לא נשארים אדישים

לא נשארים אדישים

כתבה מתוך האתר www.local.co.il מה דעתכם? "בימים אלה הולך ומוקם משמר הורים בשיתוף עם המשא''ז, שתפקידו יהיה לסייע בטיפול באלימות והוונדליזם של בני הנוער בעירייה החליטו לקחת את העניינים לידיים בכל הקשור לאלימות בני נוער, ובימים אלה מקימים משמר הורים בשיתוף עם המשמר האזרחי. בשבוע הספר הועמד דוכן מיוחד עם חומר הסברה בנושא ורבים מן המבקרים במקום הצטרפו למשמר ההורים. בכרוז מצורף כותב ראש העירייה, יהודה בן חמו: ''תקופה זו מאופיינת באלימות קשה של נוער כלפי האחר. הדבר מתבטא באלימות פיסית, מילולית, וונדליזם, סמים, אלכוהול, הפרעות מנוחה ופגיעה באיכות החיים של כולנו. עיריית כפר סבא והמשמר האזרחי נותנים כתף להקמת כוח מתנדב ומקצועי לטיפול ספציפי בבעיית הנוער וקוראים לכם, הורים שאכפת להם, להצטרף למשמר הורים למען כפר סבא. המתנדבים יקבלו הכשרה מקצועית''. "
 

badboy3919

New member
באמת כל הכבוד על הרעיון...בדיוק

בתקופה עם הכי הרבה בעיות אצל הנוער,כתוצאה מהשעמום בחופש הגדול,צריכים לטפל בכל המקרים ולהראות שיש מי שמטפל בזה ולמנוע נזק לרכוש או פגיעה באנשים.
 
על פניו זה נראה הפיתרון..

אבל זה לא, הרוב המאד גדול של הנוער בכפר סבא הוא אינו אלים ורוב העבירות ה"קשות" שהם עושים זה לשתות קצת אלכוהול בשישי.. ולעשות קצת גרפיטי על איזה קיר ( לא מומלץ באור יום.. 500 שקל קנס
) ונגיד קצת סמים קלים.. ב'תכלס בכפר סבא אין מה לעשות.. וזאת הדרך הלא אלימה של הנוער "להתפרק" קצת ברגע שיביאו את כל השוטרים שישבו לנוער על הראש התוצאה תהיה נוער מתוסכל עוד יותר , שנאה גדולה יותר למשטרה ובאופן כללי אווירה שלילית יותר. * יוצא מן הכלל זה עבירות אלימות , פה יש לנהוג ביד קשה הפיתרון הוא כרגיל השקעה גדולה יותר של העיריה לא בענישה אלא בחינוך והכוונה על העיריה לפתוח מקומות בילוי איכותיים לנוער , ולכוון אותם לשם. אבל אם את זה הם לא עושים לפחות שיעזבו את הנוער של כפר סבא בשקט , שלדעתי הוא יותר מבסדר ביחס למקומות אחרים.
 

Double U

New member
בראבו../images/Emo45.gif

הגיע הזמן לשים לתופעות האלימות ברחובות-קץ!
 
למעלה