לא קורה הרבה בפורום,

  • פותח הנושא moe7
  • פורסם בתאריך

moe7

New member
לא קורה הרבה בפורום,

אני חוששת שהייפ ירד. אם יש הצעות לשיפור? אגב, בפרק שמשודר כרגע ב"איש משפחה2" צפו במטוס ב"פגיעה קטלנית" (וראו את קורט קוביין וקורטני לאב המצויירים) היה מבדר.
 

moe7

New member
ננטשנו ../images/Emo10.gif

איזו זוועה! הבוקר הייתי בראיון עבודה מגהינום ועשיתי סצינה (כהרגלי) בפני המרצה ו"הכיתה" העלובה. ונראה שזה הקש האחרון, מהדרמה הפרטית, לגראנד פינאלה של הטרגדיות. ניצן, אנחנו לבד! אם יש כאן מישהו נוסף, אנא, הראו נוכחות! אגב, הידעתם שבלוקבאסטר עברו לדיוידי באופן בלעדי? מה שאומר שנטולי צורב הדיוידי (אני, למשל) לא יוכלו לשמור לעצמם את הסרט (כנראה זה לא היה כ"כ חוקי מלכתחילה)
 

g a g a

New member
*דופקת נוכחות* ../images/Emo6.gif

*ומנסה לרומם את רוחכן*
 

Elijah Wood

New member
אני פה=)

שיעברו לDVD אבל להוריד לגמרי את הוידאו? זו בכל זאת ספריית וידאו:| והיה כל כך נורא בראיון?
 

Piece of Wood

New member
אני כאאאן../images/Emo9.gif../images/Emo182.gif|אליהו|

באמת באסה עם הדיוידי... למזלי לאח שלי יש אחד כזה, בכל מקרה זה משהו ששווה להשקיע בו, כשהכל הופך לאט לאט להיות בדיוידי..:p
 

moe7

New member
מגניב!

אתם כאן!!! YEAY! בואו ננסה להרים פרוייקט פורומי חדש! יש למישהו רעיון? בסופו של דבר יגיע הזמן לקנות צורב דיוידי, בינתיים הם די יקרים. נראה שאלה שמיועדים למחשבים זולים יותר, מה שאומר שאפשר לצרוב בהם לא רק סרטים, אלא מגוון רחב של פורמטים דיגיטליים! וכן, הראיון היה נורא. המרצה וחבורת הקופים המאולפים שלו (קרי: חבורת פקאצות שסיימו אוניברסיטה, ממש לא עובדי חנות ספרים סטריאוטיפיים), אמרו לי שאין להם זמן להקשיב לי, כשהגיע תורי לדבר (לא היה לי סיכוי להרשים אותם בתואר בזואולוגיה או ביפנית, וניסיתי להסביר שחשיבות העבודה היא הספרים עצמם, בתגובה המרצה השתיק אותי וכשניסיתי להסביר את עצמי גם ה"סו-קולד" תלמידים החלו לפלוט לעברי שלא אבזבז את זמנם), יצאתי מבניין המשרדים בדמעות. חלפתי כמה פעמים מסביב לבלוק, עד שהבנתי שהגעתי לאותו המקום. בעוד כשעה אלך להופעה, אני בטוחה ששום דבר טוב לא ייצא גם מזה.
 
מזכיר לי :]

אבא הגיע הביתה אתמול עם מקלדת חדשה [הגיע הזמן!] עכבר חדש דיסקים מיוחדים לצריבת DVD ואממ.. צורב DVD!
 

MoNeT1

New member
../images/Emo105.gifאני כאן..:]

אני יודעת שאני רוב הזמן לא כאן...פשוט אני ממש ממש לחוצה בזמן.. :// עוד מעט תעודות
מבטיחה שאני לא אנטוש..
 

ALiCiA SpInNeT

New member
המ

תראי, אין הרבה מה לעשות במקרים כאלה:p פשוט אלייז'ה לא במיוחד אמ פעיל עכשיו? (תקופת שפל הממ?) ואין הרבה חדשות והתלהבות ואני יודעת מה|||||:::: קורה שפורומים נחים קצת גם את זה נעבור
 

moe7

New member
ובכן, שיהיה לנו בהצלחה ../images/Emo8.gif

ובהצלחה לנעמה עם התעודות! ולניצן: תתחדשי על הצורב!
 
למעלה