ACE OF SPADES
New member
לא מתעסקים עם EBAY , קראו והפנימו:
רק שיהיה ברור לקוראי הפורום את חשיבות הפידבקים ואת חומרת ההתנהלות של EBAY במקרה ומגיעה תלונה. מכר שלי מפעיל 3 חשבונות , ב-2 מהם הוא POWERSELLER ( ברונזה וכסף) ועוד חשבון מינאטורי עם 5 פידבקים. אותו בן אדם משלם לאיביי בחודש בסביבות ה-900$ עמלות ועוד סכום של כמה מאות ל-PAYPAL (בבעלות EBAY). בחשבון המיאטורי שלו הוא מכר מוצר דיגטילי והקונה טען שלא קיבל אותו , לא רק שטען שלא קיבל אלה בו זמנית שלח הקונה מכתב ל-EBAY ו-תלונה ב-PAYPAL. הסכום של כל ה"עיסקה" עליה התלונן הוא 9.99$ . בלי לידע את המוכר ( המכר שלי ) ובאופן כמעט מיידי , חסמו לו את החשבון המניאטורי וסגרו לו גם את חשבון הברונזה ( מצאו כנראה שזה אותו מפעיל) , במזל כנראה עדיין לא עלו על חשבון POWERSELLER כסף שיש לו ולכן עדיין לא חסמו אותו ( עם דגש על המילה עדיין) . כל המוצרים שהיו בחנות של חשבון הברונזה נמחקו ונעלמו ( כמה עשרות) ועכשיו לכשיוחזר החשבון הוא יאלץ להעלות את כולם מחדש. למרות שנתן ב-PAYPAL החזר כספי מלא של 9.99$ איביי עדיין דורשים שהוא (המוכר) ייצור קשר עם הקונה , יתן לו קישור לכתובת באתר שבא הוא כותב שהעיסקה הושלמה מבחינתו ושהכל בסדר , עד אז הם לא יחזירו את החשבון. בנתיים העניין בטיפול כי הוא שלח מכתב ודיבר איתם , ותקווה שלו שהכל יפתר , אבל לא משנה מה יהיה הנזק הגדול נגרם. ובגלל סכום של 9.99$ והכל בגלל שלמוצר דיגיטלי אין מספר מעקב של שילוח למתן הוכחה מיידית על שילוח , וקונה בלי טיפת סבלונות לנסות לפתור את הדברים בדרכי התכתבות רגילים או אפילו לשאול למה הקובץ לא הגיעה אל היעד שלו. עכשיו תקראו , תפנימו ותלמדו . אני מדגיש שוב מה איביי עשו בשורה אחת שמתמצת את הפסיכיות האמריקאית שלהם : EBAY חסמו משתמש שמשלם להם 1500$ עמלות (איביי + פייפל) בחודש , בגלל תלונה על סכום של 9.99$. עצוב , אבל אמיתי.
רק שיהיה ברור לקוראי הפורום את חשיבות הפידבקים ואת חומרת ההתנהלות של EBAY במקרה ומגיעה תלונה. מכר שלי מפעיל 3 חשבונות , ב-2 מהם הוא POWERSELLER ( ברונזה וכסף) ועוד חשבון מינאטורי עם 5 פידבקים. אותו בן אדם משלם לאיביי בחודש בסביבות ה-900$ עמלות ועוד סכום של כמה מאות ל-PAYPAL (בבעלות EBAY). בחשבון המיאטורי שלו הוא מכר מוצר דיגטילי והקונה טען שלא קיבל אותו , לא רק שטען שלא קיבל אלה בו זמנית שלח הקונה מכתב ל-EBAY ו-תלונה ב-PAYPAL. הסכום של כל ה"עיסקה" עליה התלונן הוא 9.99$ . בלי לידע את המוכר ( המכר שלי ) ובאופן כמעט מיידי , חסמו לו את החשבון המניאטורי וסגרו לו גם את חשבון הברונזה ( מצאו כנראה שזה אותו מפעיל) , במזל כנראה עדיין לא עלו על חשבון POWERSELLER כסף שיש לו ולכן עדיין לא חסמו אותו ( עם דגש על המילה עדיין) . כל המוצרים שהיו בחנות של חשבון הברונזה נמחקו ונעלמו ( כמה עשרות) ועכשיו לכשיוחזר החשבון הוא יאלץ להעלות את כולם מחדש. למרות שנתן ב-PAYPAL החזר כספי מלא של 9.99$ איביי עדיין דורשים שהוא (המוכר) ייצור קשר עם הקונה , יתן לו קישור לכתובת באתר שבא הוא כותב שהעיסקה הושלמה מבחינתו ושהכל בסדר , עד אז הם לא יחזירו את החשבון. בנתיים העניין בטיפול כי הוא שלח מכתב ודיבר איתם , ותקווה שלו שהכל יפתר , אבל לא משנה מה יהיה הנזק הגדול נגרם. ובגלל סכום של 9.99$ והכל בגלל שלמוצר דיגיטלי אין מספר מעקב של שילוח למתן הוכחה מיידית על שילוח , וקונה בלי טיפת סבלונות לנסות לפתור את הדברים בדרכי התכתבות רגילים או אפילו לשאול למה הקובץ לא הגיעה אל היעד שלו. עכשיו תקראו , תפנימו ותלמדו . אני מדגיש שוב מה איביי עשו בשורה אחת שמתמצת את הפסיכיות האמריקאית שלהם : EBAY חסמו משתמש שמשלם להם 1500$ עמלות (איביי + פייפל) בחודש , בגלל תלונה על סכום של 9.99$. עצוב , אבל אמיתי.