לא לרצוח אותי...

לא לרצוח אותי...

המממ, אני באמת רוצה לאהוב בשר. באמת. אבל אני לא כ"כ אוהבת. את הטעם כלומר. אני אוכלת טיפה בשר, אבל רוצה לאכול יותר סוגים, כדי לקבל חלבון ו-B12. אז ככה- נקניקיות אני אוכלת מידי פעם, וגם פסטרמה לפעמים. ופעם בחצי שנה על האש...
יש אולי המלצות בשבילי ? אולי סוגי תיבולים שונים ?!?! תודה רבה, וזה פורום אוכלי בשר, ולא אוהבי בשר, אז, אני רצוייה, נכון ? *בורחת* יום נעים.
 

זוהר פ

New member
למה לאכול מה שאת לא אוהבת בכח ?

אם תקראי את ההודעות תראי שרב האנשים מתים על בשר אז שיאכלו ויהנו. אם הדאגה שלך היא חלבון אז תבדקי את הלינק הזה לגבי חלבונים מהצומח (לא להרוג גם אותי בבקשה). לגבי B12 זה בולשיט, כי דבר ראשון צריך כמות מיקרוסקופית ליום (6 מק"ג) ובבשר כמויות מספיקות שלו נמצאות בכבד (80 מק"ג בכבד בקר ו25 בעוף. הכל לכמויות של 100 גרם), יש 16 בדגים, 6 בחלמון, 2 בממוצע בגבינות עובש (מה שזה לא יהיה) וסוף סוף אנחנו מגיעים לבשר - 1.7 בבשר בקר ועל בשר עוף כבר אין מה לדבר. הוא אפילו לא נכלל ברשימה שברשותי. לא הייתי ממליץ לאף אחד לאכול כבד, אם לא מפריע לכם הסבל של החיות שמפוטמות אז תזכרו שזה פצצת כולסטרול ושומנים והדרך הכי מהירה ובטוחה להתקף לב. ולנקודה שלי. בקשר לB12 מומלץ כדורים קטנים (B12 מיוצר ע"י חיידקים, לא באופן טבעי בגוף החיות) פצפונים ממש שכל אחד מהם מכיל 1000 מק"ג (את תעשי את החשבון) ופעם ב... מתחת ללשון.
 

ליאן.

New member
ואם כבר מדברים על ערך תזונתי..

שמעתי שדוחפים לנקניקיות המון הורמונים !!! זה נכון?
 

Gal-Mo0D

New member
לא רק הורמונים

אלא גם אנטיביוטיקה, חומרים המאיצים גדילה, הורמונים, כימיקלים שונים - הכל מכל כל. שלא לדבר על העובדה שהגוף של כל חיה כזאת עוות מברירה גנטית שיצר האדם בכבודו ובעצמו. בתיאבון!
 

זוהר פ

New member
מצד שני גם לכל הצמחים עושים את זה

חוץ מלאורגנים כמובן, אבל גם זה מוטל בספק.
 

Gal-Mo0D

New member
הרבה הרבה הרבה הרבה פחות

נורא מאשר לבעלי החיים. כמות הכימיקלים, ההורמונים והאנטיביוטיקה (שאין בצמחים!) גדולה לאין ערוך משיעור מרכיבים אלו בבשר מין החי. מה שגם, אי צריכת בשר מפחיתה את הסיכוי להתקף לב ולמחלות סרטן. הידעתם ש60% ממחלות הסרטן אצל גברים נגרמות מבעיות תזונה ? וכ40% אצל הנשים... סתם חומר למחשבה.
 

oh-da

New member
ומה עם מיליוני הטונות של חומרי

הדברה ושינויים גנטים שנכנסים לכל הגידולים
(חוץ מלאורגנים כמובן) אלו הוכחו ברובם כמהווים סיכון לגידול סרטני ומחלות נוספות.
 

Gal-Mo0D

New member
בוודאי שגם הם מזיקים

אבל חבל שלמעלה ממחצית מקרי סרטן המעי הגס נגרמים ישירות מצריכת בשר, למעלה מ60% ממחלות הסרטן אצל גברים קשורות לתזונה לקויה וכו´. אין שום הוכחה לכך שתזונה צמחית לטווח ארוך מזיקה - להיפך, יש המון מחקרים המוכיחים שתזונה זו היא הבריאה ביותר.
 

ליאן.

New member
תודה, אבל התכוונתי לנקניקייה עצמה

ולא לחיה. ואם לא נאה לך - אל תאכל!
 

tali_le

New member
כל מה שדחפו לחיה לפני שהיא נעשתה

נקנייה - נמצא לך בתוך הנקניקיה אז זה כן רלוונטי וזה בסדר, הוא לא אוכל... טלי
 

ליאן.

New member
אם הוא לא אוכל אז מה הבעיה??

ואני לא מתייחסת למה שקדם לנקניקייה אלא לייצור הנקניקייה עצמה, כך שזה לא רלוונטי. הבנת הנקרא.
 

tali_le

New member
אין בעיה

ואת כתבת - אם מדברים על ערך תזונתי זה משפיע על הערך התזונתי הבנה. טלי
 

ליאן.

New member
אבל שוב, לא על זה שאלתי.

הרי ברור שיזריקו הורמונים וכימיקלים לחיות (כמו לבני אנוש).
 

sunset*

New member
B12

לפעמים לא מספיק לאכול בשר בשביל לקבל B12. אני אוכלת המון בשר, ואצלי יש בעיה שכנראה זה פשוט לא נספג טוב בדם... אז הרופאה המליצה לי על ויטמינים של לכסניות מציצה ששמים מתחת ללשון.... וזה עובד פלאים.
 

tali_le

New member
חלבון ו- B12

בנוגע לחלבון אם את לא אוהבת בשר יש כמה דרכים להשיג חלבון: מהחי - מוצרי חלב, וביצים (היצים הם המוצר שמכיל אחוז חלבון הרב ביותר) מהצומח - שילוב של דגן (לחמים, אורז, תירס, ועוד...) עם קטניה (שעועית, עדשים, סויה) ובנוגע ל- B12 - כבר אין היום מקור אמין ל- B12 בטבע - גם לא במוצרים מהחי, רק במוצרים מועשרים - חשוב לבצע מידי פעם בדיקת B12 ולקחת תוספי תזונה במקרה הצורך והנה מאמרים בנושא (מקווה שתעזרו בהם, גם אם הם מפורום צמחונות - זו פשוט בעיה שדיברו עליה אצלנו) B12 - תשובות לשאלות נפוצות חלבון מלא מן הצומח טלי
 
למעלה