fairytale10
New member
לא מאמינה שעברו להם כמעט 9 חודשים
שאני עובדת במוקד שירות לקוחות. נראה לי שעברתי הכל, כולל כמעט פיטורים...
מנהל הצוות שלי, שהוא בסה"כ נחמד אבל זה נראה כאילו בקורס מנהלי צוותים מלמדים אותם איך לענות תשובות אידיוטיות לשאלות שהם נשאלים כדי להוציא את האדם שמולם מטומטם. זה כאילו הוא ואני מדברים שתי שפות שונות. אני מדברת בעברית כדור הארץ והוא מדבר בחייזרית לא מהעולם הזה
. ולא משנה מה הנושא, תמיד, אבל תמיד קודם מחפשים במה אני לא הייתי בסדר. ברמה שאם שאלתי שאלה ולא נענתי, לא שאלתי את השאלה נכון
כמה שזה מתסכל.
ולקוחות חצופים שמרשים לעצמם לצעוק, לקלל ולדבר אלי כאילו אני חייבת להם משהו. אז נכון שלא נתקלתי ביותר מדי טיפוסים שכאלו ואני באמת סבלנית לכולם, עדיין יש את אלו שפשוט מוציאים אותי מהכלים. ואם אני טורחת לחזור ללקוח במס' חסוי לאחר שעות העבודה כי לא הספקתי להוציא אליו שיחה (כי גם בשביל זה צריך אישור) עדיין הוא ימצא להגיד במה אני לא בסדר ועוד יחשוב שאני מתחילה איתו
גוד, אנשים! תצאו מהסרט שאתם חיים בו
מעצבן אותי שאנשים רק מתלוננים על שירות הלקוחות בארץ אבל בעצם כשמגלים כלפיהם אחריות, אנושיות, סבלנות ואכפתיות הם יורקים לך בפרצוף!!!
אולי שירות הלקוחות לא היה נראה כמו שהוא נראה אם הלקוחות לא היו מתנהגים כפי שהם מתנהגים.
שלכם, fairytale.
AKA נציגת שירות לקוחות במוקד טלפוני שעבר עליה שבוע מהגיהנום ולא ברור איך שרדה שם כ"כ הרבה זמן.
שאני עובדת במוקד שירות לקוחות. נראה לי שעברתי הכל, כולל כמעט פיטורים...
מנהל הצוות שלי, שהוא בסה"כ נחמד אבל זה נראה כאילו בקורס מנהלי צוותים מלמדים אותם איך לענות תשובות אידיוטיות לשאלות שהם נשאלים כדי להוציא את האדם שמולם מטומטם. זה כאילו הוא ואני מדברים שתי שפות שונות. אני מדברת בעברית כדור הארץ והוא מדבר בחייזרית לא מהעולם הזה
ולקוחות חצופים שמרשים לעצמם לצעוק, לקלל ולדבר אלי כאילו אני חייבת להם משהו. אז נכון שלא נתקלתי ביותר מדי טיפוסים שכאלו ואני באמת סבלנית לכולם, עדיין יש את אלו שפשוט מוציאים אותי מהכלים. ואם אני טורחת לחזור ללקוח במס' חסוי לאחר שעות העבודה כי לא הספקתי להוציא אליו שיחה (כי גם בשביל זה צריך אישור) עדיין הוא ימצא להגיד במה אני לא בסדר ועוד יחשוב שאני מתחילה איתו
מעצבן אותי שאנשים רק מתלוננים על שירות הלקוחות בארץ אבל בעצם כשמגלים כלפיהם אחריות, אנושיות, סבלנות ואכפתיות הם יורקים לך בפרצוף!!!
אולי שירות הלקוחות לא היה נראה כמו שהוא נראה אם הלקוחות לא היו מתנהגים כפי שהם מתנהגים.
שלכם, fairytale.
AKA נציגת שירות לקוחות במוקד טלפוני שעבר עליה שבוע מהגיהנום ולא ברור איך שרדה שם כ"כ הרבה זמן.