לא נראה לכם שהפעם קומפאק קצת הגזימה

רינת24

New member
לא נראה לכם שהפעם קומפאק קצת הגזימה

יש לחלק ממכשירי ה IPAQ בעיה עם התאורה שלא נדלקת יש באתר העולמי שלהם מקום שמכניסים מספר סידורי של המכשיר וזה אומר לך אם המכשיר שלך הוא סדרה פגומה אצלי הוא אחד מהם התקשרתי לתמיכה של קומפאק והם אומרים שאני צריכה להביא את המכשיר על חשבוני אליהם לרעננה המכשיר הוא חדש ובאחריות לא נראה לכם שזה צריך להיות על חשבונם מה דעתכם כדי לעשות מזה עניין או שחבל על הזמן
 

ron20

New member
יש לך מושג מה קורה אח"כ ../images/Emo35.gif

שלום, תשמעי, לי אין בעיה להביא את המכשיר על חשבוני לרעננה, אבל יש לך מושג מה קורה אח"כ ? האם פותרים את הבעייה ברעננה ? האם שלוחים את המכשיר למעבדה אירופאית ? מה שמעצבן בבעית התאורה זה שאפשר "לחיות" איתה, כלומר, אני לא אפרד מהמכשיר לשבוע בשביל לפתור אותה. בקיצור, אם הם נותנים פתרון מיידי ברעננה אז נסתדר עם זה , אבל אני ממש לא יודע ... אגב, אם יש פגם ביצור, עניין האחריות לא צריך להיות רלוונטי.
 

ron20

New member
זאת הבעייה האמיתית ../images/Emo70.gif ../images/Emo88.gif

10 ימי עבודה זה שבועיים, PDA זה מכשיר אישי וזאת ממש בעיה להפרד ממנו לשבועיים בגלל פגם יצור. כדאי שקומפאק ישראל או HP קומפאק או איך שקוראים להם ימצאו צרך לפתור הבעיה מיידית (תוך מספר שעות). זאת בעיה ישנה, וכל דרך ההתנהלות של חברה גדולה כמו קומפאק תמוהה, במשך מספר חודשים הם התעלמו, אח"כ במשך חודשיים הם חיפשו פתרון ועכשיו הם רוצים שנפרד מ PDA לשבועיים... ממש לא משנה לי לאן שולחים את המכשיר מבחינתי שישלחו אותו לחלל, אבל שימצאו דרך להחזיר אותו מיידית, (או שיתנו מכשיר חלופי).
 
למעלה