לא שמענו מארז שיא גינס ? בנס הרים טיפוס מצטבר לגובה האוורסט

ariasdo

New member
לא שמענו מארז שיא גינס ? בנס הרים טיפוס מצטבר לגובה האוורסט

 

rubber duck

New member
לפי הקישור הבא - זה בוצע !!!

קישור לסרטאבה של ארז

מרשים
בעצם הרבה יותר ממרשים

שרון
 

ariasdo

New member
כמה פעמים ספרת עד 10 - אני ספרתי פעמים + 7 ממש סופר מרשים .

 

ariasdo

New member
מה שחשוב עכשיו זה אחלה פרסומת לאופנים שהחזיקו את המאמץ שהם ?

 

Infin1ty

New member
מה שיותר חשוב, זה איך היבואן (החנות)

בארץ מתייחסים לאחר הרכישה ואיך מתייחסים אליך בתור רוכב.
אני רוכב על רידלי והיבואן הוא RockNRoad (החנות בלטרון וחנות חדשה וגדולה ברמת החייל)
את האופניים שלי לא קיבלתי בתור חסות, שילמתי עליהם, הדברים שהיבואן עשה לאחר הרכישה כי ידע כמה חשוב לי האתגר, הם הרבה יותר חשובים.
2 דוגמאות מאוד בולטות:
1) ביום של ה 20 עליות, בעליה ה 8 נשבר לי הפדל, דאגו לי לפדל חלופי והביאו לי אותו אישית לעליה וגם הרכיבו לי אותו!, ידעו כמה חשוב האימון הזה כי לא היה לי יום אחר בתוכנית אימונים להשלים את האימון הזה.
2) ביום האתגר, דאגו לי לכל מה שצריך, הקמת אוהל באיזור הכינוס, כיבוד, דאגו לבוא לעודד, לצלם.
&nbsp
זה הרבה יותר חשוב מלקנות אופניים בעוד חנות אחת מיני רבים.
&nbsp
&nbsp
 

Infin1ty

New member
יש לי המון חוויות, עדיין קשה לי לעכל את מה שהיה באותו יום

ללא ספק הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים שלי.
חשוב לי לציין שלפני החוויה האישית שלי, מגיע המון תודה לכל האנשים שליוו אותי, הגיעו, עודדו, תמכו, זה לפי דעתי הרבה יותר חשוב מהחוויה האישית שלי, אלו האנשים שבלעדיהם היום הזה היה נראה אחרת.
בינתיים, ישראל התווספה סופית לרשימת הארצות שנעשה בהם Everesting :)
 

ItsikH

Member
ובשבוע הבא תצטרף לרשימת הארצות שמקיימות ברווט 1200
 

ariasdo

New member
ב5 שניים האחרונות הייתה קפיצת מדרגה ענקית בתחום שאינו תחרותי

שהחלק העיקרי זה הברווטים המרחקים גדלו והוכפלו , בבלוג של טל מרוב עצים לא רואים את היער .

בנוסף בוצעו אתגרים שנראו הזויים ע"י יוזמה של רוכבים בודדים למען מטרות שונות .

יאן עם המטולה אילת כפול ועכשיו גם ארז עם טיפוס מצטבר לגובה האוורסט , ויש עוד ...


מעניין מה יהיה השיגעון הבא אולי אילת חרמון במכה אחת .

אריה סדובניק
 

tkatzir

New member
אבולוציה לא רבולוציה

לדעתי, הברווטים שומרים על אותו סדר גודל מאז 2006.

אין לי מושג מה גודל אוכלוסיית המטרה.
אני מניח שכל מי ששמע על PBP ועל הברווטים יודע שהם מתקיימים בארץ, ומסיבות שונות לא משתתפים.
לא חושב שיש יותר מ 10 רוכבים שמעניין אותם לרכוב סדרה שלמה במשך יותר משנה אחת (אולי שתיים בגלל PBP) ולהמשיך משם ל 1200 ויותר.
זה מעט שבמעט. אין להרבה אנשים בארץ (למען האמת - גם בעולם) את "מה שצריך" (בכוונה אשאיר את זה עמום) בשביל לעשות את זה.

גם כל המטולתים למיניהם (ב 4 ימים, ב 15 שעות, כפול, משולש, עם-כיוון-השעון, עם-חרמון-וחמוצים-וצ'יפס-סלט...) הם אבולוציה.

דוקא מה שארז עשה (ושאפו גדול על היצירתיות בזיהוי האתגר ועל הביצוע) זה משהו חדש שלא נראה עדיין כאן (אברסטינג.)

יש עוד המון סוגים של רכיבות, ועם הזמן יש מצב שלארץ יגיעו עוד ועוד.
זרקתי פעם כפפה לגיאחה ושי הר זהב, ואני מקווה שהם ירימו אותה ותהיה לנו כתבה נאה בביקפאנל עם סקירה של מגוון אתגרים שכף רגלם טרם דרכה בארץ.

טל.
 

YotamKa

New member
אני חושב שגם הקירות של אריה הם סוגה עצמאית

באופני שטח יש קטגוריה של דאון-היל או 'אנדורו' או משהו דומה, כשעולים עם רכבל לפסגה ויורדים ממנה מה שיותר מהר.
אריה מטפס קירות ויורד חזרה ברגל ואף שיפצר אופניים במיוחד בשביל זה.

משנים של התעניינות בנושא האופניים וקריאה מתמדת של מגזינים אמריקאים וצרפתיים, טרם נפגשתי במשהו דומה.
ואת הקירות האלה מטפסים פחות רוכבים מאשר באים לברווטים, כלומר גם בשביל זה לרבים אין מה שצריך. ואני הצלחתי לשכנע רק בודדים לרכב לחברון.
מה שאומר שיש רוכבים שפוחדים ממרחק, יש שפוחדים משיפוע, ויש שפוחדים מעצמם.
 

Infin1ty

New member
היוצר של ה Everesting ומי שמנהל את מועדון Hells500

עושה אתגרים דומים, תחפש טאג ב Instagram בשם #dd14 וזה רק אחד מיני אתגרים קטנים שהם עושים באוסטרליה.
 

nachshon4

New member
עשיתי dirty dozen

של 2013. יפיפה. עליות קצרות ותלולות מאד, הכל בסביבות יער הגשם של הר דנדנונג.
 

ariasdo

New member
אם יש לך מיקום במפה של גוגל או גרף גרמין מענין אותי לראות

 

nachshon4

New member
הנה כתבה מתוך אתר שהייתי משתמש בו די הרבה באוסטרליה

The climbing cyclist
[URL]http://theclimbingcyclist.com/dd13/[/URL]
לא יודע אם יש סטרווה, אבל יש הרבה פרטים על המסלול, כולל קישור למפות וכו'. חפש אותו!
אתר מצוין, דרך אגב.
 

ariasdo

New member
תודה רבה האתר מושקע ומפורט כולל גם רשימת העליות והקירות ...

כולל גרפים ונתוני שיפוע ודוגמאות של רכיבות לנ"ל .
גם בקישור השני יש תאור למסלול ולשיפועים כולל תמונות יפות וכו .

הכול טוב ויפה אבל השיפועים קלים מתונים מדי באופן יחסי לארסנל קירות ארצנו הקטנה .
כנראה שבאוסטרליה סללו כבישים לפי מגבלות חוק התכנון והבניה הסטנדרטי .

בארץ יש הרבה אזורים כפרים של בני הדודים הממוקמים על צלעות הר והבינוי נעשה עצמאי ללא פיקוח של המדינה , וללא קשר לחוקים תקנות וכוי . ( הכפרים בוואדי עארה , בכרמל , ובגליל )
כך נוצרו עליות תלולות וקירות מסוגים שונים ובאורכים שונים שיפועים לא מהעולם הזו חלקם אפילו נסגרו לנסיעת מכוניות .

ב 4 שנים האחרונות מצאתי מעל 100 קירות מסוגים שונים .

אני מצרף לך 2 דוגמאות לקיר התלול ביותר ולארוך ביותר :
התלול ביותר : נמצאה בדיר אל אסד לקרת סוף העלייה בר"ח אל ג'בל ( ראוס אל ג'בל )- 160 מ' 30% ממוצע
לינק לגרף ( הקיר היה אמור להסגר ולשינוי אבל מטעמי תקציב לא בוצע עדין ) .

[URL]http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1046&MessageId=173972510[/URL]


הארוך ביותר : נמצא בצפון עין קיניה נבי אליה - 2700 מ' 16% ממוצע
לינק לגרף בסוכות האחרון טיפסתי שם בפעם נוספת ) .

ttp://[URL='http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1046&MessageId=176669105']www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1046&MessageId=176669105[/URL]

אוסטרליה היה מתאם לי ( יש משפחה קרובה מצד אשתי שם ) וחשבנו גם לעשות טיול לשם ללא קשר לרכיבה .

אריה סדובניק
 

nachshon4

New member
הבט אריה

אני לא חושב שחיפשו ביום 'קירות' במובן שאתה עושה - להגיע לקיר ולכבוש אותו. זו פשוט רכיבה מאתגרת, עם עליות תלולות יחסית, שנרכבת באופן רציף בלי לעצור. בפעם שאני הייתי, שהייתה סה"כ שנה שניה ולא ממש משהו מאורגן, היו שם מאות רוכבים, הרבה בנות. זה לא משהו ליחידי סגולה.

לא שאני מחפש את זה באופן אישי, אבל יצא לי גם לרכב שיפועים סביב 25% שם (כאלה שנאלצתי לעצור באמצע, לא היו ממש ארוכות...), אז למי שמחפש יש את זה...
 
למעלה