לא מאמין לשום דבר שיוצא מההפקה הזאת
בתור התחלה, אני שמח בשביל טוהר ואוולין, שלדעתי הם הזוג הכי ראוי ושהכי התחברתי אליו.
אחרי שזה נאמר, אני רוצה להתייחס לדרמה שיצרו לפני נקודת הסיום, כמו שתמיד עושים, אתם בטח זוכרים את ה"מירוץ הצמוד" של קובי וטליה מול בנות הדודות הסגולות לנקודת הסיום, גם שם סיפרו לנו שזה על פספוס של פניה, אוהבים את המוטיב הזה, אבל תכלס לא באמת ראינו מה ההפרש האמיתי בין הזוגות, כמו שרואים בגרסה האמריקאית.
כירושלמי, עקבתי פריים פריים אחרי הסצינות של ה"התברברות" של הבנים וכיבוי הרכב של טוהר ואוולין ויש לי כמה נקודות תמוהות מאד בהקשר לאלה.
ברגע מסויים, דניאל אומר לאליהו שנוהג, "הנה הפניה לגבעת רם" - נקודת הסיום הייתה בשלוחת האוניברסיטה שעל הר הצופים, לא בגבעת רם, שנמצאת בקצה אחר של העיר, זה נשמע כמו טקסט שאמרו לו להגיד, כמו למשל כל הטקסטים הפרסומיים שדחפו לזוגות לפה במהלך העונה.
כשדניאל אומר שהוא רואה את הדגלים, לפי מה שרואים מחלונות הרכב, הם לא בנקודה שממנה רואים את האמפי תאטרון שבו חיכו להם.
יותר מזה, לא רואים את הנקודה הזאת משום מקום בעיר, למעט הכביש שעובר ממש מתחתיה, אבל מכיוון שהראו שהזוגות הגיעו ממעלה האמפי, ייתכן ששמו להם דגלים בצד השני של הקמפוס.
גם אם זה המצב, בנקודה בה דניאל אומר שהוא רואה דגלים ואליהו אומר שהם טעו בפניה ויצאו מהעיר, הם לא נמצאים במקום ממנו רואים את הקמפוס בכלל ויותר מזה, הם לגמרי בדרך ומאיפה שאליהו אומר שהם לא בכיוון, הם לחלוטין בכיוון.
לגבי כיבוי הרכב של טוהר ואוולין, לא ממש רואים איפה זה קרה ואם זה באמת במרחק ריצה, אבל אם זה במרחק ריצה, למה להתעכב על לנסות להניע מחדש?
ועזבו את זה שהיתקעות של רכב במצב הזה נראית הרבה יותר מבויימת מאשר אמיתית, מתי בפעם האחרונה ראיתם רכב מודרני נתקע בצד הדרך?
ונקודה אחרונה שמישהו התייחס אליה בשרשור אחר - ההצלחה "הפתאומית" של אליהו להניף את דניאל פעם אחר פעם, כדי להשלים את המשימה, אחרי שהוא נכשל שוב ושוב לפני כן, כשעוד היה רענן יותר.
לתחושתי, הוסיפו למנגנון ההרמה גלגלת שמפחיתה את הכח שדרוש להנפה, אבל אין לי הוכחה לזה, כי לא רואים את המנגנון, שמוסתר מעיני המצלמה.
הדברים האלה מצטרפים לעוד המון מקרים לאורך העונה, עליהם הצביעו כאן כותבים שונים, בהם נראה בעליל שההפקה מסייעת לזוגות שונים.
על עריכה מגמתית שיוצרת מתח, לפעמים כזה שלא באמת היה בפועל, כבר נמאס לדבר, כי זה קורה בכל עונה.
בשורה התחתונה - האמינות של ההפקה מתדרדרת מעונה לעונה והופכת את הצפיה בתכנית, להרבה פחות אטרקטיבית, לפחות עבורי.
בתור התחלה, אני שמח בשביל טוהר ואוולין, שלדעתי הם הזוג הכי ראוי ושהכי התחברתי אליו.
אחרי שזה נאמר, אני רוצה להתייחס לדרמה שיצרו לפני נקודת הסיום, כמו שתמיד עושים, אתם בטח זוכרים את ה"מירוץ הצמוד" של קובי וטליה מול בנות הדודות הסגולות לנקודת הסיום, גם שם סיפרו לנו שזה על פספוס של פניה, אוהבים את המוטיב הזה, אבל תכלס לא באמת ראינו מה ההפרש האמיתי בין הזוגות, כמו שרואים בגרסה האמריקאית.
כירושלמי, עקבתי פריים פריים אחרי הסצינות של ה"התברברות" של הבנים וכיבוי הרכב של טוהר ואוולין ויש לי כמה נקודות תמוהות מאד בהקשר לאלה.
ברגע מסויים, דניאל אומר לאליהו שנוהג, "הנה הפניה לגבעת רם" - נקודת הסיום הייתה בשלוחת האוניברסיטה שעל הר הצופים, לא בגבעת רם, שנמצאת בקצה אחר של העיר, זה נשמע כמו טקסט שאמרו לו להגיד, כמו למשל כל הטקסטים הפרסומיים שדחפו לזוגות לפה במהלך העונה.
כשדניאל אומר שהוא רואה את הדגלים, לפי מה שרואים מחלונות הרכב, הם לא בנקודה שממנה רואים את האמפי תאטרון שבו חיכו להם.
יותר מזה, לא רואים את הנקודה הזאת משום מקום בעיר, למעט הכביש שעובר ממש מתחתיה, אבל מכיוון שהראו שהזוגות הגיעו ממעלה האמפי, ייתכן ששמו להם דגלים בצד השני של הקמפוס.
גם אם זה המצב, בנקודה בה דניאל אומר שהוא רואה דגלים ואליהו אומר שהם טעו בפניה ויצאו מהעיר, הם לא נמצאים במקום ממנו רואים את הקמפוס בכלל ויותר מזה, הם לגמרי בדרך ומאיפה שאליהו אומר שהם לא בכיוון, הם לחלוטין בכיוון.
לגבי כיבוי הרכב של טוהר ואוולין, לא ממש רואים איפה זה קרה ואם זה באמת במרחק ריצה, אבל אם זה במרחק ריצה, למה להתעכב על לנסות להניע מחדש?
ועזבו את זה שהיתקעות של רכב במצב הזה נראית הרבה יותר מבויימת מאשר אמיתית, מתי בפעם האחרונה ראיתם רכב מודרני נתקע בצד הדרך?
ונקודה אחרונה שמישהו התייחס אליה בשרשור אחר - ההצלחה "הפתאומית" של אליהו להניף את דניאל פעם אחר פעם, כדי להשלים את המשימה, אחרי שהוא נכשל שוב ושוב לפני כן, כשעוד היה רענן יותר.
לתחושתי, הוסיפו למנגנון ההרמה גלגלת שמפחיתה את הכח שדרוש להנפה, אבל אין לי הוכחה לזה, כי לא רואים את המנגנון, שמוסתר מעיני המצלמה.
הדברים האלה מצטרפים לעוד המון מקרים לאורך העונה, עליהם הצביעו כאן כותבים שונים, בהם נראה בעליל שההפקה מסייעת לזוגות שונים.
על עריכה מגמתית שיוצרת מתח, לפעמים כזה שלא באמת היה בפועל, כבר נמאס לדבר, כי זה קורה בכל עונה.
בשורה התחתונה - האמינות של ההפקה מתדרדרת מעונה לעונה והופכת את הצפיה בתכנית, להרבה פחות אטרקטיבית, לפחות עבורי.