קנטטה לחרטטה ... זה נראה לי ידיעה חרטה...
גם אם נניח , רק נניח, שישנה טעות
אז לחייב את עם ישראל בפסח שני באותה שנה זו איוולת לשמה ובטח שלא לשם שמיים
שהרי לשם שמיים כבר נעשה...
ואלוהים לא צריך שנעשה למענו אלא למעננו אנו עושים ...
ככתוב בספר הספרים:
שִׁמְעָה עַמִּי, וַאֲדַבֵּרָה-- יִשְׂרָאֵל, וְאָעִידָה בָּךְ:
אֱלֹהִים אֱלֹהֶיךָ אָנֹכִי.
ח
לֹא עַל-זְבָחֶיךָ, אוֹכִיחֶךָ; וְעוֹלֹתֶיךָ לְנֶגְדִּי תָמִיד.
ט
לֹא-אֶקַּח מִבֵּיתְךָ פָר; מִמִּכְלְאֹתֶיךָ, עַתּוּדִים.
י כִּי-לִי כָל-חַיְתוֹ-יָעַר; בְּהֵמוֹת, בְּהַרְרֵי-אָלֶף.
יא יָדַעְתִּי, כָּל-עוֹף הָרִים; וְזִיז שָׂדַי, עִמָּדִי.
יב אִם-אֶרְעַב, לֹא-אֹמַר לָךְ: כִּי-לִי תֵבֵל, וּמְלֹאָהּ.
יג הַאוֹכַל, בְּשַׂר אַבִּירִים; וְדַם עַתּוּדִים אֶשְׁתֶּה.
יד
זְבַח לֵאלֹהִים תּוֹדָה; וְשַׁלֵּם לְעֶלְיוֹן נְדָרֶיךָ."...
וזהו, הוא לא רוצה\צריך מאיתנו כלום תאמינו לו ...
מכאן צא ולמד קל וחומר.
שאם לשם שמיים עשינו הרי למעננו עשינו ואם למעננו עשינו הרי בזה דיינו !!!...
ואין מקריבין קורבן פסח שני...
וכשם ש"עבר זמנו בטל קורבנו" הוא הדין גם אם "הקריב קורבנו בתום לב לפני זמנו "...פטור...
ואם הם, הרבנות, יחייבו "בשם יהוה" כביכול, את בני ישראל בקורבן פסח שני הרי ימצא עליהם חוטאים ומחטיאים ועוברים על ...
" י לֹא תִשָּׂא אֶת-שֵׁם-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לַשָּׁוְא: כִּי לֹא יְנַקֶּה יְהוָה, אֵת אֲשֶׁר-יִשָּׂא אֶת-שְׁמוֹ לַשָּׁוְא. "...
ויצאו כמנאצי וממאיסי שם יהוה ומשה עבדו בקרב בני ישראל !!!...
לכן אני לא מאמין שהם יעזו לעשות זאת ולנהוג כך ...
אבל... " אלוהים יודע" ?!...