לא עדיף ללכת עד למטוס ברגל בלוד

Doron Atik

New member
אכן היה שייך לחברת ארקיע

בעברו, ה-CCD הזה. אם אני זוכר נכון, אפילו קראו לו ארקיע2960. היה הצ'יפטיין היחיד של החברה. אורי, מתי רכשתם אותו?
 

מל קלר

New member
רגע רגע דורון?מה אתה כה צעיר?

לארקיע היו לא פחות מ 6 (שישה) צ'יפטנים כאלו!ארקיע הרי נקנתה ע"י חברת "כנף" שהיא החברה המיתולוגית של האחים בורוביץ'.ב"כנף"היו כמה צ'יפטינים ואיילנדרים שעברו עם "כנף" לארקיע וטסו בארקיע כ 10 שנים לפחות.
 

HELLAS

New member
מעניין

לא כל יום רואים כאלה תמונות. אחלה של תמונות - אהבתי. ואני חשבתי אני שהתמונות שאני העלתי ישנות..
 
אכן כן, תודה רבה

SHORT SCION - Six-seat light transport Short S.16 Scion was first flown August 18, 1933. Production totalled five Short Scion I with two 85 hp Pobjoy Niagara I or II and 17 Short Scion II (including four built by Pobjoy) with 90 hp Niagara Ills. Eleven British-registered Short Scions (three Mk I, eight Mk II) impressed by RAF during 1940, to serve primarily with Anti-Aircraft Co-operation Units and Ferry Pilots Pool. Three others retained British civil registrations fpr wartime use, including one in Aden. Two Short Scion Us exported pre-war to Palestine Airways impressed for RAF use in August 1940 at Lydda, written off respectively in April 1941 and December 1942. Data for Short Scion II. Max speed, 126 mph (203 kmlh). Gross weight, 3,200 Ib (1,452 kg). Span, 42 ft 0 in (12.8 m). Length, 31 ft 6 in (9.6 m
 

Aviation Addict

New member
../images/Emo99.gif

תמונות כל כך מעניינות, ו
לכל מי שהעלה את התמונות בשירשור הזה.
 
למעלה