לא פתחתי את השנה יפה

לא פתחתי את השנה יפה../images/Emo70.gif

לא נהניתי, לא יצאתי, לא התנשקתי אז מה זה אומר? שזאת תהיה שנה גרועה? או שסתם אתם מבהילים אותי?
 
חס וחלילההההההה..../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

זה שטויות במיץ. גם אני לא יצאתי למסיבה, סילבסטר ראשון שלי בבית...אז? אבל כן התנשקתי, בארבע לפנות בוקר.. שנה מעולה
 
מה הקשר?

הנשיקה זאת סתם מסורת,חוץ מזה שזה חג של נוצרים כמו שאמרנו ודשנו בזה כל יום כל היום בפורום הזה...לא נהנית לא יצאת לא התנשקת לא אומר כלום! השנה שלך תהיה מעולה יפה ומוצלחת ואין צורך לתת ללילה שבין 31/12-1/1 כזאת משמעות! שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולם
 
אחותי אשרייך

אני בטוח שהשנה שלך היא בראש השנה היר אכלת תפוח בדבש לא????.ואם היית מכירה את המגיבים לך ותעקבי אחריהם תראי את הצביעות שלהם ,,,יש לך על מה להתגאות ופשוט על השאר,,,,תרחמי ותתפללי עם כולנו עליהם,
 

SupermanZW

Well-known member
צבוע

אתה נטפל לנתונים חסרי כל קשר לחג כדי לשכנע אנשים לא לחגוג אותו (ובפעם המי יודע כמה אני מזכיר לך, אין שום קשר בין הסילבסטר לשנה החדשה) בראש השנה הבבלי אוכלים תפוח בדבש ובראש השנה הבינלאומי מבלים, מביאים מתנות, שותים, מתנשקים, ויורים זיקוקים, כל חג ומנהגיו.
 
אתה יודע מה שיכנעת אותי,,,

אבל שאלה קטנה לי אליך ??איפה רשום לנו כיהודים לחגוג חג של נוצרים שופכי דם אחינו??????אולי יש לי בורות ואני לא מכיר את היהדות????
 

SupermanZW

Well-known member
זה לא חג של נוצרים

החג קיים 800 שנים בקירוב לפני תחילת הנצרות, אכן הוכחת בורות.
 
אתה בקי אההההה

קח חומר אחי קלעת בומבה מה מסמל יום " הסילבסטר " * הידעת ? שחג " הסילבסטר " הינו לזכרו של האפיפיור "סילבסטר הראשון ",בימיו של הקיסר קונסטנטינוס ( בשנים - 314-335 ). * הידעת ? שהאפיפיור סילבסטר נחשב לגדול רודפי היהדות בדורו? הוא הפיץ את הנצרות באכזריות , בחרב ובהרג רב של יהודים בכל רחבי האיפריה הרומית. * הידעת? שאהפיפיור סילבסטר ,שונא היהודים , קיבל מהקיסר קונסטנטינוס את כתב הסמכות המקנה זכויות יתר לנוצרים ברחבי האימפריה. ובעקבות כתב זה חוקקה הכנסייה חוקים שטניים נגד היהודים ובוטלו כל זכויותתיהם האזרחיות. * הידעת? שאותם חוקים נמשכו במשך דורות רבים גם לאחר נפילתה הגדולה של האימפריה הרומית וגם הופצו בעולם כולו והיו הבסיס לרדיפת היהודים בימי הינקוויזיציה,הפוגרומים ושאר הפרעות. * הידעת ,שבזמן חגיגות ליל הסילבסטר בתאריך ה- 31 בדצמבר 1400,יצאו בפוגרום מאורגן ראשון נגד יהודים? הפוגרומים פרצו במקביל בערים בכל אנגליה ,צרפת ובגרמניה. * הידעת? שבליל הסילבסטר 31 לדצמבר 1941 (סה"כ לפני 64 שנים)רצחו חיילים גרמנים בוורשה יותר מ-600 יהודים מנשים זקנים וטף וזאת על מנת ל-"חגוג" את חג הסילבסטר!!! * הידעת שבליל הסילבסטר שנת 1942,עבדו מכונות ההשמדה באושוויץ בקצב מטורף ואכזרי,ויותר מאשר בימים רגילים , ולשמחת החוגגים השמידו ללא רחמים אלפי יהודים? אך האפיפיור הרשע היושב ברומא בירך את מאמיניו לרגל הסילבסטר, העולם "הנאור" נהג כמנהגו וזעקות הקורבנות היהודים נבלעו להם במצהלות השיכורים ש-"חגגו" את הסילבסטר. * הידעת? שיום הסילבסטר הוא יום דתי נוצרי,בעל אופי של עבודת אלילים? ההשתתפות בחגיגות ביום זה מהווה פגיעה בזכרם של היהודים בדורות הקודמים שמסרו את נפשם על כך,,,,, אומר דוד מלך ישראל בספר התהלים " אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים,,,,"
 

SupermanZW

Well-known member
טוב, נמאס לי מהשטויות שלך

המשך לשכפל את הודעתך עם הנתונים החסרים כל קשר לנושא כאוות נפשך, ממילא אתה היחיד שמאמין בהן.
 
למעלה