לא מומלץ - על המצוק - צורית

לא מומלץ - על המצוק - צורית

28.8.05 הצימר שבעליו מגרשים את האורחים – ראו הוזהרתם!!! לפני כחודש הזמנו שני צימרים (משפחתי וזוגי) בישוב הקהילתי "צורית" שבגליל המערבי אצל רבקה וניר יערי מרח' הרימון בצורית (טלפון 04-9981170 או 050-7800066). נכנסנו לאינטרנט והחדרים לא נראו מפוארים, אבל סבירים, היו תמונות של דשא ובריכה נחמדה וחשבנו לעצמנו, נשב בכיף על הדשא, נשתכשך בג'קוזי, נכייף בבריכה וניסע לטייל באזור הצפון. הזמנו טלפונית את שני הצימרים לחמישי-ששי-שבת לסוף חודש אוגוסט 2005, הפקדנו כערבון את פרטי כרטיס האשראי וציפינו בדריכות לחופשה. למען הסר ספק בדקנו עם בעלת המקום הגב' רבקה יערי את מועד שחרור הצימרים במוצאי שבת (התשובה: אינכם מוגבלים, בכל שעה שתבקשו אלא אם כן נבקשכם מראש אחרת והאם ניתן להזמין אורחים לארוחת ערב והתשובה: כמובן, אתם שכרתם הצימר והוא לרשותכם). כשבוע לפני החופשה בדקנו אפשרות להגיע כבר ביום רביעי, התשובה הייתה חיובית נלהבת ואפילו הגדילה הגב' רבקה יערי והוסיפה: אני "אגרש" את האורחים הקודמים ב-12.00 עמ"נ שנספיק להכין לכם הצימרים לשעה 13.00. הכל היה נהדר למעט הנורות האדומות שלא נדלקו לצערי … "נגרש"!!! הגענו למקום, הצימרים היו בהחלט סבירים, אומנם נעדרה תשומת לב אישית באחזקת הצימרים (בריכת השחייה הייתה מלוכלכת ולא נעימה ועברה ניקוי רק למחרת הגעתנו, כלי המטבח היו מעורבבים בין שני הצימרים – במקרה שלנו שני זוגות חברים זה לא הפריע, היו חסרים פריטים מסוימים שפשוט אזלו – לדוגמא: קופסאות "ריקות" לנייר כסף ולניילון דביק במטבח, לא היו סבונים לרחצה, ג'קוזי אחד היה מקולקל כאשר עלות השכירות לא התקלקלה והייתה "מלאה", לא קיבלנו הדרכה מסודרת והפנייה למסלולי טיולים באזור, מסעדות מומלצות, אירועים בצפון ועוד דוגמאות קטנות שמראות על חוסר תשומת לב וחוסר השקעה ברמת ה"האכפתיות"). לרבקה וניר כלב גולדן ענק, שבכל פעם כאשר ישבנו לאכול בפינת הישיבה בחוץ, הגיע והזיל ריר מולנו ולא נתן לנו לאכול בשקט. גם זה היה ברמת הסבירות ובמסגרת העדר תשומת לב אישית ולא במסגרת של "תלונה" – הערה והארה … (בסה"כ אנחנו אוהבים כלבים). הכיף התחיל ביום שבת בצהרים… בשעה 12.00 בצהרים נכנסנו לרכב מתוך כוונה לנסיעת טיול קצרה לראש פינה, חזרה לארוחת צהרים בצימר, השתכשכות קצרה בבריכה, מנוחת צהרים ויציאה לפנות ערב לאזור המרכז. ולפתע…ניר מגיע בריצה לרכב ושואל מתי אנו חוזרים?! מדוע??? בשעה 12.00 אנחנו צריכים לפנות את הצימר המשפחתי. השעה 12.00 ובהתרסה אף הוסיף: "רבקה אמרה לכם". התבקשנו לפנות לאלתר את הצימר המשפחתי וכאשר הסברנו שהיה בכוונתנו לחזור למנוחת צהרים וכד' הוצעה לנו מנוחה משותפת רבת משתתפים ע"ג כסאות ופופים בצימר השני?! אגב, רבקה גם "הודתה" ששכחה להודיענו על שינוי בתוכניותיה לגבינו!!! כמובן שההצעה "הנדיבה" לא הייתה רלוונטית, ארזנו את מטלטלנו, זרקנו לפח את המוצרים לארוחת הצהרים ותוך כמחצית השעה יצאנו בדרך למרכז הארץ. החופשה התקלקלה, היום האחרון הלך לאיבוד, המארחים "כעסו" עלינו שנפגענו ואף הטיחו בנו אל שלא חייבו אותנו בגין חשמל עודף כאשר הגיעו אלינו שלושה זוגות לארוחת ערב (איזה חשמל? התאורה אותה תאורה עם או בלי אורחים, הארוחה הוכנה על "האש", הפחמים, הבשרים, הסלטים הכל שלנו…על מה מדובר?!). בדרך הביתה במסעדת מקסים במבואותיה הדרומיים של חיפה (במקום הארוחה שבוטלה ומצרכיה נזרקו לפח האשפה כזכור) נפל האסימון… פשוט גירשו אותנו!!! ומסתבר, זה לא מקרה… זו צורת ההתנהלות של רבקה וניר יערי!!! ובכן, אם הזוג יערי אינו בוש בגביית אלפי שקלים עבור סוף השבוע שלנו אצלם ופשוט לגרש אותנו איננו מתביישים לכתוב לכולם ולהזהירם. הבעיה היא לא במחיר – אלא בתמורה! שכן בזמן ההזמנה לא הפריע לנו להתחייב לשלם את מלוא הסכום אבל לשלם אלפי שקלים ולצאת מגורשים – זה פשוט זלזול!!! ראו הוזהרתם!!! בברכה אירינה ואמיר אלוני – רחובות – 054-4370377 נורית ואריאל אליאס – יבנה – 052-3699124
 

aviro 49

New member
זה מה שאני מזהה

כמו רוב הבקורות השליליות,הבקורות מלוות בנקמנות(ואת זה אני יכול להבין)אבל אם אני מנסה להבין מה קרה,אחרי שאני מנפה את המילים נעדרה תשומת לב,קופסאות ריקות של נייר הכסף,וכדומה שכאמור אלה מילים שבאות להשחיר כמה שיותר את המצב,ולדעתי אילו היו מתירים לכם להשאר עד מתי שתרצו ,לא היינו יודעים על הסיפור הזה בכלל,בכל אופן אני מזהה אי הבנה ו/או רשלנות מצד המארחים בכל הקשור לשעת הפינוי,האורחים לא מכחישים שהייתה הערה בקשר לפינוי מוקדם ("אלא אם נבקשכם מראש אחרת" ) לדעתי כל הסיפור נובע מכך שלמארחים הייתה כוונה להסכים להשארותם של האורחים עד מוצ"ש אבל הזמנה שנכנסה כנראה בשבת בבוקר גרמה להם לשנות את התוכניות (בכל זאת חבל לפספס הזמנה של כמה מאות שקלים) שהתקבלה אצל האורחים לא כפי שהמארחים ציפו,המארחים חשבו שאם הם יציעו לאורחים לעבור לצימר של החברים שלהם זה יתקבל בהבנה,ולא כך הלכו הדברים.אני במקום המארחים הייתי מנסה להגיע להבנה עם האורחים אפילו במחיר של פיצוי מסויים,ולא,לא הייתי מקבל את האורחים של מוצ"ש ,והכל היה נגמר בצורה טובה יותר
 

drtrip

New member
שלום לכם../images/Emo39.gif

כל פעם שמישהו כותב ומתלונן אצלינו בפורום, זה מאוד כואב ומובן. אחרי הכל, כמו שאני אומרת שוב ושוב, חבל שחופשה מתפספת לאורחים וגם למארחים. אני תמיד טוענת שלקוח לא מרוצה זה עוד הרבה לא מרוצים ולקוח מרוצה מביא עימו עוד עשרה מרוצים. בכל מקרה רק לידע כללי, כל הצימרים שאני מכירה יש להם שעת פינוי שבדר"כ זאת השעה 11:00 או לכל המאוחר 12:00. אני חושבת שהם כ"כ רצו לרצות אותכם ולכן נתנו לכם הבטחה שלא יכלו לעמוד בה. הרי זה אוגוסט ואוגוסט הוא חודש בעייתי במיוחד!!! אני מראש לא הייתי מבטיחה ואם הייתי יכולה הייתי נותנת לכם להשאר עוד! חבל שכך נגמרה החופשה
, מקוה שתהיה לכם חופשה טובה יותר בעתיד ואנו כאן להתעדכן תמיד!
 
למעלה