונה: "כן", אז אני אומרת לו: "אז משם אני מכירה אותך" ואז הוא אומר לי ככה: "אה, נכון, פשוט אני לא רגיל לראות אותך עם בגדים, לא מזהה אותך ככה". והוא מסכן, התכוון באמת בתמימות לכל מילה. כי בסך הכל הוא לא ראה אותי במצב יבש כמו שאומרים. אני בתוכי נקרעתי מצחוק וישר הסתכלתי לכל הכיוונים שאף אחד לא קלט את המשפט הזה שלו למען יחשבו: "או, הנה עוד פרחה ממגדל העמק...." סתם, סתם, אין פרחות במגדל העמק. הכל בצחוק. אז זהו, מזל שאף אחד באמת לא שמע אחרת באמת היו חושבים מי יודע מה. דברים הוצאו מהכשרם. רק אחר כך, התחרטתי שאתם לא הייתם שם ואז בטח לא הייתי עומדת בזה ונקרעת לו מצחוק בפרצוף. אז זהו, שעוד חודש הוא שוב יזכה לראות אותי "רטובה". ואיך אומר שלמה ניצן: "שבת שלום" שרית
 

Julan

New member
שרה....את שוב על כדורים...?

את הטירונות עברנו כבר מזמן.....מה את באה מספרת לנו קטעים על "יבש"...."רטוב"...... מה באמת קרע שם ?....ומה בדיוק הוכשר ?... וחוצמזה...בני ישראל הלכו במדבר 40 שנה ומשה לא עשה שום בריכה....אז מה הקשר ? את מוכנה להרחיב בנושא...להביא דוגמאות..?
 

frige

New member
איזה דוגמאות?

תגיד גולן, אתה בסדר? תיקח אולי איזו שאחטה תירגע. איך שהוא אמר את המשפט: "אף פעם לא ראיתי אותך עם בגדים, לא מזהה אותך ככה" זה מה שהצחיק. חבל שהבקיני לא היה עליי באותו רגע. הייתי שופכת על עצמי מים ואולי הוא היה מזהה. חחח.
 

S r 35

New member
אוי איזה מסכנון - תרגישו טוב ../images/Emo140.gif

גם רונצקי שלי לא במיטבו (וירוס של שלשולים והקאות)
היום היה באמת סיוט
אפילו בביתנו הקריר והנעים בדר"כ - בגלל הקרבה שלו לחורש - נרשמה טמפ' שיא של 31 מעלות!!! אפילו באוגוסט לא הגענו לזה. מקווה שביום כיפור יהיה מזג אויר נעים יותר.
 

S r 35

New member
נכון ../images/Emo6.gif אני שונאת פול

אבל אהבתי את הבדיחה
 

dafgol

New member
תודה אודיל'ה

סטרידו זה אסטמה ויראלית שמושפעת ממזג אוויר בין היתר , בכל עונת מעבר בר סובל מהתקפי שיעול קשים של אסטמה ומאחה"צ הוא כבר עם חום גם....מסכנון קטן.
 
למעלה