לא שבא לי לעשות פרסומת אבל... מבצע זה מבצע!

EB10000

New member
זה לא מבצע בלעדי ל LASTPRICE, אני רכשתי אותה שבוע שעבר ב 5k
שלום

המבצע הוא של סוני העולמית, ומיושם באופן סלקטיבי מאד בארץ עי היבואן ישפאר. אני ראיתי את הפרסום ב LASTPRICE ונגשתי לכמה רשתות חשמול כמו אלמ, מחסני חשמל וטרקלין. בשלושתן כאשר הגעתי ראיתי שהמחיר של ה 55FX9005 הוא מחיר רגיל של 8200 שח או 7500. ואז "הזכרתי" להם שיש מבצע BF ב LASTPRICE וכולם הגיבו באופן דומה - מופתעים. התקשרו ליבואן ישפאר (ספק אם שיחה אמיתית, כי הם התרחקו ממנו בזמן השיחה), ואז חזרו ואמרו שאכן אפשר לקבל במחיר של 5390 אם אני "רציני" ושולף כרטיס אשראי כרגע.. לאחר שהבנתי שמדובר במבצע של היבואן, והוא בשלב זה מאשר אותו בלעדית ל LASTPRICE למכירה מוקדמת, ובעוד שבוע בסמוך ל BF הוא יפתח אותו לכולם, העדפתי לרכוש מחנות אמינה ולקבל יחס אישי ולא חנות רשת או חנות וירטואלית. נגשתי לחנות מתמחה (קרוסאובר) ובתוך רבע שעה, יצאתי עם מסך במחיר 5000 שח עגול. אם כי לא ממש "יצאתי", כי הוסבר לי שאני יכול לקבל את המסך רק מהמשלוח החדש שידיע ארצה בעוד שבוע... היום התקשרו להגיד שהספקה תהיה ביום שני הקרוב...

אגב גם גדלים 65 ו 75 מאותה הסדרה יכנסו למבצע BF בסמוך לתאריכי BF, אז שווה להמתין למי שצריך מסך איכותי גדול מ 55...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אספר לך סיפור. לפני שנה, רציתי לרכוש טלוויזיה, והאמת שחשבתי
לרכוש OLED של LG שעלתה סביב 10K.
ככל שהתקרבנו לBF, המחירים ירדו, והגיעו לסביב 8,900 [אז המס עדיין היה גבוה].
הלכתי לחנות מתמחה באזור חיפה, ושם, אחרי שיחה צפופה עם המוכר [אמרתי לו,
שמצד אחד, התלהבתי מאד מה-LG, אבל מנגד, איני מתלהב מהאמינות שלהם].
אט אט הגענו למסקנה, שיהיה נכון לרכוש סוני ולא מסדרת ה-OLED, אלא מסידרת
ה-FALD. הוא הראה לי, שמחירה החל ב-18,000 כשהחלו לשווקה בארץ, ואט אט
הוא ירד ל-14,000, כדי שישפאר יוכלו להתחרות ביבואן מקבילי שהצליח למכור
אותה במחיר דומה. והנה, במבצע BF, הוא ימכור לי אותה ב-10K "מחיר חד פעמי
שלא יחזור שוב" לדבריו....
השארתי בידיו כמה שקים והוא דיבר על אספקה תוך כשבוע.
באותה תקופה, דיברנו על הסידרה הקודמת, שנקראה XE, סידרה שקדמה ל-XF.

למחרת. חיפשתי מידע על המכשיר באתר ה"כחול", .H.T, ולפתע גיליתי ששם עשו
איזו עסקת "רכישה קבוצתית" באמצעות קרוסאובר (ה"חברים שלך").
ביררתי, והמחיר עמד על 8,500 ש"ח. יצרתי קשר עם הסוחר "שלי" והודעתי לו
שאני רוצה לבטל את העיסקה. הוא חקר למה וסיפרתי לו על מה שגיליתי.
הוא ביקש שעה לבדוק עניינים, ועשה זאת תוך כ-3 שעות... [מדרך התנהלותו חששתי, שמא הוא מצפה שאאחר את הדקה ה-90 למבצע ואכן עמדתי לאבדו].
הוא חזר אלי כשכבר הייתי נואש, אבל אז הודיע לי, שהוא יבטל לי 2 שקים וכך נגיע
למחיר היעד שרציתי.

ועכשיו כמה מלים נוספות...
א. ה"שוס"... מכיוון שרבים הזמינו את המסך, המלאי בארץ נגמר, ואני הייתי דווקא
בין המזמינים האחרונים. המסך הגיע אלי לאחר המתנה של חודש פלוס! אז אתה
כנראה נכלל בקבוצת המזמינים הראשונה, ואתה תקבל מסך מהמלאי הקיים בארץ!
ב. מדובר במסך איכותי מאד. אני מאד אוהב את התמונה שלו, את הצבעים והחדות.
גם אם הוא לא מגיע לכל הדקויות שמהן נהניתי במסך הפלזמה של פיוניר, יש לו
יתרונות אחרים, והוא באמת אחד הטובים שראיתי.
ג. לצערי, חודשיים לאחר הרכישה, כחלון הוריד מסים, ומחיר המסך ירד עוד יותר,
ללא BF וללא נעליים... בבתי עסק שונים ניתן היה להשיגו ב-7,600.
ד. סידרת ה-XF, שיצאה כמה חודשים לאחר מכן היא סידרה עוד יותר מוצלחת.
לכן, וללא כל ספק, אתה רכשת כעת את אחד מהמסכים הטובים ביותר שיוצרו
בגודל זה אי פעם!
ה. לא יודע איך, אבל חנות קרוסאובר באמת מצליחה להיות מקצוענית ותחרותית מול
חנויות רבות. איני גר במרכז, ואם ארכוש מהם בעתיד, זה יהיה רק בטלפון...
וכן. הבנתי שיש עם מי לדבר שם והם אחלה.
 

superman1234

New member
 

EB10000

New member
המסך הגיע לארץ היום. אז ההספקה היא בראשון
היום עדכנו אותי. זה לא מהמלאי הקודם, אלא מלאי חדש לגמרי שרק נחת לפני יום. תאריך ייצור הוא אוקטובר 2018 - לפני חודש, אז זה הדגם הכי עדכני שיש (סוני משפרים גם חומרה לאותה הסדרה). מקווה שהכל יעבור חלק (המסך יסופק עי שליח לבאר שבע, ולא עי הזבלים של אלקטרוניקס פרו, שמסוגלים להרוס מסך בדרך בגלל רשלנות וחוסר מקצועיות). סוכם שאני אתקין אותו לבד, אבל אתעד את פתיחת הקרטון בוידאו, בכדי שאם אגלה שיש שבר או איזה חתול מת בפנים, אוכל להוכיח שכך זה אגיע ולא אני גרמתי בזמן הפתיחה...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קודם כל, דע שאין ולא היה קשר בין מי שמוביל לבין אלק. פרו.
לכן עליך להיות בבית פעמיים: פעם ביום האספקה ופעם ביום ההתקנה.
אצלי, המוביל איחר בכ-6 שעות מהמועד שנמסר לי מלכתחילה. בלגן.

והמתקין? לו ראית איך עבד, היית מתפלץ!
הוא לא פתח את האריזה עפ"י ההנחיות והוא הניח את הטלוויזיה בשכיבה על
הקרטון העומד, כלומר, על משטח ברוחב של 20 ס"מ! לא תאמין כמה תפילות היו
בליבי, שהוא יפיל את המסך וזה יהיה באחריותו. למזלו זה לא קרה...

אז אם קיבלת אישור להתקין לבדך, אשריך, אבל חסכת גם לחברה את מחיר שיגור
הטכנאי...

בכל מקרה, לא תסבול מנודניק שיציע לך גם מתקן תלייה, הארכת תקופת אחריות
או מגן כנגד נחשולי מתח וברקים.

אז זכית. קיבלת מכשיר מקו הייצור האחרון, ודי ברור לי שתיהנה ממנו מאד.
אז... תתחדש ותיהנה!
 

EB10000

New member
בפורום הכחול היה על זה דיון
כל מתקיני אלקטרוניקס פרו מניחים את המסך על הקרטון העומד. הבעיה בזה שזה יוצר לחץ במרכז המסך שתמיד גורם לחוסר אחידות בפיזור האור, ואתה תרגיש את זה בתמונה אפורה ככתמים או מה שנקרא DSE. משהו צילם את הפעולה הזאת ושלח לסוני העולמית. הם אמרו שהעניין יטופל מול ישפאר, אבל כנראה שישפאר לא עשו כלום בנידון... מסיבה זאת ועוד, אני בחרתי להתקין את המסך בעצמי...

מסכי סוני ארוזים בצורה שמאד מקלה על פתיחה והתקנת הרגליות. הכל נעשה לאחר שמסירים קליפסים מהקופסא ושולפים אותה כמו שרוול מלמעלה. המסך נשאר עומד על בסיס, ושם מתקינים את הרגליות ואז מרימים את המסך לשולחן היעודי שלו.

את הרגליות ניתן להתקין בזווית רחבה לשולחן רחב, או זווית צרה (כלפי פנים) לשולחן קטן...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תודה שאתה אומר. לא ראיתי את הדיון הזה, ואופן ההתקנה של א"פ
ממש ממש לא נראה לי. אם תוכל למצוא לי קישור, אעריך זאת מאד.
ואתה צודק לגבי הפינים בקרטון. יש על זה ים של סרטונים וכך אכן צריך לעבוד.

למזלי (ואני מקפיד לבדוק מצבי עלטה כדי לבחון את רמת ה"שחור"), לא ראיתי שיש
כתמים אפורים כפי שאתה מתאר. בכל מקרה, זו דרך התקנה שגויה ומסוכנת.

האדיוט שבא להתקין לי, התבקש על ידי להתקין את הטלוויזיה על הרגל המקורית,
למרות שניסה לשכנע אותי, שטלוויזיה כזו יש לתלות על קיר [כשהוא רצה כמובן
לתלות ולמכור לי את מתקן התלייה במחיר מופקע]. אז אם נראה לך שהוא התקין
נכון את הרגל? אתה טועה גם בזה. הוא לא הצליח, כי לא פעל נכון. אף כי הערתי
לו, על כך, זה לא הועיל! האמת שזה לא היה אכפת לי במיוחד, כי התכוונתי לתלות
את המסך על הקיר לאחר שהוא יסתלק כבר מביתי.
אז אחרי שהתעופף, כתבתי על כך מכתב ארוך למוכר שדרכו רכשתי את המכשיר.
הוא 'התפלץ' לדבריו, אבל אין לי מושג מה הוא עשה עם המידע הזה מאוחר יותר...

אז באמת טוב שאתה קיבלת אישור להתקין לבדך.
ולגבי הרגליים, מה שכתבת, נכון לגבי הדגם הנוכחי. בדגם הקודם זה לא היה כך, כי
הרגל הייתה בצורת האות ח' הפוכה. היה לה רוחב קבוע שלא היה ניתן לשינוי.

לפי מה שנכתב (ורבות נכתב) בפורום הכחול, אל. פרו שולחת קבוצה של אנשים לא
מקצועיים, שגורמים לנזקים לציוד. שריטות, שבירת ברגים ועוד כיוצא בזה.
התפילה הגדולה ביותר שלנו כצרכנים היא, שלא נזדקק להם@

ברמת העיקרון, כדאי אולי להכין עצומה, שתקרא ללשכת המסחר והתעשיה למנוע
ממונופול יחיד לעבוד עם כלל היבואנים. לדעתי, החוק גם אוסר זאת.
 

EB10000

New member
ראה כאן
https://www.hometheater.co.il/vt309312.html

עוד דוגמה לגרימת נזק למסך עי ה"שירות"

https://www.hometheater.co.il/vt279133.html

אגב, הבנתי שהחברה היא בבעלות של משפחת אבוטבול (קרוב של פרנסואה אבוטבול), אז זה בהחלט מסביר את השירות ואולי את הסיבה מדוע יבואני סמליין וסמסונג חוששים להפרד מהם למרות אינספור תלונות על שירות גרוע... לא יודע אם זה נכון, היה על זה שרשור בפורום הכחול אבל המנהלים מחקו אותו (אולי קבלו איומים...)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מעניין סיפור האבוטבולים... איני מבין מדוע מאפשרים לחברה אחת
ליצור מונופול בתחום השירות, אבל עובדה שזה קורה. מצער מאד, ועצם העובדה
שאיפשרו לך לעסוק לבדך בהתקנה, זו התקדמות מבורכת. נכון. זה מכביד, אבל
אתה לפחות יודע מה השקעת וכיצד עליך לפעות. אז שיהיה רק בהצלחה והנאה.
 
למעלה