לא שאתם רואים מה יש בחוץ?!

לא שאתם רואים מה יש בחוץ?!

בטח אתם ישנים לכם וכאלה.. בזמן שבחוץ מה זה סערה חבל על הזמן!! בחוץ עכשיו ברקים ורעמים שאין כאלה!! פשוט עצומים!!!! ומלבד זאת ש=ל=ג יורד בחוץ!! ומזה 10 שנים הוא נערם!! הכל בחוץ לבן (מכוניות,מדשאות,גגות) זה פשוט מדהים!!! ואי אפשר לתאר במילים איך זה נראה! לילה טוב ואמן ונקום לבוקר לבן!!
 

ע ו מ ר 4

New member
היייייי בוקר לבן לכם../images/Emo113.gif../images/Emo113.gif../images/Emo113.gif../images/Emo186.gif

ואם נמס לכם אתם מוזמנים לכאן...... הכל לבן. יום נעים וחמים. לא לשלוח את הילדים לבית הספר.צאו לעשות בובות. זה לא יום...וגם לא כל שנה.
 

ע ו מ ר 4

New member
לולי.....דפנה........./images/Emo113.gif../images/Emo113.gif../images/Emo113.gif../images/Emo186.gif

אמנם נוסעת לעיר שלכם עוד מעט....אבל תביאו את הילדים ובואו לאן....הכל לבן וכלכך יפה. אתם מוזמנים. יום נעים. לא לשכוח כפפות. ומצלמות.
 
בוקר יפה ולבן,,איזה יופי,גם אצלנו לבן מברד

בוקר טוב לך,,,,,היכן את מתגוררת??? אצלנו ירד כמות של ברד עצומה,,,וכל הגינה למטה ומסביב לבן,,בטל לא כמו אצלכם,, איזה מראה יפה,, יום טוב אילנה
 

dafgol

New member
וואו איזה כיף ../images/Emo113.gif

פה לא נערם מספיק..... איזה כיף לכם
 

dafgol

New member
הספקתי לפזר את הבנים בגנים את גולן באוטובוס

אצתי רצתי הביתה לקחת מצלמה ולהספיק לצלם את האוטו. אז אחרי שהאוטו חומם ונסעתי בו והסתובבתי, זה מה שנשאר על הגג עד עכשיו
 
דפנה,הבנים נמצאים בגן יום שלם או??

אני יודעת שרזי בגיל של ליאם,,זה הגן של ויצו' שאמרת נכון?? יש עוד גן של ויצו' למעלה אחרי המשטרה,,אם כן הוא יצטרך הסעה,רחוק מכאן,,
 

dafgol

New member
כן בטח

רזי עד 15:30, ברי עד 15:20. שנה הבאה שניהם יהיו בגני עירייה ,אחד ליד השני, ככה שכבר לא אתרוצץ מצד אחד לצד השני של הרחוב. הצהרונים מתחילים אחרי החגים,ככה שספטמבר-אוקטובר יסיימו ב 13:20.
 

לולי72

New member
זה היה כיף לראות הכל לבן

יובל וחברה שלה אופיר מאוד נהנינו בדרך לגן והלוואי שהייתי יכולה לא לבוא, אני בלי קול, שותה מלא תה, יש לנו מחר בריתה בצהריים ומחרתיים מוזמנים חברים לארוחת ערב. אבל לפחות היום אין לי יום לחוץ, אז זה בסדר. תעשו חיים עם כל הלבן לבן הזה.
 

frige

New member
WOW, איזה יופי, קמתם לאחלה בוקר, אה?

עדיין רוצה את הקיץ, מהר ככל האפשר. אבא שלי הגיע לקחת את הילדים בבוקר לגנים, איך שהוא פתח את הדלת, לקח את הילדים מהר ואמר: "בואו, בואו מהר" והראה להם את הקרח על הרכב. איך שהם שמחו. שיהיה אחלה סופשבוע לכולם.
שרית
 
אודי,,,שלג??????

זה לא היה ברד....????? נכון,בבוקר קמתי בשעה 5:45 והכול היה לבן,לפחות חלק מהגינה פה וסביב,,שערתי שזה ברד, שלג יורד במקומות גבוהים ו/או בטמפ' מתחת לאפס לא?? תקן אותי בבקשה,,, אילנה
 
שלג כן..

זה נכון שלג יורד במקומות גבוהים ו/או בטמפרטורה של מתחת לאפס אבל שילוב נכון בין כל הנתונים הביא לכך שהטמפרטורה הלילה ירדה אל מתחת לאפס בזמן שהיו משקעים ככה שירד שלג.. דרך אגב.. לא פעם ראשונה שהטמפרטורה פה יורדת מתחת לאפס רק בתחילת החודש היא הגיעה כמעט ל 3 מעלות מתחת לאפס ולפני 3 שנים (דצמבר 2004) היא הגיעה כמעט ל 6 מעלות מתחת לאפס וזה גם לא פעם ראשונה שיורד שלג פה בעיר (1992,1998, גם ב 2006 ירד אבל לא נערם) ועוד דרך אגב אחד.. בנוף העמק היו הלילה כמעט 2 ס"מ!
 

O n y X

New member
הברקים והרעמים

הפריעו לי לישון כי הייתה לי בחינה היום.. אגב, סיימתי את הבחינות שלי ועכשיו אני קצת חופשיה (עד שיגיעו התוצאות)
 
למעלה