לא מצליח להתרגל למצב המשתנה שלי

לא מצליח להתרגל למצב המשתנה שלי

מה הטיפ שלכם בפורום החדש? הכלבה שלי שהיתה בת 14 וחצי מתה לפני שבועיים. אני לבד בבית. לא יכול לסבול יותר את הלבד שכל כך אהבתי קודם לכן. סילקתי כל חפץ שאמור היה להזכיר לי אותה. אבל עכשיו גם לא יכול יותר לאכול, כי תמיד כשאכלתי היא היתה לידי. כל אוכל שקניתי, חשבתי אם תאהב או לא, ואם יעשה לה תאבון לאוכל היבש שלה. בקיצור - אני בדכאון. גם ההורים שלי שמתו בהפרש של חודש אחד זה מזו, מתו בתקופת החגים. עכשיו בשבילי החגים, חגיגה גדולה אחת של אבל. מה הטיפ שלכם בשבילי??
 

magy

New member
איך באמת אפשר להתרגל ?

אילו דובר רק בכלב, ניחא, למרות שאני יודעת מה עובר על אנשים שמאבדים חיית מחמד. כתבתי על זה לא מעט... מניסיוני האישי. אבל להגיד לך, לא להיות עצוב בחגים, כשאתה כל כך בודד ואחרי איבוד הורים בחג הספציפי הזה? לאף אחד אין זכות לשפוט אותך.... מותר לך להיות עצוב וכואב מה גם שאתה אדם צעיר שעדיין זקוק להורים תומכים ומכוונים. אור אחד ראיתי בכרטיס האישי שלך. יש לך דימוי עצמי טוב. אז אולי... תגייס אותו, את הדימוי, ותנסה מתוך התהומות להתרומם קצת, למען השם, ובעיקר למען עצמך...........
 

matal girl

New member
הדבר החשוב עבורך- להאחז בחיים

בכוח ולא להרפות. להיות עם חברים, להתארח בערב החג, להכים ללכת, לתכנן מפגשים, למצוא את עצמך עם חברה, עם אנשים. לא מתוך כוונה להקהות או לטשטש את עוצמת הכאב אלא מתוך הרצון להתמודד עם החיים. לדבר על הכאב, לכתוב, להנציח, לבחור כל דבר שאתה חש שימלא את ליבך ויעזור לרוקן מחשבותיך. לשתף ולמצוא לעצמך מקום בו נוח להניח את הראש על כתף חמה ואוהדת
 

softy

New member
ככה זה אחרי מוות

יש תקופת התאבלות שאי אפשר לדלג מעליה. אצל כל אחד היא עוברת בצורה אחרת ונמשכת זמן שונה. ככה אנחנו בנויים, אל תנסה להלחם בזה.
 

ענבר.

New member
תקופת החגים

עבור הרבה אנשים היא לא בדיוק חגיגה מתפרצת. אני, למשל, לא אוהבת את המשפחתיות "המאולצת" שמכנסת את הדודיםדודות מהצד שלי ומהצד שלו ומהצד שלהם. אבל, כמו שאמרו קודמיי - צריך לעבד את המצב, לא ללכת נגדו. רוצה לבוא אלי לחג?
 

Tali1912

New member
הטיפ שלי

לקחת כמה שיותר מהר כלב חדש. שלי מתה גם בשיבה טובה (14) אחרי שלשה שבועות לקחתי גורונת, לא זרקתי שום חפץ שלה השארתי את מה שהיה ליורשת העצר.
 

The Damned

New member
../images/Emo24.gifענקי

מה דעתך על כלב/ה חדש/ה? מעולם לא חוויתי מוות של חיית מחמד, תמיד ההורים שלי פשוט החליטו לקחת אותם ממני, והיה גם כלב אחד שברח. אבל לדעתי יצורון/ת חדש/ה לטפל בה [ובמקום מסויים - שתטפל בך], תעשה לך רק טוב.
 
למעלה